Тракане на двигател при палене
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигател при палене
Можеш ли да разясниш специфичните стъпки при демонтажа на разпр. вал. И как точно се свалят повдигачите.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигател при палене
freestyler911 написа:Можеш ли да разясниш специфичните стъпки при демонтажа на разпр. вал. И как точно се свалят повдигачите.

- veekoo
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Тракане на двигател при палене
Общо взето Теодор го е разяснил.Сваляш ремъка,след това капакът на главата и накрая отвинтваш болтовете на черупките които държат вала.Аз не съм ги вадил с магнит и не се вадят много трудно.Хубаво е като сглобяваш да имаш динамометричен ключ за да стегнеш болтовете еднакво.Аз така направих.В Аутодатата има инфо с колко Nm да се стягат.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигател при палене
При свалянето на ангренажа, след това при монтажа може ли да се центрира на ролката на разпределителния вал ?И от къде става?Нещо от клапаните може ли да се разхвърчи или разглоби?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигател при палене
Бележиш точно ремъка и венеца на разпр.вал и после го зацепваш на същото место като внимаваш да не се измести отдолу от коляновия вал 

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигател при палене
Нали със шестограм се освобождава ремъка? Като с ръка натягаш обтяжната ролка?
Аз имах предвид радиално да стои ремъка в центъра на колелото на разпределителния вал. А не да бяга в единия край. Иначе това с белязането е ясно.
Аз имах предвид радиално да стои ремъка в центъра на колелото на разпределителния вал. А не да бяга в единия край. Иначе това с белязането е ясно.
- veekoo
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Тракане на двигател при палене
На повечето автомобили на които съм виждал ,ремъка седи в единият край на венеца на разпределителният вал.Това насочване става от ролката или ролките ,а не от изместването на разпр. вал.Отвиването на венеца на разпр. вал не ти го препоръчвам ако няма да сменяш семеринга.И нищо няма да се разхвърчи като извадиш вала.А пък дали със шестограм се натяга ангр.ремък незнам защото е различно за някои двигатели.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигател при палене
Под натяга имах предвид освобождава. Ролката обтяжната трябва да се натегне за да освободи ремъка.
Разбрах долу горе как се манипулира. Като го правя ще пиша пак ако имам въпроси. Благодаря на колегите които ми помогнаха. Надявам се че беше полезно за всички.
Разбрах долу горе как се манипулира. Като го правя ще пиша пак ако имам въпроси. Благодаря на колегите които ми помогнаха. Надявам се че беше полезно за всички.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Тракане на двигател при палене
Ще е проблем ли ако сложа от добавката за хидравлични повдигачи на Liqui Moly ?И ако не колко да сипя ?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта