като същевременно остава и опцията за отварянето му по старомодния начин,
в случай ще се прецака машинката.
За целта трябват:
1. Един голф

2. машинка за централно със планка, шиш и винтове.

3. Няколко часа свобдно време.
4. Три бири( или повече, зависи от броя на гледачите - помагачите).
5. Многожилен кабел – около 3-4 метра(аз ползвах по-малко...).
6. Поялник или клеми, на кой което му е удобно.
7. Кръстата отвертка.
8. Ключ №10(камък или лула).
9. Изолирбанд(или термошлаух).
10. Копче(тип старт бутон или нещо подбно, което се върща на 0 автоматично)
Това е номера на оригиналното копче VAG:1H0 959 855 D

Следва демонтажа на кората на багажника(на самата врата). Повечето знаят как става – почти всеки е сменял моторчето на задната чистачка. Развива се винта, който в ръковхатката, след това се вади от щипките и вече имаме достъп до маханизма.
Забравих да направя снимки преди “Upgrade”-a.
Следва преместването на щипката, която държи кабелите за плафона на ляво. В освободената вече дупка се завива машинката.
Шиша на машинката се извива по подходящ начин.


Аз поизкривих и малко този на сямия механизъм за да има достатъчно място за движение. Може предварително да проверите кой от кабелите на машинката „бута”(нагоре, т.е. отключва). При мен зеления е маса, синия е 12в. Повечето са така зелено –надолу, синьо- нагоре. Тествате дали работи както трябва.

Маса хванах от машинката за задната чистачка – кафявия кабел. За 12в изполвах старата инсталация от усилвателя – кабелчето са пускане на усилвателя. Трябва само да се пусне кабел от машинката през левия маншон до таблото(ако нямате прекаран кабел).
Копчето за отключване се монтира между този кабел и някой с 12в постоянни – от запалката например. А ако искате да стане като оригинално – монитрате копчето в жабката.
Допълнително закрепване на машинката се прави с помощта на планката. За най-удобно ползвах десния болт на шината на задната чистачка.



Ако всичко е монитрано правилно вече си имате ел. копче за багажника.
Ето и ел. схемата на истинкото нещо:
