plm написа:Радвам се, че ралито протече нормално и се надявам, че гостите са останали с добри впечатления.
Поставихме един сигурен рекорд в СШ и един непроверен.
Рекорд по декласирани участници, почти всички местни пилоти.
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=579Най-млад навигатор в СШ. Визирам Даниел Попов.
Решението за включване на ралито в националния шампионат е от 3.06.2010, т.е. след крайния срок за заявяване на гориво. На многократните запитвания до ф как ще стане с гумите и горивото отговотите бяха -няма проблем. От друга страна с подаването на заявката екипажа потвърждава съгласието си с регламента. Регламента на СШ. Защото никъде не е написано в официалните документи, че ралито е кръг И от националния шампионат.
Първият фал стана, когато Митко и Крум отидоха на шейкдауна с Гудрич. Успяха бързо да си купят Пирели и направиха само едно минаване, защото времето изтече. Те платиха доста скъпа "винетка'' за 2.5 км. 120 евро. Останалите българи разбраха, че мърдане няма и си купиха Пирели за утрешния старт. Гумите са много по-различни, пилотите ги опознаваха в движение, променяха настройки,....
С изключение на Митко зареждаха на определените бензиностанции, но не от колонка, защото и да искат немогат, а по познатия начин. С хомологиран бензин от ФИА /цена 5 е за литър/, който с ръчни помпи се прелива от варелите в резервоара.
Унгарците с дизеловата Астра подават контестация, сигнал за... шашми с бензина при българите.
На следващия ден комисарите на ФИА вземат проби от няколко бъларски коли. И от този момент започват да се занимават само с нашите. Естествено стават свидетели на начина на зареждане и снимат/документират това, но нашите не се крият и не отричат какво правят, защото имат устна уговорка в ф така да правят. Ясен отпада преждевременно./ добре, че с Дани са без дразкотина/.
Няколко други екипажа по случайност не са заредили там в момента на контролата, иначе и те да са в списъка с "измамниците".
Още в първия ден Крум получи повреда в колата. Продължи по системата супер рали. В документите на ф точно и ясно е написано, че това не се прилага за бг шампионата.
След втория ден и Митко продължи по супер рали.
Комисарите се амбицираха да разберат къде зарежда Крум и естествено го хванаха.
Когато заседаваха спортните комисари на ВРЦ изслушаха учтиво по отделно екипажите защо така...И последва привикване за обявяване на решението. Всички излезнаха със жълти листове - декласиран. Комисията е от 3 членове, единият от които е ...с българско име-Бошнаков. След заседанието на въпросите на декласираните състезатели той категорично каза, че няма нищо общо с ф. Той е спортен колисар на ФИА. На въпроса след като сте декласирали тези българи какво да правят на следващия ден. Става въпрос за събота около 23 часа. Отговора е - карат и в неделя. Следват логични въпроси- нали сме декласирани, ще получим ли карнети, ще ни мерят ли времена,....
В неделя в 7ч имаше изненада-декласираните ще карат последни.
Днес чета, че имало спортни комисари за бг шампионата в състав - Славейков, Бошнаков, Магунев. Директор пък за нашия шампионат бил Славейков. Чак днес разбрах, защо директора на ралито Капев не отговаряше на обажданията на бг състезателите-той е директор само на СШ.
Та, състезанието продължава. Пилотите ни показаха каквото могат, предстой преценка на маса от ...някакви хора, на средна възраст може би 70, единият от които след като гласува за изгонване на "българските измамници" и на всеслушание каза, че няма нищо общо с ф сега ще решава съдбата на шампионата ни.
Днес питах познати и приятели какво знаят, кой българин е победил в нашия шампионат. Не знаят. То, всъщност никой не знае.
Така се унищожава спорта в България.
И въобще забравете за СШ у нас през следващите ...100 години.