2Е++...атмосферка(stage 3)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
luidio
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем

Мнениеот luidio » Сря 14 юли 2010 0:58


виж да не е хлабава някоя кабелна обувка, виж и буксата на делкото отвори си делкото и погледни да не ти е счупен датчика на хол




Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем

Мнениеот brutalisimo » Сря 14 юли 2010 4:52


смени си горивния филтър на мен ми се давеше заради гаден бензин сложих хубав и се оправи но гадното гориво беше ми затлачил филтара смених го и се оправи.колата прекасваше като пусна гаста и гаснеше не искаше да пали деже ме оостави на пат. като я карах на 5-та с малко газ само тогава не прекасваше надявам се и при теб да се окаже сащия проблем :да:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пон 02 авг 2010 13:22


проблема е отстранен,оказа се че като подпъне налягането на бензина над 5 бара и дюзите немогат да се отварят :mrgreen: ,филтри помпи тоци всичко си е наред.Поне си направих щателна ревизия на цялата периферия на мотора и знам вече че всичко е ОК :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот paco » Пон 02 авг 2010 14:26


:shock Къде викаш имаш 5бара налягане ?!?!

РАСО


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пон 02 авг 2010 14:53


...в горивната рейка :?: ,в момента карам на 4.8бара.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот paco » Пон 02 авг 2010 14:59


Имаш базово налягане 4,8бара в рейката при запален мотор на 800-1000обр/мин?!?! Правилно ли съм разбрал :roll:

РАСО


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пон 02 авг 2010 15:20


... при работещ мотор на тихи обороти налягането в реиката е 4.8бара,при подаване на газ ми пада леко до към 4.5-4.6бара за момент и пак си качва на 4.8бара.Мотора си работи нормално не се дави,след 4.8бара почва да се придавяв ниските малко и в високите погръмва като вкарам в прекъсвач.При над 5 бара вече топал не пали без подаване на газ и при рязко подаване се дави и даже стига до към 2500-3000онорота и гасне.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот paco » Пон 02 авг 2010 15:48


Сега без да се обиждаш ще ти обясня някой неща в който си объркал.
1. Регулатора за налягане не е сложен за да се наглася на каквото налягане искаш ти а за да подържа оптималното за дюзите.
2. Дюзите са предназначени да работят на не повече от 4бара базово налягане, но дори и това е изключение. Оптималното налягане е 3бара база :idea:
3. Това че в момента си на 4.8бара води след себе си само куп проблеми:
-Дюзите са изтаванени от към дебит и започват да "пикаят" или буквално затапват (както си се убедил)
-Инжекцион помпата се претоварва значително :idea: В момента незнам с каква си, но дори и да е от механична инжекция и да е предназначена за 5бара база то това е сметнато при използване на инжектори с определен дебит.
-Високото налягане в маркучите на с-та никога не е добра идея. При най-малкия теч всичко се случва много бързо а съм сигурен, че пожарогасител не ти се ползва.

Сега..правилната посока е да си подбереш инжектори така че хем сместа да е в норма хем базовото налягане да ти е около 3бара. Можеш да коригираш с регулатора, но не повече от 3,5бара база. Ако се върнеш назад в темата ти бях споменах , че е много полезно да ползваш широколентова сонда за да имаш отправна точка. Тръгнал си по път дето винаги трябва да знаеш какво се случва със смесите.

Приеми това което написах като съвет а не като критика. Да, и така както си сега "става" явно, но не е правилно.

РАСО


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пон 02 авг 2010 17:06


винаги приемам съвети по темата от приятели,колеги и хора доста по-навътре в матеряла като теб,така че го приемам като добър съвет :) .Стигнал съм до това състояние поради няколко причини,неможах да намеря инжектори с по голям дебит и карам с АБФ-ски в реиката на 2Е-то,правих друга реика за инжектори от ХЕ,но смукателния колектор на 2Е-то е много кофти понеже две по две са по близо и в средата се получава разстояние и като стегна реиката деформираше малко и имах проблеми с течове около о-пръстените.Трябва да е от нещо плътно и профилирано да не поддава при стягане,а тръбната дето си правих подаваше и затова се отказах и сложих АБФ-ски инжектори обаче и те се оказаха недостатачни по дебит.Пробвали сме реиката под налягане извадена от колектора подвързана към маркучите и подаваме 12V директно на помпата и с плавно увеличаване на напрежението от 0 до 5V при честотна на генератора на пулсации от 1kHz до 7kHz(симулирахме работата на мотора в целия диапазон)разлика в разпрашаването на горивото нямаше,не са "пикаели" единствено се променяше ъгала на разпръскане което е напълно нормално.Неможахме да намерил 4 разграфени колби та да си направя като стенд за да ги измеря колко дебит ще изкарат при това налягане,но видимо на око пръскат доста посилно от при 3бара,даже имах проблем с един инжектор които в ниските пръскаше на една страна като спринцовка та се наложи да ги мина и 4-те на ултразвук.Налягането го оставих толкова щото при него колата върви най-добре при настроики от типа "1-ва 2-ра 3-та прекъсвач и спираш и въртиш докато се подобрява и като почне да става по зле спираш,една на зад и оставяш" :Mr Green Fun .Знам че нее това начина но за момента в града няма кой да ми помогне по въпроса с широколентова ламбда сонта,а с други колеги дето съм питал за ослугата просто неискаха да ми обърнат внимание:"що си не земеш една 16 винтилка и се не махнеш с тия 8клапанови дивотий,НЕМА СМИСАЛ".Та така си карам за сега,но в никакъв случай не съм се отказал от 2Е-то което върви за сега с никакви настроики наравно дайе и повече от некои 16винтилки :wink: ,а като мина на АБФ-ски съединител че тоя много изтърва вече и ми писна да сменям съединители ще се представя още по добре предполагам,но тва след като мина на по голям диф. че сега съм с 3.667 диф. и дългички скорости и затова доста зор вижда съединитела.Колеги кой каквото има като съвети,критики,коментари и каквито и да било мнения нека да пище и да помага ако има желание ще съм ви много благодарен.Ето едно клипче на колата веднага след като я събрах без да е настроивано нищо,не е нищо особенно,все пак е 8клапана и е ежедневка за из града и от време на време за кеф :)http://www.vbox7.com/play:f258e73d .Сега върви по-добре но пук съединитела взе да боксува яко.
Поздрави.


Потребителски аватар
trohilio
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот trohilio » Пон 02 авг 2010 18:28


а с диузи от Г60 на 3 бара пробва ли :roll:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пон 02 авг 2010 18:46


още като почнах проекта търсих рейка+инжектори от G60,ам уви по нащите морги нищо,а колегата от форума дето имаше мотор дето раздаваше на части малко откачаше май с главата от време на време просто няма да казвам кой е и какво ми поиска затова се навих да си правя рейка,а и имам 4 инжектора от ХЕ.Нещата не се получиха с рейката и затова сложих АБФ-ските.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Vizor » Пон 02 авг 2010 21:00


240-260 кубикови дюзи имаше в тунинг форума за по 60лв комплекта.. даже едните мисля, че и за 40 ги даваха..


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Вто 03 авг 2010 15:46


..знам ги,фиятовите :wink: ,пуснал съм мухата на няколко човека да ми търсят рейка от G60 или РВ(мисля че са еднакви :roll: )а един колега от форума ми предлага инжектори от AGU но ми се струва че 275сс ще са му множко :?


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Вто 03 авг 2010 20:49


...рейка е намерена :wink: благодарение и със любезното съдеиствие на колегата от Сливен danielll :beer ..остават само инжекторите


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Пет 15 окт 2010 19:07


...рейката и инжекторите са отдавна на лице,240цц на 3.5бара сичко е :да: .Колата е ремапвана и почти доизкусурена.Имам само едно запитване колеги към по-компетентните,можели някой да ми каже колко трябва да е разреждането в смукателния колектор на тихи обороти и как влияе зацепването на вала с раздвижното колело на разреждането в колектора че имам малко проблеми с смесите в ниските се дави но от бедна смес,а като навирча регулатора на повече налягане почва вече да ми идва много пък във високите с тея инжектори.Иначе колата е патрон от стартове на дръпки няма никакъв проблем варви доста добре вече с новия прекъсвач на 7100... :Mr Green Fun ...90км на 1-ва с скок от място,скоро ще има и видео ;) но нека дойзпипаме нещата че малко е кофти за градско каране в момента.
Поздрави :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта