MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 14 юли 2010 16:50


gad3n_ написа:или просто на хората не им харесват резултатите :) на маднес диното е вярно мерени са много коли някои почти чисто нови и си вадят конете по книжка +/- 1-2 коня ... иначе диното мери коне на вала а не на колелата!!!

Колегата се оказва прав!
Няма да коментирам докато няма положително развитие на нещата.




Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот kirilex » Сря 14 юли 2010 17:09


Heed , на келеша , и overdrive са с минимална разлика между 5 и 10 кс , за пловдивското немога да кажа


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Сря 14 юли 2010 17:32


И аз знам че на маднес диното мери мощност на вала, не на колела и се очудих, но реших че грешката е в мене. В крайна сметка значи 320 НМ на вала е нормално постижение и ако успее да задържи момент нагоре в оборотите колата ще извади 210-220 к.с. според мене.
Моя бивш голф AGU мотор с чип от сумиста и downpipe на 63мм даваше в Дупница 15.3 сек., а по софт-а на телефона ми около 15.5-15.6 така че живот и здраве в петък ще имаме ориентир как върви колата сравнено с читав такъв Голф с чип.


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот kirilex » Сря 14 юли 2010 18:12


Демек мойте 193 на гуми в пловдив ще са около 220 235 ?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Сря 14 юли 2010 18:14


kirilex написа:Демек мойте 193 на гуми в пловдив ще са около 220 235 ?


да, мисля че 193 к.с. при Тони на гумите в Пловдив на вала ще са там някъде 220-230...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот niikoo_1 » Сря 14 юли 2010 18:24


Мисля, че Пловдивското дино може да дава резултати и на колела, така че най-вероятно на колегата конете са на гумите :?


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот angell » Сря 14 юли 2010 20:46


Пловдивското мери на двигателя но излиза и на гумите колко е.
При мен с К03 извади в ХЕД 135к.с. и 225 NM и грам не вървеше ,та се чудя извадило 175 к.с. и 320 НМ не е ли добре? демек нормално--- за китайска К04 ???
при това при мен резултата беше с чип от интернет не от настройване на дино както при колегата.

Последна промяна от angell на Чет 15 юли 2010 0:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот set16v » Сря 14 юли 2010 23:08


angell написа:Пловдивското мери на двигателя но излиза и на гумите колко е.
При мен с К03 извади в ХЕД 135к.с. и 225 NM и грам не вървеше ,та се чудя извадило 175 к.с. и 320 НМ не е ли добре? демек нормално???
при това при мен резултата беше с чип от интернет не от настройване на дино както при колегата.


е хубаво де :lol: ся колко коня е?нещо графика или ? :shock
п.с. тук още се търкаля една ск.кутия с пробит корпус


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот angell » Сря 14 юли 2010 23:57


set16v написа:
angell написа:Пловдивското мери на двигателя но излиза и на гумите колко е.
При мен с К03 извади в ХЕД 135к.с. и 225 NM и грам не вървеше ,та се чудя извадило 175 к.с. и 320 НМ не е ли добре? демек нормално???
при това при мен резултата беше с чип от интернет не от настройване на дино както при колегата.


е хубаво де :lol: ся колко коня е?нещо графика или ? :shock
п.с. тук още се търкаля една ск.кутия с пробит корпус

абе мани с тия MonsterPerformance дадох си колата че грам не вървеше та сега да не мога да я вкарам в пътя :Mr Green Fun и това не е лесно
:mrgreen: поне чарколяците като скоростна кутия са евтини... още малко и ще се науча и да я карам
иначе до сега с новото охлювче показателите са двойни на предишния тунинг
ама графиката я бастисах някъде...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Чет 15 юли 2010 8:06


Турбото хвърля масло през блоу офф-а, много сериозно. Отделно че прави налягане не повече от 0,5-0,6 бара. Най-вероятно вече има луфт. Отделно че дори с натегнат гейт, неможе да изкара повече от 1 бар. Тия дни сваляме турбото, да видим дали ще има в крайна сметка гаранция или не!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот leonardo_vd » Чет 15 юли 2010 9:55


sk. написа:Турбото хвърля масло през блоу офф-а, много сериозно. Отделно че прави налягане не повече от 0,5-0,6 бара. Най-вероятно вече има луфт. Отделно че дори с натегнат гейт, неможе да изкара повече от 1 бар. Тия дни сваляме турбото, да видим дали ще има в крайна сметка гаранция или не!

Made in CHINA


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Kozunak » Чет 15 юли 2010 10:32


gad3n_ написа:или просто на хората не им харесват резултатите :) на маднес диното е вярно мерени са много коли някои почти чисто нови и си вадят конете по книжка +/- 1-2 коня ... иначе диното мери коне на вала а не на колелата!!!


Именно. :да:


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Чет 15 юли 2010 11:03


sk. написа:Турбото хвърля масло през блоу офф-а, много сериозно. Отделно че прави налягане не повече от 0,5-0,6 бара. Най-вероятно вече има луфт. Отделно че дори с натегнат гейт, неможе да изкара повече от 1 бар. Тия дни сваляме турбото, да видим дали ще има в крайна сметка гаранция или не!


Да не са ти сложили нови маслени магистрали с по голямо сечение и да не може турбината да смогне на маслото. И при тоя вариант ще хвърля масло.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Чет 15 юли 2010 11:12


Маслените магистрали са преправяни, но не са нови.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Чет 15 юли 2010 12:07


Със същия дебит ли са ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта