Поло 86С 1.8Т

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 29 юни 2010 7:53


kaiser666 написа:Колага какво стана, нали щеше да останеш със скоростите от 1.3? :roll:

Да щеше да е за първо време,но се намери 5 степена кутия от 1.8 двигател,отделно имаше доста изненади при разцепването на моята кутия.Сега нещата се подреждат,само проблем е в това,че 5степената излиза с около 5см,а 4степената ще дойде точно,но тъй като колата ще се кара и извън градът,е хубаво да има 5предавка,в този случай компромис не направих :drinking:




Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Angel Stavrev » Вто 29 юни 2010 11:04


Дисковете не са отънели... просто така изглеждат,не казвам че са нови но има хляб в тях още :)

п.с.Тая тема няма място в ОПТИЧЕН!!Трябва да е в СИЛОВ според мен ! :beat_butt2

Последна промяна от Angel Stavrev на Вто 29 юни 2010 18:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 29 юни 2010 16:15


Angel Stavrev написа:Дисковете не отънели... просто така изглеждат,не казвъм че са нови но има хляб в тях още :)

п.с.Тая тема няма място в ОПТИЧЕН!!Трябва да е в СИЛОВ според мен ! :beat_butt2

Време е модераторите да я приместят в правилния раздел,или нова да направя в правилния раздел.Използвах старата тема,за да не правя 2ра тема :talk:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 05 юли 2010 19:17


Има развитие,за кратко мотора си легна на своите лапи и колата на гумите си,но само за кратко.Картера беше доста ниско,от това и стабилизиращата щанга падаше доста ниско,грешката която допуснахме,че се съобразявахме с доста неща,полуоски,колектори,всмукателни и изпускателни,скоростна кутия и водна помпа.Днес центровахме на ново двигателя,като критериите ги сведохме само до три неща, полуоски,скоростна кутия,стабилизираща щанга и чудото стана,всичко се намести като че ли е заводско,е почти mhihi Равносметката,стабилизиращата щанга пада с около 5см,не съм мерил за точно само на око,кутията на скоростите,се прибра доста на вътре и това не за сметка на разстоянието на двигателя и преден десен рог,даве има достатъчно място за паразитния ремък :applause: Фланци може и да не е небходимо да се слагат,при максимален десен завоя гумата опира леко,но аз ще направя фланци с размер от 0,5 до 1см.Има и достатъчно място да изкарам акомулатора от дупката си mhihi След това остана само изпускателните колектори,е няма да паснат и това е,ще се режат mhihi ще има собствено производство,за въздушния колектор,нещата са под въпрос,намаго в момента в мен,да го наложа и да видя да ли няма да опре и той :drinking: Ако опре и той в кормилните щанги,ще играе флекса и при него mhihi Ако закачи и капака,виско дойде и там ще играе флекса :twisted:
Ето снимки от неделя и днес понеделник :да:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Последните снимки са станали неразбираеми,така е решил телефона mhihi


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот ivkata » Пон 05 юли 2010 19:36


enigma79 написа:
kaiser666 написа:Колага какво стана, нали щеше да останеш със скоростите от 1.3? :roll:

Да щеше да е за първо време,но се намери 5 степена кутия от 1.8 двигател,отделно имаше доста изненади при разцепването на моята кутия.Сега нещата се подреждат,само проблем е в това,че 5степената излиза с около 5см,а 4степената ще дойде точно,но тъй като колата ще се кара и извън градът,е хубаво да има 5предавка,в този случай компромис не направих :drinking:

С две думи казано ,от 1.3 не пасна на 1,8! :!: Нищо лично,аз също се заигравам с глупости. mhihi


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Vento » Пон 05 юли 2010 19:41


ivkata написа:С две думи казано ,от 1.3 не пасна на 1,8! :!: Нищо лично,аз също се заигравам с глупости. mhihi
Това му го обяснявахме отдавна, ама той нали е дървен философ - щял да ги напасне. :screwy mhihi Ама за мааалко. Сега и карба като му гледам ме напушва смях. :applause:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 05 юли 2010 20:09


Vento написа:
ivkata написа:С две думи казано ,от 1.3 не пасна на 1,8! :!: Нищо лично,аз също се заигравам с глупости. mhihi
Това му го обяснявахме отдавна, ама той нали е дървен философ - щял да ги напасне. :screwy mhihi Ама за мааалко. Сега и карба като му гледам ме напушва смях. :applause:

Та какво за карба :roll:
Хайде обясни ми защо не става карбуратора.Като че ли не е минавано от от инжекция на карбуратор :screwy Аз не откривам топлата вода,тя е открита отдавна.Аз мисля че постигнахме до сега доста по проекта,като се има напредвид малкото пространство.Ще ше да имаш успех,ако беше казал че полуоската няма да пасне mhihi Ама и за тази полуоската има решение :banana За рожен,ако всичко е нормално,колата ще се качи на поляната :banana Не в приятен вид,говоря за боята,но все пак целата е на собствен ход и без никакви компромиси с сигурноста.Относно скоростната,проблема е в разминаването с няколко милиметра на дупките отгоре,отделно и съиденителя,е за коша ,счупена е едната пружина и е надрала по феродото :banghead:
Но както казаха,проекта не се спря и продължи напред,въпреки трудностите и реално ако беше колата,голф1-2,а не поло,до сега щяхме да сме готови.Но така е по интересно,неудобно,тясно,не иска да легне като хората от първия път,ама ния сме упорити и ще успеем heavy metal zork


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Vento » Пон 05 юли 2010 20:16


Нищо му няма на карба, слагай го и ще си говорим за него на Рожен (2012г.). :063:
С тоя карб не го виждам да си изкара дори заводските коне, ама то ще си покаже де.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 05 юли 2010 20:22


Vento написа:Нищо му няма на карба, слагай го и ще си говорим за него на Рожен (2012г.). :063:
С тоя карб не го виждам да си изкара дори заводските коне, ама то ще си покаже де.

Ще поживеем и ще видим.За рожен може и да не се видим през 2012,идва края на света :063: За това предлагам,ако искаш и по рано да се видим и да си гукаме за карбуратора :lady_round: :олелеее


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Vento » Пон 05 юли 2010 20:25


Кажи ми само - тоя карб е от кола под 110 коня, нали?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 05 юли 2010 20:33


Vento написа:Кажи ми само - тоя карб е от кола под 110 коня, нали?

Мдааа,към 80 мисля че е.Това какво значение има.Няма компютър на който да не мога да променя програмата,освен с чип,ако става,няма дюза с определен дебит.Сега ще излезна,но после ще ти пусна тука линка,само да го намеря линка от вебер,с ''упътването'' за този карбуратор.Само на кратко,може да се слага до или 1.8 или 2000кубика беше максимума,както атмосверни,така и турбинирани кошници,пояснявам че става на въпрос за точно този карбуратор mhihi Разликата идва вввв :wink: жигльорите на карбуратора,така та размера има значение,въпроса е само като стигна и до него,да намерим подходящия размер жигльори за точно този мотор.Но като се има напредвид,че тази кола ще се кара на газ,а не на състезания,може и да не се занимаем с това упражнение :кючек:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Vento » Пон 05 юли 2010 20:43


Ами успех - дерзай! Даунгрейд от 112 към 90 коня може да я кръстиш тая тема. :Mr Green Fun То и АУДИ има 2,0л 90 коня...
В един карб освен жигльори и други джунджурии, които се подменят, има и дроселови клапи, които не може да пипаш. Независимо на газ, метан, метанол, бензин или спирт караш - въздухът няма да стига. Да не говорим, че като му гледам състоянието... ще глътне много пари за подмяна на части и настройки.
Ама ти ги разбираш нещата, няма да ти се месим. Действай да видим резИлтат. :да:


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Volkov » Пон 05 юли 2010 20:51


enigma79 написа:Ще ше да имаш успех,ако беше казал че полуоската няма да пасне mhihi Ама и за тази полуоската има решение :banana


Би ли споделил решението?!


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 05 юли 2010 20:54


Vento написа:Ами успех - дерзай! Даунгрейд от 112 към 90 коня може да я кръстиш тая тема. :Mr Green Fun То и АУДИ има 2,0л 90 коня...
В един карб освен жигльори и други джунджурии, които се подменят, има и дроселови клапи, които не може да пипаш. Независимо на газ, метан, метанол, бензин или спирт караш - въздухът няма да стига. Да не говорим, че като му гледам състоянието... ще глътне много пари за подмяна на части и настройки.
Ама ти ги разбираш нещата, няма да ти се месим. Действай да видим резИлтат. :да:

За резила едва ли,аз нямам намерение да го отварям,има хора поврче разбиращи от мен,те ще се занимаят с него.За дроселовите клапи,та за тях,какво,2 по 3.6,малко ли ти се вижда за въздух.Я чукни в гугле,чакай щети помогна :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=q6C-KvGXETQ
http://www.youtube.com/watch?v=rmFsH8MK ... re=related
И още много :012:
За полуоската,рязане и заваряване,но не от нас,а от човек който с това се занимава :да:


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Volkov » Пон 05 юли 2010 21:03


Коя полуоска?! Голфовата съвпада ли с шлиците на главината на полото?
Полуосктие трябва да се скъсят предполагам!



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта