Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот deversant » Съб 31 юли 2010 8:48


Та на магистарлата и дадох газ до 180км/ч и спря да набира.
Полсе смъкнах на 130км/ч и се пробвах да ускоря...не!Имам поло 6н 1.9Д 64 коня ускорява повече!
После спрях да огледам под капака,тругнах едва набира (турбото не работи).Спрях пак изгасих колата,жената пуши 1 цигара палнах газ....и чудо... Турбото работи! :mrgreen:
Викам си е сега ти е*** мамата....газ и на 200км/ч същтата работа!Викам,е сега вече се окриви оста на турбината и :bishop
До Варна без турбина,аз бесен... ходих пих 2 бири с мацката... паля турбото пак си бачка!
Някой има ли обяснение на не6тата?Да не би тази турбина да е ограничена елецтронно,и на определено налягане да спира за да не дадеб фира?Ако е така,защо пък после като падне на 130км/ч и непочва отново да бачка?Да не би да влиза в някакъв сервизен режим?Един вид трябва да спра след цялото изпълнение да изгася колата,че да пробачка турбината!
Голфа е ТДИ 110 коня AHF :mrgreen:
Май да слагам 1 чип,и да се оправя а? :Mr Green Fun




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот mupk0 » Съб 31 юли 2010 9:21


Един познат му се беше измъкнал вакуума към МАПа и при 180 колата влизаше в сервизен режим и мачкаш педала ама турбо няма....даже скоростта пада и после ужас да ускори.Гасиш,палиш в движение и пак цепеше 180 :) Провери си за някой вакуум и грешки из борда.Колата явно е че влиза в сервизен режим :)


Потребителски аватар
величков
Мнения: 352
Регистриран на: Пон 23 ное 2009 19:50
Автомобил: VW vento
Двигател: ahu-1996
Местоположение: СофиЯ

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот величков » Съб 31 юли 2010 9:24


колата влиза в сервизен режим закачия на компа да се разбере защо
:beer

Последна промяна от величков на Съб 31 юли 2010 16:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот vaskog » Съб 31 юли 2010 12:19


Правиш един лог на ВАГ и го качваш тука - колегите ще ти кажат какво и е :beer


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот Luciano » Съб 31 юли 2010 21:09


Причините не са много.
:arrow: Турбото ти е за чистене.
:arrow: Прецакан актуатор.
:arrow: Неизправен N75.
:arrow: нека и колегите допълнят, че не се сещам още какво имаше
Но най-добре, както каза колегата направи Лог файл.
Аз минах по същия път. Актуатора ми беше поръждясал и задържаше, та проблема ми идваше от него.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот didodi » Нед 01 авг 2010 0:54


С една дума турбото пренадува и влиза в сервизен режим, след като я загасиш/запалиш излзиа от тоя режим , докато пак нея намачкаш на 4/5 предавка и пак да забие... Извод - сервиз за да видят точната причина.


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот valerius » Нед 01 авг 2010 2:18


Зацапана ти е геометрията батенце. Неможе да разтоварва и влиза в сервизен режим. Прави много високо налягане и това е превенция щото иначе ще счупиш турбина. Аз съм чупил 2. цената не е поносима затова си взех един буус метър, за да следя налягането ( за инфо виж гаража). Прави ли пик на 1,1 и задържа. Сваляне и чистене. За да не се получава тия печки се карат само с педала до долу и на сфетофар се тръгва с палене на гуми.. друга оправия няма :beer

В твоя случай сваляш турбото и чистиш. Теми затова колко щеш. Преди да го направиш не я напъвай така на скорост щото ще ти излезе скъп ремонта.


Потребителски аватар
vulkana
Мнения: 74
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот vulkana » Нед 01 авг 2010 5:38


Колегата с последното мнение е прав,аз имам Пасат 1.9TDI 116кс. когато го купих имах същия проблем....оказа се че турбото е зацапано(клеясало),както искаш го наречи.Понеже не съм вещ отидох на майстор и срещу 240лв. всичко е ОК.Истината е ,че от време н време тези пущини си искат да ги мачкаш....поздрав


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот morfei1 » Нед 01 авг 2010 12:10


Всеки път е различно. Трябва да се закачи на VAGCOM и да се види коя грешка набива.

Чип не слагай докато не си и решил проблемите със забиването.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот Stivi » Нед 01 авг 2010 14:46


Luciano написа:Причините не са много.
:arrow: Турбото ти е за чистене.
:arrow: Прецакан актуатор.
:arrow: Неизправен N75.
:arrow: нека и колегите допълнят, че не се сещам още какво имаше
Но най-добре, както каза колегата направи Лог файл.
Аз минах по същия път. Актуатора ми беше поръждясал и задържаше, та проблема ми идваше от него.


Това са основните заподозрени както винаги :) Без закачване на VAG-com няма как да се каже точно ! Може за всеки случай да се добави и дебитомера за да е пълна картинката :wink:

mupk0 написа:Един познат му се беше измъкнал вакуума към МАПа


При Г4 доколкото знам няма такъв маркуч !


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот deversant » Вто 03 авг 2010 8:52


Незнам аз така си го обяснявам,при определен максимум на налягането около 1 бар,клапана отваря и буста си бега....А най-тъпото,че остава постоянно отворен и колата не набира.Което за мен си е някакъв тъп сервизен режим,или предпазна мярка да не :bishop стара турбина :Mr Green Fun

Последна промяна от deversant на Сря 04 авг 2010 9:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Вто 03 авг 2010 9:02


къф бар клапан, кви пет лева на AHF???


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот vaskog » Вто 03 авг 2010 14:00


Колега на AHF - a турбината е VTG турбина - е тука можеш да видиш много точно за какво става въпрос

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5

п.п. И както ти казах по - горе няма смисъл от гадаене и губене на време - намери човек който да ти я закачи на VAG направете лог....


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот deversant » Сря 04 авг 2010 9:58


Мерси колега,ще потърся някой по разбиращ от мен и ще направим лог!Защото аз с моят Vag com,само 1 грешка на AIR bag изчистих и нещо спря да работи :( (мисля че ми трябва друг софт за кабела)


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4 тди изкючи турбото.Има ли ограничител на налягането?

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Сря 04 авг 2010 9:59


deversant написа:Мерси колега,ще потърся някой по разбиращ от мен и ще направим лог!Защото аз с моят Vag com,само 1 грешка на AIR bag изчистих и нещо спря да работи :( (мисля че ми трябва друг софт за кабела)


следващия път като дойдеш до варна на плаж се обади на колегата ifidik



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 32 госта