
Резултата е че има досадни вибрации при около 1000 оборота, кото се появиха след смяната на меката връзка. Когато всичко беше оригинално пак имаше досадни вибрации но само когато е студена колата. За съжаление преди да се прави каквото и да е не съм обърнал внимание дали мърдат тръбите и гърнетата.
Скоро наблюдавах един пасат б3 с RP мотор. При него всички тръби и гърнета не бяха изобщо стегнати. С не голямо усилие се клати цялата изпускателна система. Окола катализатора има една скоба с два болта в която тръбата мърда, а не изпуска

При Б3-ката няма никакви вибраци въпреки че тампоните на мотора не са в много добро състояние. Либсват даже и вибрациите при 3000-3500оборота които ги има при повечето пасати.
Понеже по Б3-ката също са правени ремонти ми е интересно как трябва да е? Да мърда или да не мърда
