То па голяма философия да се сложи климатик. Намираш си донор вземаш пълен комплект: тръби,радиатори ( воден,климатичен кондензатор), вътрешно тяло ( във него има още един радиатор изпарител),шайби на колянов вал и водна помпа, копчетата и инсталацията,стойка за компресора и самия компресор.
При монтажа се сменят всички "О" пръстени и филтър дехидратора. Пълниш системата и вее ладно
Препоръчително е климатика да се смъкне работил до последно или иначе казано сам да го фъснеш фреона. и веднага да се монтира това до някъде дава гаранция че компресора ще работи. Ако не за 200лв го рециклират и е бонбон.
Не е страшен монтажа сваля се арматурното табло има да се пробият 2 дупки една за дренажната тръба и една за TRW-то (тръбите за вътрешният радатор). Ако е оригинален за всичко си има заработки. Сменя се очиларката ( при голф 3) и се слага най-големия радиатор+ двойна перка. Сменят се и шайбите на водната помпа и коляновият вал при моторите 1.8 , 2.0 и 1.6 AEK/AFT Това е не е толкова сложно.