Здравейте Колеги,
Нов съм за форума (досега бяха само читател, но сега се налага и да пиша)
Имам проблем с VW B6 ENG BKP - 1ва и задна скорост не изключват (задна необходимо е да изгасиш двигателя за да изключи,първа може да благоволи с повторно ритане на съединителя)
Сменени VW AG със SACHS (от вътре излезе пак SACHS само долната помпа беше LUK) :
- Горна и долна помпа
- Маховик,феродов,притискателен диск,спирачна течност + обезвъздушаване
- Съединителя разглобяван 2 пъти (в мое присъствие)
Някой да има идея за какъв проблем иде реч ?
Благодаря
Б6 - Проблем Скорости
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б6 - Проблем Скорости
Така както е описано, според мен, проблема е в скоростната кутия или не са нагласени правилно скоростите след ремонтите.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б6 - Проблем Скорости
И на мен ми се струва,проблема да си е в кутията или при разглобяване и сглобяване нещо да не се прави като хората.
Странно е,че като изгасиш двигателя си работят добре.....ако проблема бещше механичен в кутията би трябвало да е все едно дали мотора работи или не,при положение,че съединителя отделя правилно двигателя от кутията. По-скоро има някаква мъка по съединителя.
Как се е появил проблема и след каква интервенция е започнало да се случва така?
Странно е,че като изгасиш двигателя си работят добре.....ако проблема бещше механичен в кутията би трябвало да е все едно дали мотора работи или не,при положение,че съединителя отделя правилно двигателя от кутията. По-скоро има някаква мъка по съединителя.
Как се е появил проблема и след каква интервенция е започнало да се случва така?
Re: Б6 - Проблем Скорости
Проблема се появи (първо с оставането на задната,после започна и първа - например в кръстовище или задръстване ) преди да се започне смяна на каквото и да е - т.е. конкретният повод да започне сменяне на всичко до скоростната кутия бе тракане в ляво отпред , което бе квалифицирано като заминал маховик (колата беше на 175к км) и започна смяна (ако беше само тракането нямах намерение да сменям и горната помпа,която смених на по-късен етап) . Сега тракане няма а след поредното обезвъздушаване (може би 7мото, но от тогава съм изминал 20тина км само) проблемът с неизлизането не се е появил все още (така бе и при предните обезвъздушавания,докато не изминавах 200/300 км).
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б6 - Проблем Скорости
При изключен двигател, върху скоростната кутия не се предава движение и върху предавките няма напрежение, което да ги блокира. Така, че при спрял двигател може да се включват и изключват нормално, но при запален автомобил това може да не стане.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б6 - Проблем Скорости
Т.е. да разбирам,че си караш,един хубав ден колата започва да остава на задна примерно...в последствие се разтраква маховика и решаваш да го смениш....след смяната му започва да остава отново задна и 1-ва и след като обезвъздушиш отново след някакво време пак започва да остава някоя предавка.Като изгасиш двигателя си излиза.
Както и да го мислим това си е проблем в съединителя т.е. помпите или самия съединител или обезвъздушаването.
Случвало ми се е нова помпа да се лигави и да прави подобни мизерии...след смяната и с друга нова помпа се оправи...но на 15 годишен Пасат.
Мисля,че е добре да настояваш да се смени отново горната помпа,щом съединителя е гледан и е наред.Ако не се оправи и така,твърде вероятно е да се наложи да се смени и долната помпа,която може също да е проблем.
А намалява ли количеството спирачна течност в казанчето с течение на времето?
Както и да го мислим това си е проблем в съединителя т.е. помпите или самия съединител или обезвъздушаването.
Случвало ми се е нова помпа да се лигави и да прави подобни мизерии...след смяната и с друга нова помпа се оправи...но на 15 годишен Пасат.
Мисля,че е добре да настояваш да се смени отново горната помпа,щом съединителя е гледан и е наред.Ако не се оправи и така,твърде вероятно е да се наложи да се смени и долната помпа,която може също да е проблем.
А намалява ли количеството спирачна течност в казанчето с течение на времето?
Re: Б6 - Проблем Скорости
Да, хронологията е такава - първо се появи проблема със задната,след това започна да трака маховика.Долната помпа е сменена,спирачна течност не се губи. Преди това имах Б2 ,проблема с помпите го имаше и там, но след смяна нещата се оправяха.Надявам се да не се налага да отварям и кутия,засега се държи добре.Благодаря
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б6 - Проблем Скорости
Мисля,че проблема ти е в някоя от помпите...цепната гумичка...като обезвъздушиш известно време работи горе-долу и после пак започва да умира...случвало ми се е но на спирачна помпа,доста подобен принцип на работа....едва ли и има нещо на кутията,понеже поведението на кутията е едно и също при запален двигател и при изгасен,ако съединителя е напълно изправен.
Дири проблема в помпите или самия съединител...силно се съмнявам да е в кутията.
Дири проблема в помпите или самия съединител...силно се съмнявам да е в кутията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта