Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Мнениеот Pesho-syncro » Нед 18 юли 2010 18:39


Здравейте,
днес ходих да гледам въпросния Пасат.
След диагностика с Ваг Ком излезе следната грешка:
1 Fault Found:
19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range
P3008 - 00-00 - -
Readiness: N/A

Други грешки нямаше никъде.
А тази какво означава?

Имам и един друг въпрос, към по-запознатите с 1.9 ПД.

Това е картинка на съответните канали 13 и 4
Изображение

До колкото знам 4-те дюзи трябва да имат почти еднакви показания.
Другото смущаващо е ъгъл на синхронизация на валовете.
При ограничение -3 до +3 показва над -8.
Това също показател ли е за нещо?
Този ъгъл настройва ли се?
Може ли да е в следствие от грешката на сензора за разпределителния вал (Г40)?

Освен това ми се стори малко по-шумен двигателя.
Може ли да е от тези грешки?
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Мнениеот ulipet » Нед 18 юли 2010 19:53


преведи си го щото е на руски----Датчик положения распредвала G40:сигнал за пределами допуска---


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Re: Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Мнениеот Pesho-syncro » Нед 18 юли 2010 20:42


Аз мога да си го преведа и от английски.
Ама поради що идва тази грешка?


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Мнениеот gogovaseev » Пон 19 юли 2010 6:42


Колега гре6ката е за дат4ика на разпределителния вал.за това е такава синхронизацията на валовете,а предполагам 4е за това са и такива показанията на дузите.гре6ката може да идва от прекъснат кабел или от заминал дат4ик.успех с покупката :beer


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Мнениеот kn9453 » Пон 19 юли 2010 6:51


Бягай далече от тази кола особено ако е AJM 115кс!!!
Не вярвай на "прекъснати кабелчета" и там разни "евтини" ремонти.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Мнениеот tdi fen » Пон 19 юли 2010 7:53


не го купувай дюзите му са доста зле,а всяка от тях струва четири цифрена сума


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Re: Въпрос относно грешки при Пасат 1.9 ТДИ ПД

Мнениеот Pesho-syncro » Сря 21 юли 2010 10:59


kn9453 написа:Бягай далече от тази кола особено ако е AJM 115кс!!!
Не вярвай на "прекъснати кабелчета" и там разни "евтини" ремонти.

131 кс е
не знам кода на мотора.
оня ден колата е ходила в сервиз и според майсторите са и настроили ъгъла на синхронизация на валовете и показанието на 4-ти цилиндър на дюзата се е доближило до другите
Това е според тях, ама Ваг Ком-а всичко ще си каже :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 28 госта