
климатроник на пасат б5
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: климатроник на пасат б5
Само, че когато е на ЕКОН при запалване пак се включва системата, ама в режим ЕКОН. Почти няма случай, когато да го изключиш и след 30 мин. като запалиш пак да е изключен 

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: климатроник на пасат б5
На моя Б5.5 ако климатроника е на OFF няма значение колко пъти се пали и гаси двигателя си стои на офф.
Re: климатроник на пасат б5
Пробвах го-изгасих колата когато работеше на ЕКОН и после при запалване пак се включи на АУТО.Много ме дразни.Как може да се направи така ,че да не се включва при всяко запалване.Когато имаш работа из града и спираш често е много изнервящо
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник на пасат б5
Я погледни дали,когато тръгне на Ауто,тръгва на 22 градуса всеки път? Или на каквито градуси си го оставил 
Принципно има 2-3 постоянни захранвания,които определят състоянието,в което тръгва климатроника.Т.е. са нещо като памет,която следи в какво положени си го изгасил,за да тръгне в същото...примерно на 20 градуса.
ако винаги си тръгва на 22,тогава това значи,че му е отпаднало някое от въпросните захранвания и паметта вече не работи и тогава всеки път си тръгва от базовото положение -> 22 градуса и Ауто.


Принципно има 2-3 постоянни захранвания,които определят състоянието,в което тръгва климатроника.Т.е. са нещо като памет,която следи в какво положени си го изгасил,за да тръгне в същото...примерно на 20 градуса.
ако винаги си тръгва на 22,тогава това значи,че му е отпаднало някое от въпросните захранвания и паметта вече не работи и тогава всеки път си тръгва от базовото положение -> 22 градуса и Ауто.

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: климатроник на пасат б5
Да питам и тук колеги някой знае ли откъде минава дренажа на климатроника за да го отпуша,че май се е затлачил и не капе конденз под колата?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник на пасат б5
Имат си вроден проблем - много тесен отвор от изпарителя към фунията за навън.Там се задръстват и спира да капе.
Махаш жабката,сваляш капака,който е над тапицерията на пода,отстрани на дясната колонка,раздигаш всичките тапицерии по свода на колата,който е пред пасажерската седалка и там дириш ето това от картинката долу.Може да се свали,макар и трудно,без да се разглоби половината кола.Завинтено е към купето с няколко гайки за ключ 10 (не помня 2 или 3 бяха).Като го развиеш с малко кълчене насам-натам излиза от всичките крепежи и от мястото си.То е като фуния в горния си край.Отдолу влиза в едно гумено нещо,което е като клапанче - преглеждаш дали работи и да не е задръстено то.
След това с челна стойка под таблото,можеш да видиш самата тръбичка,която по принцип излиза от тялото на изпарителя (климатичния радиатор) и да се опиташ да я почистиш.Много добре се получава със свинска опашка,понеже е достатъчно гъвкава,за да успееш да я навреш там и в същото време бута боклуците.
Решението е малко временно и след време пак ще се задръсти,понеже си им е болка на тези Пасат-и.
Успех!

Махаш жабката,сваляш капака,който е над тапицерията на пода,отстрани на дясната колонка,раздигаш всичките тапицерии по свода на колата,който е пред пасажерската седалка и там дириш ето това от картинката долу.Може да се свали,макар и трудно,без да се разглоби половината кола.Завинтено е към купето с няколко гайки за ключ 10 (не помня 2 или 3 бяха).Като го развиеш с малко кълчене насам-натам излиза от всичките крепежи и от мястото си.То е като фуния в горния си край.Отдолу влиза в едно гумено нещо,което е като клапанче - преглеждаш дали работи и да не е задръстено то.
След това с челна стойка под таблото,можеш да видиш самата тръбичка,която по принцип излиза от тялото на изпарителя (климатичния радиатор) и да се опиташ да я почистиш.Много добре се получава със свинска опашка,понеже е достатъчно гъвкава,за да успееш да я навреш там и в същото време бута боклуците.
Решението е малко временно и след време пак ще се задръсти,понеже си им е болка на тези Пасат-и.
Успех!

- Прикачени файлове
-
- untitled.JPG (26.67 KиБ) Видяна 939 пъти
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: климатроник на пасат б5
Е тоя отговор чаках!
Благодаря колега,ще пиша какво се е получило!
Благодаря колега,ще пиша какво се е получило!
Re: климатроник на пасат б5
Тръгва на такива градуси, на каквито съм го оставил и винаги на AUTO.
Според мен не е много умно да го направят така,че да се включва винаги при запалване.Сигурно има неква фатка!
Според мен не е много умно да го направят така,че да се включва винаги при запалване.Сигурно има неква фатка!

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник на пасат б5
Няма хватка.Това зависи от версията на софтуер-а на контролера.При по-старите си тръгва винаги на Ауто при запалване на колата.При следващите версии вече е ичзистено това и тръгва на Екон,ако е бил на Екон и т.н. Зависи си от конкретния контролер,който е използван в колата и версията на неговия софтуер.


-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gr.Samokov
Re: климатроник на пасат б5
Колеги ако на дисплея не пише Ekon или Avto работи ли климатроника или климатика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта