1.8 Т загуби мощност- решено (не съвсем)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 11 окт 2007 20:32


Както писах и в другата тема - MAF=Mass Air Flow, или англоговорящите казват MAF sensor на това, на което ние казваме дебитомер. Функцията му е да казва на компютъра колко въздух влиза в двигателя и той да си направи сметката колко гориво да подаде.




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 12 окт 2007 10:06


20vTurbo написа:След като са сменили дебитомера трябва да изчистят всички кодове от компютъра за да се нагласи обратно към правилният режим на работа.

Точно. Чистене на грешката дето е набило и връщане на базови настройки.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 Т загуби мощност- решено (не съвсем)

Мнениеот VW_FEN » Пет 30 юли 2010 0:22


При мен с разкачен дебитомер лети като ракета, от което съдя, че Н75 и другите глупости са ок (може би). След смяна на разваления дебитомер с нов (неоригинален) колата върви, но не като за 150 кобили. И след 4500 оборота забива муцуна (все едно няма налягане от турбото). Явно има разлика между дебитомерите и трябваше да взема оригиналния дебитомер...


Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: 1.8 Т загуби мощност- решено (не съвсем)

Мнениеот Alex_Heat » Пет 30 юли 2010 13:48


Каква е цената на оригинален дебитомер с връщане на стария?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 40 госта