Здравейте колеги.
Появи ми се проблем с централното.При опит да отключа или заключа с ключа,се отключва/заключва само вратата от която опитвам да отворя.При заключване и отключване с дистанционното на алармата,всичко работи нормално.Ако отвътре натисна бутончето за заключване или го издърпам за отключване,отново всичко работи нормално,отключват/заключват всички врати.
Проблема се появи след като опитах да свържа алармата към централното,така,че да заключи вратите при запален двигател и натисната спирачка(алармата има тази опция).При този ми опит изгоря предпазителя на централното,смених го и тъй като заключих с дистанционното,установих проблема след няколко дни,когато реших да отворя с ключа.
Благодарско предварително
Централно заключване Б3 не отключва отвън
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Централно заключване Б3 не отключва отвън
plameney написа:Здравейте колеги. ...
На дръжката на шофьорската врата от външна страна има кабелчета, които са свързани с централното и го командват дали да заключва или отключва. Някое от кабелчетата може би е прекъснато или механизмът в самия патрон на вратата да е зацапан и да не дава контакт. Отваряш вратата, отвиваш болта, който държи дръжката, изкарваш я внимателно!!!, за да не скъсаш кабелите, и оглеждаш какво й е! Възможно е проблемът да е и другаде! Това е за фабричното вакуумно централно, а ако е присаждано електрическо е друга работа, но при него пък не може да имаш такъв проблем - отвън да не може, а отвътре да може! Успех!
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Централно заключване Б3 не отключва отвън
Благодаря ти за насоките.Докато чоплех и оглеждах,стигнах и аз до там 
Не винаги сработва микро шалтерчето.Даже разглобих патрона.Въпросното микро шалтерче е в корпуса на дръжката,в близост до отвора на ключалката.На първо гледане,цялата брава така е сглобена,че според мен няма възможност за ремонт на това шалтерче.Утре пак ще го гледам и ще споделя ако има шанс за спасение.

Не винаги сработва микро шалтерчето.Даже разглобих патрона.Въпросното микро шалтерче е в корпуса на дръжката,в близост до отвора на ключалката.На първо гледане,цялата брава така е сглобена,че според мен няма възможност за ремонт на това шалтерче.Утре пак ще го гледам и ще споделя ако има шанс за спасение.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Централно заключване Б3 не отключва отвън
plameney написа:Благодаря ти за насоките.Докато чоплех и оглеждах,стигнах и аз до там
Не винаги сработва микро шалтерчето.Даже разглобих патрона.Въпросното микро шалтерче е в корпуса на дръжката,в близост до отвора на ключалката.На първо гледане,цялата брава така е сглобена,че според мен няма възможност за ремонт на това шалтерче.Утре пак ще го гледам и ще споделя ако има шанс за спасение.
Точно това не съм разглобявал - пробвай със спрей за контакти, но понякога ефектът е временен докато изсъхне смазката. Ако няма възможност за ремонт, което ме съмнява, търси втора злоупотреба, защото ново ще е доста - поне 60-80лв., като имам предвид, че капачката за резервоара с патрон струва почти 100лв., а и не е сигурно, че ще го има като отделен детайл или направо цяла дръжка.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Централно заключване Б3 не отключва отвън
Привет на всички от наща секта (на VW) 
Проблема при мен се оказа че е породен от недостатък на алармата.
При подаване на заключващ импулс от ключа за отключване/заключване,същия този импус постъпва и в блока на алармата,което по някакъв начин я обърква,и тя в същия този момент изпълнява обратна команда (при опит да заключа с ключа,тя подава отключващ сигнал).За да се спася,от този проблем,поставих на изводите за отключване и заключване на алармата диоди,които я пазят от това обратно за нея напрежение и нещата са ОК.
Все още обаче не съм намерил решение на въпроса,как да накарам централното да зключва при запален двигател.Ако някой знае как и иска да сподели,ще съм благодарен.
Успех на всички колеги.

Проблема при мен се оказа че е породен от недостатък на алармата.
При подаване на заключващ импулс от ключа за отключване/заключване,същия този импус постъпва и в блока на алармата,което по някакъв начин я обърква,и тя в същия този момент изпълнява обратна команда (при опит да заключа с ключа,тя подава отключващ сигнал).За да се спася,от този проблем,поставих на изводите за отключване и заключване на алармата диоди,които я пазят от това обратно за нея напрежение и нещата са ОК.
Все още обаче не съм намерил решение на въпроса,как да накарам централното да зключва при запален двигател.Ако някой знае как и иска да сподели,ще съм благодарен.
Успех на всички колеги.
Re: Централно заключване Б3 не отключва отвън
Здравей, колега!
Извинявам се за спама, но Фолксваген се пише VW, а не като на аватара. Ако умишлено си го написал така се извинявам предварително.
Тази функция трябва да я има алармата, не зависи от автомобила.
Извинявам се за спама, но Фолксваген се пише VW, а не като на аватара. Ако умишлено си го написал така се извинявам предварително.
plameney написа:...Ако някой знае как и иска да сподели,ще съм благодарен.
Успех на всички колеги.
Тази функция трябва да я има алармата, не зависи от автомобила.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Централно заключване Б3 не отключва отвън
Да бе да му се не види не бях забелязал сори
Алармата подава сигнал за заключване при запален двигател и натисната спирачка,но на фабричното централно не му е позволено да заключи при запален двигател.Иначе за проба,ако имаш два ключа,запали колата,при затворени врати (и за предпочитане спуснато стъкло на шоф.врата)ако опиташ да заключиш с ключа от вън не става.Може да се заключи обаче при запален двигател с натискане на лостчето на някоя от предните врати,защото в машинките им има два контакта и те командват централното за заключване и отключване,но те подават напрежение към изводи на централното различни от тези които са към ключалките.

Алармата подава сигнал за заключване при запален двигател и натисната спирачка,но на фабричното централно не му е позволено да заключи при запален двигател.Иначе за проба,ако имаш два ключа,запали колата,при затворени врати (и за предпочитане спуснато стъкло на шоф.врата)ако опиташ да заключиш с ключа от вън не става.Може да се заключи обаче при запален двигател с натискане на лостчето на някоя от предните врати,защото в машинките им има два контакта и те командват централното за заключване и отключване,но те подават напрежение към изводи на централното различни от тези които са към ключалките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 70 госта