
Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
Става въпрос за Голф 2.. Как се сменя десния маншон на вътрешния накрайник на рейката 
			
									
									
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
дигаш колата на крик,отвиваш външния накрайни,с една отверка отваряш скобите и дърпаш,после по същия ред,ако  искаш можеш да използваш същата скоба,но малко зор се затваря   
			
									
										
						
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
_NqKoI_ написа:Става въпрос за Голф 2.. Как се сменя десния маншон на вътрешния накрайник на рейката
Предполагам питаш за десния нкрайник сигурно щото е запресован
 ,но дори и да не е, вече има и по лесни начини от преди.
 ,но дори и да не е, вече има и по лесни начини от преди.   Но все пак ще трябва да развиеш накрайника от шенкела,и след това без да развиваш късия от дългия накрайник,просто нахлузваш новия маншон,само че не става с обикновените маншони дето продават в магазините.Отскоро се предлагат тези с които става гореописаната  процедура,казаха че са на базата на неопрен(изключително разтегливи са),е струват и малко по скъпо но спестяват доста време и нерви!
 Но все пак ще трябва да развиеш накрайника от шенкела,и след това без да развиваш късия от дългия накрайник,просто нахлузваш новия маншон,само че не става с обикновените маншони дето продават в магазините.Отскоро се предлагат тези с които става гореописаната  процедура,казаха че са на базата на неопрен(изключително разтегливи са),е струват и малко по скъпо но спестяват доста време и нерви!   Само се надявам и да изкарат повече от старите които се скапаха за има няма 3 години.
 Само се надявам и да изкарат повече от старите които се скапаха за има няма 3 години.- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
Мен ме посаветваха да пробвам без да свалям външния накрайник дали ще се разтегне новия маншин ако ли не да се боря с законтрящата гайка на външния накрайник .... че днеска бая зор видях да го изкарам. Сменях лагера на главината и опрях до гайката ам бой и го избих тоя накрайник
			
									
										
						- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
_NqKoI_ написа:Мен ме посаветваха да пробвам без да свалям външния накрайник дали ще се разтегне новия маншин ако ли не да се боря с законтрящата гайка на външния накрайник .... че днеска бая зор видях да го изкарам. Сменях лагера на главината и опрях до гайката ам бой и го избих тоя накрайник
Именно ,няма да сваляш целия накрайник
 ,само избиваш конуса откъм шенкела и нахлузваш маншона(ако е от тези неопреновите),в комплекта има и пласмасова "шапка"(така да се каже),която се слага в-у болта и улеснява преминаването на маншона през него!Става толко лесно бързо
 ,само избиваш конуса откъм шенкела и нахлузваш маншона(ако е от тези неопреновите),в комплекта има и пласмасова "шапка"(така да се каже),която се слага в-у болта и улеснява преминаването на маншона през него!Става толко лесно бързо   ,че чак се изненадах,само дано излезнат читави ,че и цената е два-три пъти над обикновенните.
 ,че чак се изненадах,само дано излезнат читави ,че и цената е два-три пъти над обикновенните. 
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
е тея маншони ги чувам за сефте  
			
									
										
						
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
PuShE_ написа:е тея маншони ги чувам за сефте
Това не пречи да ги има,
 в магазинчето за авточасти дето си пазарувам почнаха да ги зареждат от около половин година и постепенно разшириха предлагането заради повишеното търсене!
 в магазинчето за авточасти дето си пазарувам почнаха да ги зареждат от около половин година и постепенно разшириха предлагането заради повишеното търсене!  И пак казвам ,че се надявам да са читави,иначе от гледна точка спестяване на труд и нерви си струват,въпроса е като трайност дали си заслужават парите!
 И пак казвам ,че се надявам да са читави,иначе от гледна точка спестяване на труд и нерви си струват,въпроса е като трайност дали си заслужават парите! 
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
за това казах вариянта със махането на накрайника,ами то ако са 2-пъти по-скъпи от обикновенните пак са по-евтини защото спестяваш реглаж на предница,а там са си едни 25-30 кинта  
			
									
										
						
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
Днеска го сборих тоя маншон ам колкото и да не ми се искаше свалих външния накрайник... преди да го откача от шенкела отхлабих контра гайката и всичко си тръгна както трябва 
			
									
										
						
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
Вместо да се дават повече пари за маншон, разхлабваш гайката, развиваш накрайника и мериш с шублер разстоянието от края на резбата до гайката. Сваляш гайката, сменяш маншона. Мажеш резбата с грес за карета и навиваш гайката и накрайника.
Успех в домашната работа!
			
									
										
						Успех в домашната работа!

- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Смяна маншон на вътрешния накрайник на рейката... Как ?? мк2
аз гайката не я свалих тя не ми попречи  на но така или иначе от бая време колата ми дърпа на ляво и искам не искам ще мина реглаж
 на но така или иначе от бая време колата ми дърпа на ляво и искам не искам ще мина реглаж 
			
									
										
						 на но така или иначе от бая време колата ми дърпа на ляво и искам не искам ще мина реглаж
 на но така или иначе от бая време колата ми дърпа на ляво и искам не искам ще мина реглаж 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта
 
			   


