Моля за помощ, живея далеч от София и трябва сам да се справя с PIERBURG 2EE. Проблема е стандартния - пали с подаване на газ, излиза черен дим от ауспуха /вероятно бедна на въздух горивна смес/. Но на обороти колата си върви форсира се нормално, но като загрее, на свободен ход гасне ако не подавам газ. С идеята , че е скъпо да поправям карбуратора монтирах газ с надеждата , че ще е по добре, но няма разлика при газ и бензин . Признаците са идентични и при двете горива. Рзхода на гориво си е нормален 7 л. бензин, 9 л. газ извънградско. При слагането на АГУ -то смених доста неща / нов тампон под карбуратора, нови кабели, дистрибуторна капачка, палец и свещи/, изцяло проверих карбуратора - всички вакумни тръбопроводи, вакумния механизъм на клапата на втора камера /работи си изрядно и задържа...мембраната е здрава/ , механизма на горната дроселна клапа също е изряден много леко се движи и без никакви запъвания, стъпковия електродвигаtел също е читав с много плавен и лек ход. Не съм проверявал само електромагнитния механизъм и потенциометъра. Забелязва се видимо следния проблем който според мен и е основния, че дроселната клапа се движи неравномерно и треперливо. Та въпроса ми към знаещите във форума е - ще споделите ли кой датчик дава сигнал на компютъра как да се движи моторчето което от своя страна задвижва дроселната клапа ? Синия за водата който е на палстмасовия елемент на главата или този който е на колекторите ?
Предварително благодаря на всички които биха се отзовали и помогнали със съвет !
HELP GOLF II PN1.6 карбуратор 2ЕЕ
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: HELP GOLF II PN1.6 карбуратор 2ЕЕ
Здравей колега по неволя! Датчика за който питаш е синия на пластмасовия елемент на главата. Другият е за подгрева в колектора-печката.Съпротивлението на синия трябва да бъде: при 20 градуса - 2000-3000 ома, а при 90 градуса - 200-300 ома. Тази информация можеш да я намериш в книгата "VW Golf Jetta"-серия ремонт. Продават я в Техническите книжарници. Можеш да я намериш и на руски в руските сайтове. Самоче запомни нашият карбуратор е описан в края на книгата в раздел "Допълнение" стр.372 и се води "Еcotronic$-2EE.
А сега се обръщам към всички колеги с този тип карбуратори с молба за помощ. Проблемът ми е, че на газ при различна температура на двигателя се налага различна регулировка на изпарителя. Сместша идва или много бедна при суден или много богата при загрял двигател. Въпросния син датчик съм го сменил,защото беше изгорял. Симтомите тогава са: Пали на студено перфектно, но като загрее и решиш да я изключиш после трудно пали-дави се, защото изгорелия датчик я праща на Северния полюс. Измерих съпротивлението м/у пинчетата на стъпковото моторче оказа се, че само м/у най горното и следващото има връзка-28ома,
Както съветва книгата съпротивленията м/у накрайниците на регулатора трябва да е 0,9-1,7ома. Ти измервал ли си ги?
А сега се обръщам към всички колеги с този тип карбуратори с молба за помощ. Проблемът ми е, че на газ при различна температура на двигателя се налага различна регулировка на изпарителя. Сместша идва или много бедна при суден или много богата при загрял двигател. Въпросния син датчик съм го сменил,защото беше изгорял. Симтомите тогава са: Пали на студено перфектно, но като загрее и решиш да я изключиш после трудно пали-дави се, защото изгорелия датчик я праща на Северния полюс. Измерих съпротивлението м/у пинчетата на стъпковото моторче оказа се, че само м/у най горното и следващото има връзка-28ома,
Както съветва книгата съпротивленията м/у накрайниците на регулатора трябва да е 0,9-1,7ома. Ти измервал ли си ги?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cuntroll и 83 госта