Golf MK 4 90hp - 131hp

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот StS » Съб 10 юли 2010 19:55


Здравейте колеги,

Тук с един френд спориме и тъй като аз съм карал все бензин искам да отнеса въпроса къв Вас. /Тъй като не съм наясно със случая./

Имаме една Голф 4 90кс Дизеляк 2002 година ALH, може ли да стане ~ 131 коня като сложиме турбина от ASZ ? Според мен ще трябва чип от Брезел /примерно/ за новата турбина, дюзи и съединител. Според него - НЕ. Аз дори не съм сигурен че може да се сложи директно турбина от АСЗ-то към АЛХ-то...
Може ли някой да ни освети ?



Благодаря на включилите се heavy metal zork




Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот crank666 » Съб 10 юли 2010 20:02


Да може да се сложи и по голяма турбина от тази на 131 к.с. Най-добре от ARL турбина.
Разпръсквачите са задължителни след турбината - 216 um примерно.
Чипа също е задължителен за да върви колата добре.
По принцип може да смениш само турбото, но ако не смениш разпръсквачите и да сложиш чип все едно нищо не си направил.Едни разпръсквачи могат да качат 20 коня на 90 к.с. мотор(от 184 um на 216um), един чип ти качва 30 к.с. С по голяма турбина само не е кой знае какво.Аз сега съм по този начин, имам и други подобрения, но няма голяма разлика.Може би към 120-130 к.с. максимум


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот StS » Съб 10 юли 2010 20:13


crank666 написа:Да може да се сложи и по голяма турбина от тази на 131 к.с. Най-добре от ARL турбина.
Разпръсквачите са задължителни след турбината - 216 um примерно.
Чипа също е задължителен за да върви колата добре.
По принцип може да смениш само турбото, но ако не смениш разпръсквачите и да сложиш чип все едно нищо не си направил.Едни разпръсквачи могат да качат 20 коня на 90 к.с. мотор(от 184 um на 216um), един чип ти качва 30 к.с. С по голяма турбина само не е кой знае какво.Аз сега съм по този начин, имам и други подобрения, но няма голяма разлика.Може би към 120-130 к.с. максимум




Т.е да разбирам че за по-сериозно засилване:

- ARL - турбина
- разпръсквачи от АРЛ предполагам
- чип
/Тези всичките предполагам влизат директно без преправяне ? /

Но в този случай не отиваме ли на - нови дискове 312мм/25 и изпускателна система /нова/ и подсилен съединител ?


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот judasss » Съб 10 юли 2010 21:04


мисля че 312 мм дискове са пресилено за има няма 150 коня :lol:


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот crank666 » Съб 10 юли 2010 21:23


ARL е помпа-дюза.Описал съм ти какви разпръсквачи са подходящи( 216 um от audi 2.5 tdi 140 к.с. AEL двигател)


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот crank666 » Съб 10 юли 2010 21:29


Колкото повече неща направиш по-добре.
Спирачки 280-288 мм са достатъчни.
При добра направа на чип и останалите неща може да се очакват 160 к.с.
За съединителя може да се подсили с маховик от 1з и притескателен от VR6
За изпускателна система-63 мм тръба( без катализатор и гърнета )


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот StS » Съб 10 юли 2010 21:30


crank666 написа:ARL е помпа-дюза.Описал съм ти какви разпръсквачи са подходящи( 216 um от audi 2.5 tdi 140 к.с. AEL двигател)



Аз писах по-горе че не съм наясно с дизелите и затова питам а й не пишеше АЕЛ двигател.
ТНКС за инфото- сега ще разберем и колко би излязла интервенцията.


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот crank666 » Съб 10 юли 2010 21:45


Пише 216 um. Kазвам ти и от каква кола може да се намерят такива за да те улесня при евентуално търсене :beer


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот sk. » Съб 10 юли 2010 23:21


Стига бе хора, какви са тич 312мм дискове :) какви са тия усилени съединители :) То че може да се сложат, може. Ама дали найстина трябва :)
Съединителя не е ли достатъчно здрав? Все пак е за дизел, а те държат много уж


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот judasss » Съб 10 юли 2010 23:24


Да де само дето ако се напомпа много , дали нема да му се видат много нютони на тоя съединител ?
Щото демферните не държат .... тия стоковите до колкото знам ...

А тоя от 1з/вр6 около 200 тина коня и 400 нютона :oops:


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот crank666 » Съб 10 юли 2010 23:38


Демферния маховик не държи.Започва да буксува съединителя.Дори и да е нов ще се износи много бързо.Такива дискове 312мм трябва да си много над 200 к.с. Те производителите са го измислили на голф 150 к.с. се слагат -280 мм.До 200 к.с. - 288 мм Става въпрос за този диапазон.


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот prokopoff » Нед 11 юли 2010 0:15


crank666 написа:Такива дискове 312мм трябва да си много над 200 к.с. Те производителите са го измислили на голф 150 к.с. се слагат -280 мм.До 200 к.с. - 288 мм Става въпрос за този диапазон.

Защо ли тогава производителя вгражда 312мм дискове на Голф 4 ГТИ след 2001г като е 150 коня(или 170 като е с ВР5/6)
Или на Леон купра с 150 коня дизел


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот sk. » Нед 11 юли 2010 0:26


Хора, тия 312мм дискове, според мен можете да ги осетите рално и само на писта в сравнение с 280мм-те. А да не пожелавам на никой, да му се налага да използва пълния капацитет на спирачките! Лично аз не виждам проблем да караш над 200кс с 280мм, като обаче, си караш нормално и не се правиш на изтребител из градските улички.


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот crank666 » Нед 11 юли 2010 0:30


То е ясно, колкото е по голям диска спирането е по-лесно.Визирах голф 4 преди 2001.За тях знам че са със 280 мм.Аз лично щях да сложа такива от голф 4 2.3 150 к.с.99 г., но за жалост нямах пари тогава и ги купиха.Моето лично мнение е че на такава мощност 288мм са достатъчни.


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Golf MK 4 90hp - 131hp

Мнениеот theraven » Пет 16 юли 2010 6:49


Момчета, прочетете за спирачките, на кое кво се слага, че говорите глупости mhihi ARL с 280 мм mhihi ако бил преди 2001г (дето ги и няма) mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта