Голф 2 --- Топъл не пали.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот tatenceto » Пон 02 авг 2010 21:58


Колеги появи се следния проблем.Колата е Голф 2,GTD,SB-мотор.Проблема ми е,че от няколко дни след като загрее колата,не пали на стартер.Бутнеш я и пали моментално.Студена пали без проблем.Стартера върти като луд но ефект когато е топла никакъв.На бутане пали от четвърт.Датчика за потгряване на свещите е здрав и работи коректно.




Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот emiltd » Пон 02 авг 2010 22:12


Помпа според мен, един приятел имаше същия проблем :cry:


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот tatenceto » Пон 02 авг 2010 22:15


emiltd написа:Помпа според мен, един приятел имаше същия проблем :cry:

И със смяната и си реши проблема,така ли.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот emiltd » Пон 02 авг 2010 22:52


да,оказа се ,че нямала дебит...все пак проучи въпроса да не те насоча в грешна посока...само споделям каквото мисля :wink:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 03 авг 2010 11:12


И аз имам подобен проблем.Сутрин като паля, след като подгрее си пали веднага, но като загрее и спра някъде за 30 мин, после пали трудно.И аз ли съм за смяна на помпа :?:


Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот baobab007 » Вто 03 авг 2010 12:21


Обикновено е помпа, да. В начален етап на скапването паленето е по-лесно, като се дръпне авансатора. Другото временно решение е да се откачи буксата от датчика за температурата. Така релето за подгревните свещи се лъже и всеки път прави подгряване. А с подгряване пали много по-лесно, дори когато помпата е почнала да сдава багажа. Аз поне карам така вече половин година и забравих за ядовете с трудния топъл старт. Между другото, има много писано по тази тема. Можете да проверите ефекта, като на топъл двигател облеете помпата с литър-два студена вода и опитате да запалите. Ако запали, просто имате потвърждение, че помпата е тръгнала и при топла нафта не прави нужното налягане


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот tatenceto » Вто 03 авг 2010 13:06


Това с датчика съм го направил.Но вчера и по този начин,топла не запали.Мислих го това с водата,но под ръка нямах вода.Явно ще се купува помпа.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 03 авг 2010 13:33


Къде се намира букста на датчика за температурата :?:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 03 авг 2010 13:45


А и при мен като угася се вижда през тръбичката, че нафтата се връща обратно във филтъра.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот tatenceto » Вто 03 авг 2010 13:47


Golf_Diesel_ написа:Къде се намира букста на датчика за температурата :?:

Буксата се намира,зад помпата ,на главата на мотора има пластмасов вход за водата.На него има два датчика.Горния е този за свещите.Дано съм го обяснил правилно.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот tatenceto » Вто 03 авг 2010 13:48


Golf_Diesel_ написа:А и при мен като угася се вижда през тръбичката, че нафтата се връща обратно във филтъра.

От излишната нафта или от входящата.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 03 авг 2010 13:54


От входящата


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот tatenceto » Вто 03 авг 2010 14:01


Golf_Diesel_ написа:От входящата
При мене беше същото,аз си сложих на обратната нафта клапан от газова уредба.Този който е за горивото.И вече го няма този проблем.Но проблема можеби е от това че помпата е сдухана вече и за това връща.Но и с този клапан топла не пали.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот emiltd » Вто 03 авг 2010 14:17


Golf_Diesel_ написа:А и при мен като угася се вижда през тръбичката, че нафтата се връща обратно във филтъра.


Колега,аз имам голф 1V мотора от 7г. и това с връщането на горивото към филтъра съм го виждал много пъти,а нямам проблем с паленето и не ми се вярва това да е показател за сдухана помпа.


Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 --- Топъл не пали.

Мнениеот baobab007 » Вто 03 авг 2010 14:41


В "Продава" май има 2-3 помпи от двигател SB, но при такава покупка струва ми се е най-добре да се иде при майстор или в сервиз, където имат стенд за изпитване на помпи и могат да определят състоянието й. Рециклирането като че ли излиза горе-долу колкото помпа втора ръка...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта