Има развитие,за кратко мотора си легна на своите лапи и колата на гумите си,но само за кратко.Картера беше доста ниско,от това и стабилизиращата щанга падаше доста ниско,грешката която допуснахме,че се съобразявахме с доста неща,полуоски,колектори,всмукателни и изпускателни,скоростна кутия и водна помпа.Днес центровахме на ново двигателя,като критериите ги сведохме само до три неща, полуоски,скоростна кутия,стабилизираща щанга и чудото стана,всичко се намести като че ли е заводско,е почти

Равносметката,стабилизиращата щанга пада с около 5см,не съм мерил за точно само на око,кутията на скоростите,се прибра доста на вътре и това не за сметка на разстоянието на двигателя и преден десен рог,даве има достатъчно място за паразитния ремък

Фланци може и да не е небходимо да се слагат,при максимален десен завоя гумата опира леко,но аз ще направя фланци с размер от 0,5 до 1см.Има и достатъчно място да изкарам акомулатора от дупката си

След това остана само изпускателните колектори,е няма да паснат и това е,ще се режат

ще има собствено производство,за въздушния колектор,нещата са под въпрос,намаго в момента в мен,да го наложа и да видя да ли няма да опре и той

Ако опре и той в кормилните щанги,ще играе флекса и при него

Ако закачи и капака,виско дойде и там ще играе флекса
Ето снимки от неделя и днес понеделник










Последните снимки са станали неразбираеми,така е решил телефона
