GTV щом се занимаваш с търговийка, би трябвало да знаеш, че 1 недоволен клиент ще изгони още 10, а 1 доволен ще доведе още 1
Та по въпроса:
1. Каква гаранция даваш ти, след като явно тя не може да се ползва? Доколкото разбирам алтернативите са:
а) Получаваш още един боклук
б) Даваш още пари за нещо уж по-качествено, като при това го плащаш и по-скъпо отколкото ако го купиш преди всичките си премеждия. Ами ако нямам налични пари? Връщаме се на вариант а), където на мен ще ми се стопяват фаровете постоянно, плащам си разноските за транспорта и така докато не започнеш да ме мотаеш с поредните нови фарове докато не изтече гаранцията.
Кой печели от тази схема?!? Потребителят не печели със сигурност.
А и ти нищо не печелиш - ще продадеш 10 комплекта фарове на цената на 1!
От тук следва извода, че цялата схема е така организирана, че ти да си правиш печалбата от нежеланието на потребителите да си заменят дефектната стока.
Дават ти 130 лв. Ти има връщаш 40! Екстра! Връщаш фаровете в завода - те ти пращат нови... Супер! Айде на следващия "печеливш"!
А относно твърдението, че единия фар бил счупен... Тва откъде да знам че е истина?!? Може и да си го счупил ти!
П.С. Ако имаше малко повече усет, щеше да се сетиш, като се е появила тази тема тук да направиш всичко възможно да не се разсмърдяват толкова нещата - т.е. да преглътнеш скромната си печалба и да възстановиш парите.
Ама вече късно. Такива търгаши лесно се надушват във форумите и скоро ще осъзнаеш, че заради 100 лв си изгубил хиляди!
Успех в бизнеса ти пожелавам, ама да знаеш, че няма да е в тоя форум!
