Polo 2F G40

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Волен » Вто 27 юли 2010 21:41


Кофти случка :?
Но преди да прочета последния ти пост бях сигурен, че това е причината.
Определено на никой не му е приятно да слуша всеки ден такъв "бръмчалник". Но и всеки може първо да поговори с теб, а не да се саморазправя по подобен гейски начин. Такива сме..

Мисля и че тази генерация на 63мм й е малко в повечко, освен ако не смяташ мноого да го развиваш силово.
Аз съм на 55мм и мисля че е предостатъчно ;)
Адски много ме кефи колата ти, но гърнето си мисля, че просто не е за нея :да:




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Polo 2F G40

Мнениеот martineli » Вто 27 юли 2010 21:48


и аз мисля така (за гърнето иде реч) много надолу седи ако в бронята имаше място за ауспух и да седи по нагоре да не са вижда така цялото щеше да е друго.а за шумното незнам и в моя блок има един брачед с рено 5 турбо и той е така с голяма генерация и само с крайно доста по масивно :lol: гърне ама си минава бавно на първа, втора на оборот и не притеснява никой


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Caleb_meat » Вто 27 юли 2010 23:29


Брат за да отихне звука и да няма такива случки препоръчвам средно гърне и по добре някой ремус... а както беше казал някой по нагоре това си е за някоя японска съчма.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот alpine » Вто 27 юли 2010 23:37


Caleb_meat написа:Брат за да отихне звука и да няма такива случки препоръчвам средно гърне и по добре някой ремус... а както беше казал някой по нагоре това си е за някоя японска съчма.

Аз пък си мислих, че ще му препоръчаш едно турбо да си сложи, че да заглоши малко :lol:
wierdo тези гърнета са си шумни , а за мен това не е точното за колата гърне .
Уникален сладур :applause: :да:


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Caleb_meat » Вто 27 юли 2010 23:49


alpine написа:
Caleb_meat написа:Брат за да отихне звука и да няма такива случки препоръчвам средно гърне и по добре някой ремус... а както беше казал някой по нагоре това си е за някоя японска съчма.

Аз пък си мислих, че ще му препоръчаш едно турбо да си сложи, че да заглоши малко :lol:
wierdo тези гърнета са си шумни , а за мен това не е точното за колата гърне .
Уникален сладур :applause: :да:



И това си го мислех като начално ама нещо в последно време който му го кажа ми се смее и съм се отказал да давам такива съвети :) Всеки да си знае какво прави иначе то е чстно че тогава ще отихне най-много :)


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Волен » Вто 27 юли 2010 23:54


Пишете грамотно вее :twisted:
Кви турбини кви 5 лева, звука на компресора няма кво да ти го докара просто :lol:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Polo 2F G40

Мнениеот kav4o » Сря 28 юли 2010 19:56


BoJleH написа:..Кви турбини кви 5 лева, звука на компресора няма кво да ти го докара просто :lol:

:012: Както и повера от ниските :mrgreen: пък нека комшията си мисли, че нямаш пари да си смениш ролките mhihi


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот niikoo_1 » Сря 28 юли 2010 20:10


Повера от ниско го има и с турбо просто зависи от това какъв е неговия размер, БМВ 335и има 400Нм от 1300об/мин до 5000об/мин, а 1.8Т има макс.Нм още на 1700Нм при двигател с комресор макс Нм идват по-късно поради, да не говорим, че е доста по неефективен...


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Сря 28 юли 2010 21:19


Тееей :)


@BoJleH
BoJleH написа:Кофти случка :? .....

Прав си за тръбите. Надцених колата. Такова гърне имах, такова сложих, по-нататък ще мисля за нещо по-класическо. :)
-----------------------------------------------
@martineli
и аз мисля така .....

Сега като влезе отново за боя, ще приберат и гърнето. Пробвал съм с всякакви обороти. Пак бръмчи. :)
-----------------------------------------------
@Caleb_meat
Брат ....

Има един резонатор на който съм се спрял. Той работи по същия начин по който работи и тапата. При нея разликата е осезаема, предполагам с резонатора ще е още по-добре.
-----------------------------------------------
@alpine
Аз пък си мислих...

Благодаря за хубавите думи. Радва ме, че са от човек направил толкова хубави коли. Както казах по-горе ще търся и други варианти, като цяло по-класически да съвпада с идеята на колата.
-----------------------------------------------
@kav4o
Както и повера от ...

Абе нещо не съм се задъхал от много сила в ниските. :roll: Нямам толкова опит в каране на турбо кола с това налягане, но и тази има - след еди колко си, става еди какво си.


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Сря 01 сеп 2010 19:03


Ню дей, ню пейнт.

Изображение

Изображение

Чувството да си покарам пак колицата, безценно.


P.S. Само да отбележа, че колата е спряна на наклон. Не е такъв щъркел какъвто изглежда :D


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Polo 2F G40

Мнениеот golfmk1 » Сря 01 сеп 2010 19:09


Като ти се кара толкова много,запали я в събота по-рано сутринта и я докарай на Рожен да и се порадваме :wink:


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: Polo 2F G40

Мнениеот kriso_g » Сря 01 сеп 2010 19:40


Да!
Ела много ще ми е интересно да я поразгледам :) :)


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот ANDREYO » Сря 01 сеп 2010 20:25


роска днеска те мернах около русенския ,айде в събота сабахлем да палиме и да ходим на сабор аз съм навит и ще ходя с чичо гошо с синхрото и с моя трактор


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Polo 2F G40

Мнениеот metojoor » Сря 01 сеп 2010 22:48


Малко да ви зарибя със снимки на едно софиянче
Изображение
Изображение
Тука малко снимка на една от 4х9j с перфекна боя
Изображение
Дано са ви харесали снимките


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Volkov » Сря 01 сеп 2010 22:52


Има си тема за колата като гледам май е същата! :wink:

viewtopic.php?f=52&t=210367



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта