1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот Winner25 » Сря 07 юли 2010 0:39


Максималния въртящ момент на 1,8 90к.с. е при 2500оборота. Този мотор от 2500 до 3500 оборота ускорява най-добре, което в км/ч на пета скорост е 90-120 :)
Проблем с изпреварването на камиони може да има само ако е много натоварена колата. При дизела би трябвало ускорението да е по добро заради по-големия въртящ момент. Те обаче имат друг недостатък - в ниските обороти(<2000) са много мудни :)




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот velinsl » Сря 07 юли 2010 10:09


rosen79 написа:
velinsl написа: След като един ТИР се движи със 100-110 не виждам смисъл да се изпреварва.

Колега,по принцип всички тежкотоварни автомобили(ТИР е вид документ)са ограничени на 90км/ч.Има начин това ограничение да се премахне,но рядко се случва задкормилното устройство да е толкова "умно",че да кара такава машина с такива скорости.
А по темата само мога да кажа на колегата да скача на печката и няма да сбърка.


Случвало ми се е, за да го напиша(може и да не са били пълни, ама ако са били :horror: ). Камион не съм карал от както взех категориите. За това не съм запознат с теоретичната част. ТИР или седлови влекач с полуремарке(първото ми се стори по-кратко).
А иначе, ако се газифицира едно 1,8Т какво ще гори повече от 110 коня(нищо против дизела отново, но някой хора почват да драскат глупости).

Ако има "тубна" нафта, то нещата се обръщат в полза на дизела. Ако няма просто един газифициран бензинов автомобил.

Кеф ти ускорение, скорост, тръпка, кеф ти икономия - става с един вълшебен бутон "газ-бензин".


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 07 юли 2010 10:20


Winner25 написа:Максималния въртящ момент на 1,8 90к.с. е при 2500оборота. Този мотор от 2500 до 3500 оборота ускорява най-добре, което в км/ч на пета скорост е 90-120 :)
Проблем с изпреварването на камиони може да има само ако е много натоварена колата.

Проблем с изпреварването също може да има, ако си с агу и си го стиснал зверски, за да ти харчи по-малко от колкото на бензин и да вдига с мъка 100 км/ч.
Като гледам какви разходи пишат повечето хора в газовата тема, се замислям как въобще изпреварват, или пък инженерите от VW са сгрешили сметките за заводския разход на бензин. mhihi
Карам голф 1.8 90 коня с агу и не мога да се оплача от вървежа. Камионите са ми най-малкия дразнител на пътя :lol:

Колега К22, вярно е, че не е самолет 1.8 90 к.с., особенно на пасат, но чак ТИР - вете да те плашат, недей така. :) :beer

Успех с избора на нов автомобил. :да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот velinsl » Сря 07 юли 2010 10:22


Абе тя темата малко се изкриви честно писано.
Колегата от горния пост е прав. 1,8 да се плаши от тирове - нещо не е нормално и то при 90км/ч.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот hooligan_sk » Сря 07 юли 2010 10:39


velinsl написа:Абе тя темата малко се изкриви честно писано.
Колегата от горния пост е прав. 1,8 да се плаши от тирове - нещо не е нормално и то при 90км/ч.


Значи ти можеш и с 60кс да изпреварваш въпроса е за колко време и какво разстояние. Аз като слезна от тди-то и се кача на 1,8 90кс се опитвам да карам по същия начин както си карам дизела и се вкарвам в опасни ситуации съвсем неусетно :да: А пък моя 1,8 е от последните и никога не е помирисвал газ, общо взето в цветуща форма.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот theultimate » Сря 07 юли 2010 11:21


Изпреварване на ТИР е много общо понятие. С Трабанта също изпреварвам яко....просто при повече видимост. Колегата пита конкретно при 90 кое ще дръпне повече - 1.8 90hp или 1.9 TDI 110hp....моноинжекция (вероятно на газ) сравнено с дизел с турбина и 20 коня повече мисля че няма спор. Баща ми кара Pasat ABS с перфектен мотор- достойнството му е ниския разход (9лв/100км при 4 човека+багаж) и много евтината поддръжка, не мощността.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот judasss » Сря 07 юли 2010 13:11


То при до-ускорение , винаги ТДИ то ще е отпред , било пред 1.8моно и 1.8 /125коня/ ... просто бензина няма нужния въртящ момент за да те 'издърпа' толко бързо без да връщаш предавка надолу.

Какво толко развивате теорий , 1.8 върви , но когато ти трябва да върви не върви , и друг път сам го казвал :lol:


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот Marto_VN » Сря 07 юли 2010 15:49


Ето моята машинка :) 1,9ТДИ /1999г./115 к.с./ помпа-дюза /въртящ момент 285/разход 5-6 л. на 100/. Препоръчвам ти я но гледай да е наред самата кола и турината ,че бая парици струва -1780 левчета. Няма да ти кажа какво прави на 3-та след 80 км/ч. :):):) И между другото въртящия момент е повече от на бензиновите ;)


Major_Bobi
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот Major_Bobi » Сря 07 юли 2010 16:00


Marto_VN написа:Ето моята машинка :) 1,9ТДИ /1999г./115 к.с./ помпа-дюза /въртящ момент 285/разход 5-6 л. на 100/. Препоръчвам ти я но гледай да е наред самата кола и турината ,че бая парици струва -1780 левчета. Няма да ти кажа какво прави на 3-та след 80 км/ч. :):):) И между другото въртящия момент е повече от на бензиновите ;)


Пак се започна с тия Помпа-дюзи.В предишното си мнение по тази тема съм дал едни две думи за размишление на всички каращи ПД.Та не хвалете технология от която ВАГ се отказа.Помислете защо? То и моето БМВ на 4 след 150км/ч какво прави,ама говориме за друг ценови клас кола и за друг тип мотор.Темата на колегата е колебание между роторна помпа (110) и бензин.Къде видя ПД.


Потребителски аватар
JaDaWiN
Мнения: 921
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот JaDaWiN » Сря 07 юли 2010 17:52


След като се отнася до еластичност двигателите с принудително пълнене са по-добрият вариант.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот PagocmuH » Сря 07 юли 2010 18:27


Аз съм за ТДИ 110 коня.
Кола под 100 коня е леща освен ако не е малко купето с 90 коски сили :beer :beer :beer


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот Wizi » Чет 08 юли 2010 9:31


Major_Bobi написа:Та не хвалете технология от която ВАГ се отказа.Помислете защо?


Ихааа!!! :D Дай да си прережем вените и ритуално да запалим всички 1.9TDI PD, които все още съществуват за да сме съпричастни към решението на VAG да премине към комон-рейл. :Mr Green Fun

Сигурно дълбоко в себе си като шофьор на БМВ имаш някаква идея относно преминаването към комон-рейл, но за мен думите ти ще останат една загадка :D


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот K22 » Чет 08 юли 2010 9:37


Последно се ориентирах към дизел.В тая връзка ,Какви са предимствата и недостатъците на чипосването! Какво се постига?Какво се влошава?
Каква ще е разликата между 1,9 90к.с. с чип и 1,9 110к.с.стандартно заводско изпълнение?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот dobrin » Чет 08 юли 2010 10:03


Естествено, има разлика между чипосан 90 к.с. и 110 к.с. сток. Първия може и да върви повече в зависимост от чипа, но пък стоковият двигател би следвало да е по-безпроблемен, защото работи в режимите, за които е изчислен и произведен от завода. Реално, след време сигурно ще ти се прииска да чипосаш и 110 к.с., но поне на първо време ... Винаги 110 к.с. според мен е по-добрият избор, но всичко зависи от конкретните екземпляри, на които ще попаднеш. По въпросът естествено е писано много, ориентирай се към дизеловия раздел и ползвай търсачката.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот Tyan » Чет 08 юли 2010 10:59


в Голф 3 друг двигател освен 110 AFN, 115 ADY/AGG, 150 ABF, VR6 последните години не си заслужава ...т.к.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта