vw_golf_2_Memphis написа:на лада веригата се сменя на 8к км...
на БМВ на 350к започва леко да трака
Аре сложи една нула след осмицата

minimiro написа:то тъй кат'ш'си говорим срещат се и такива с карданно задвижване
което не иде да рече че турят кардан щот веригите кат солети ги хруска
kris11 написа:Доколкото си спомням на Москвич 408 зъбното олело беше от текстолит и затова се износваше.
provigo написа:Абе темата нали е за ангренажни ремъци, съответно вериги и зъбна предавка. А тука към края за кардани говорим и вериги при моторите примерно, дето са част от трансмисията, а не от газо-разпределителния механизъм на двигателя.
Защо някой мисли че ако няма да се ползва цялата мощност на двигателя може да се сложи верига(тука говоря за предаването на движението към колелетата). Според мен е просто конструктивно решение това с кардана или веригата при моторите. Не ми се вярва да няма вериги които да не могат да издържат на мощността
Дори си мисля че при кардана е по-сложно в конструктивно отношение.
rudolf написа:provigo написа:Абе темата нали е за ангренажни ремъци, съответно вериги и зъбна предавка. А тука към края за кардани говорим и вериги при моторите примерно, дето са част от трансмисията, а не от газо-разпределителния механизъм на двигателя.
Защо някой мисли че ако няма да се ползва цялата мощност на двигателя може да се сложи верига(тука говоря за предаването на движението към колелетата). Според мен е просто конструктивно решение това с кардана или веригата при моторите. Не ми се вярва да няма вериги които да не могат да издържат на мощността
Дори си мисля че при кардана е по-сложно в конструктивно отношение.
отклонихме се,,,, иначе точно обратното,,,с кардан има по големи загуби,затова и да има състезателни мотори с кардан-то аз незнам и са екзотика,но идеята за при моторите беше че харлей ползват ремък и за силово предаване което мисля че оборва донякъде твърдението че верига се ползва при по големи двигатели защото била по здрава...
NovobranecGT написа:rudolf написа:provigo написа:Абе темата нали е за ангренажни ремъци, съответно вериги и зъбна предавка. А тука към края за кардани говорим и вериги при моторите примерно, дето са част от трансмисията, а не от газо-разпределителния механизъм на двигателя.
Защо някой мисли че ако няма да се ползва цялата мощност на двигателя може да се сложи верига(тука говоря за предаването на движението към колелетата). Според мен е просто конструктивно решение това с кардана или веригата при моторите. Не ми се вярва да няма вериги които да не могат да издържат на мощността
Дори си мисля че при кардана е по-сложно в конструктивно отношение.
отклонихме се,,,, иначе точно обратното,,,с кардан има по големи загуби,затова и да има състезателни мотори с кардан-то аз незнам и са екзотика,но идеята за при моторите беше че харлей ползват ремък и за силово предаване което мисля че оборва донякъде твърдението че верига се ползва при по големи двигатели защото била по здрава...
Аз се сещам за CBR900RR той е с кардан
bobcho написа:За ремъка при моторите - да съгласен съм.Обаче, при моторите ремъка минава само през две шайби, а не през 3,4 или повече и съответно е по-дебел.При автомобилите е по тънък за да може "да прави завоите" около шайбите и ролките.
rudolf написа:bobcho написа:За ремъка при моторите - да съгласен съм.Обаче, при моторите ремъка минава само през две шайби, а не през 3,4 или повече и съответно е по-дебел.При автомобилите е по тънък за да може "да прави завоите" около шайбите и ролките.
ти май повече говориш за ремък за алтернатор,водна помпа,хидравлики,а не за ангренажен??
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 51 госта