
Проблем с изпреварването на камиони може да има само ако е много натоварена колата. При дизела би трябвало ускорението да е по добро заради по-големия въртящ момент. Те обаче имат друг недостатък - в ниските обороти(<2000) са много мудни

rosen79 написа:velinsl написа: След като един ТИР се движи със 100-110 не виждам смисъл да се изпреварва.
Колега,по принцип всички тежкотоварни автомобили(ТИР е вид документ)са ограничени на 90км/ч.Има начин това ограничение да се премахне,но рядко се случва задкормилното устройство да е толкова "умно",че да кара такава машина с такива скорости.
А по темата само мога да кажа на колегата да скача на печката и няма да сбърка.
Winner25 написа:Максималния въртящ момент на 1,8 90к.с. е при 2500оборота. Този мотор от 2500 до 3500 оборота ускорява най-добре, което в км/ч на пета скорост е 90-120![]()
Проблем с изпреварването на камиони може да има само ако е много натоварена колата.
velinsl написа:Абе тя темата малко се изкриви честно писано.
Колегата от горния пост е прав. 1,8 да се плаши от тирове - нещо не е нормално и то при 90км/ч.
Marto_VN написа:Ето моята машинка1,9ТДИ /1999г./115 к.с./ помпа-дюза /въртящ момент 285/разход 5-6 л. на 100/. Препоръчвам ти я но гледай да е наред самата кола и турината ,че бая парици струва -1780 левчета. Няма да ти кажа какво прави на 3-та след 80 км/ч.
:):) И между другото въртящия момент е повече от на бензиновите
Major_Bobi написа:Та не хвалете технология от която ВАГ се отказа.Помислете защо?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта