Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
- van405975
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Какво мислите за това? http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=54968
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Цената не им ли падна вече, времето лети а все за едни и същи суми се говори.Колко струва чисто нова иначе.Баси насрания голф-5000лева кола,2000лева скоростна кутия.
- Sportakus
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Офертата на Ем комплект е добра, но си вземи болтове и преди да я сложиш смени нитовете с тях. Още преди доста време един колега писа, че щом си вземете Голф IV с двигател под 1.8 е задължително да смените нитовете с комплект болтове, но нали всеки си вика на мен няма да се случи , а после се оплакваме и колите били виновни




- van405975
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
[quote="Sportakus"]Офертата на Ем комплект е добра, но си вземи болтове и преди да я сложиш смени нитовете с тях. Още преди доста време един колега писа, че щом си вземете Голф IV с двигател под 1.8 е задължително да смените нитовете с комплект болтове, но нали всеки си вика на мен няма да се случи , а после се оплакваме и колите били виновни
[/quote
Офертата е супер комплекта е 170лв.+300 кутията+масло къп 50лв.и труда мисля,че към 750лв.ще мина.



Офертата е супер комплекта е 170лв.+300 кутията+масло къп 50лв.и труда мисля,че към 750лв.ще мина.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Здравей колега,брат ми кара Golf 4 1.6-101(AKL) за 1 година правихме скоростите 3 пъти поради същата причина от снимките пуснати от теб с разликата че диференциала за късмет остана здрав,след последният ремонт на скоростите вече 2 години няма проблеми,няма смисъл на набутваш толкова много пари за болтове отиди при кадърен стругар да ти направи болтове от хиксова стомана ще ти излезнат максимум 20-30лв,след това намери скорости за донор и си ти.
П.П:Дано информацията дадена от мен да ти свърши работа,ако имаш въпроси пиши ми на ЛС и ако мога отговарям веднага.Успех
П.П:Дано информацията дадена от мен да ти свърши работа,ако имаш въпроси пиши ми на ЛС и ако мога отговарям веднага.Успех
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Ех, Ванчо. Бая време си покарал след като си скъсал първия нит. Пък и не си го чул когато е влизал между зъбите ... После още два ...
Както и да е. Сега поне ще знаеш какво да правиш.
Успех.
Както и да е. Сега поне ще знаеш какво да правиш.
Успех.
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Най-мощния двигател в света с обем 1,6л. проектиран от VW чупи скоростни кутии с огромния си въртящ момент"




- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
М...то това с нитовете е проблем още от кутиите,монтирани през 90-те години.Има го при Голф 3 с по-як мотор,при Транспортер Т4....имат си и много други болежки кутиите на Фолксвагените...мога да изброявам доста,но не мисля,че тук е мястото.
Кутията и живота и е силно зависим от начина на каране и поддръжката и.Тя за ралзика от двигателя е силно зависима от състезателните наклонности на водача,както и от смяната на предавките къде с полу натиснат съединител,къде изобщо без да се натиска.... Може да си я купиш изтормозена без да го знаеш и да се попилее,както си караш съвсем спокойно години по-късно... няма как да го знаеш.
Това важи за всички кутии,без значение дали е френска,немска,италианска и т.н. така че е тъпо да кажете,че видиш ли френските или италианските не стават за нищо,а на Фолксваген са най-великите. Аз съм виждал не една и две кутии и френски и немски и италиански и честно казано немските са имали най-много вродени дефекти така да се каже...
-> въпросните нитове (още 10 години преди да я има колата от темата са ги мъчели нитовете и никой не ги е подменил с нещо по-яко).Знат добре,че не издържат на по-ръчкарско поведене особено на по-як мотор и се попиляват...
-> палчето,което мести оста за притискателния диск при така наречения "обратен съединител" при Голф 3....масов проблем и само зимата оправях 3-4 такива кутии с такъв дефект.
-> великата пружина при кутиите на Пасат В3 и В4 дето вечно се чупи и дрънчи в кутията...
-> откъсването на точковите заварки на избирача за скоростите при системата с жила,а не със щанги....масово се късат и умират.
Тези всичките проблеми идват от не достатъчно здрав материал и изработка,за да издържа натоварванията, за които е предвиден и разбира се възрастта на колата и умората на материала.
Кутията и живота и е силно зависим от начина на каране и поддръжката и.Тя за ралзика от двигателя е силно зависима от състезателните наклонности на водача,както и от смяната на предавките къде с полу натиснат съединител,къде изобщо без да се натиска.... Може да си я купиш изтормозена без да го знаеш и да се попилее,както си караш съвсем спокойно години по-късно... няма как да го знаеш.
Това важи за всички кутии,без значение дали е френска,немска,италианска и т.н. така че е тъпо да кажете,че видиш ли френските или италианските не стават за нищо,а на Фолксваген са най-великите. Аз съм виждал не една и две кутии и френски и немски и италиански и честно казано немските са имали най-много вродени дефекти така да се каже...
-> въпросните нитове (още 10 години преди да я има колата от темата са ги мъчели нитовете и никой не ги е подменил с нещо по-яко).Знат добре,че не издържат на по-ръчкарско поведене особено на по-як мотор и се попиляват...
-> палчето,което мести оста за притискателния диск при така наречения "обратен съединител" при Голф 3....масов проблем и само зимата оправях 3-4 такива кутии с такъв дефект.
-> великата пружина при кутиите на Пасат В3 и В4 дето вечно се чупи и дрънчи в кутията...
-> откъсването на точковите заварки на избирача за скоростите при системата с жила,а не със щанги....масово се късат и умират.
Тези всичките проблеми идват от не достатъчно здрав материал и изработка,за да издържа натоварванията, за които е предвиден и разбира се възрастта на колата и умората на материала.

Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Моето лично мнение, с риск някой и да ме осмива след това е че тия нитове са изчислени правилно за нов автомобил. Но просто с времето материала от който са направени старее, променя си качествата и се чупи. Те и за това ако питаш повечето хора дето са чупили нитове, ще качат че не са счупени по време на подаването на мръсна газ.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
joromnt написа:Моето лично мнение, с риск някой и да ме осмива след това е че тия нитове са изчислени правилно за нов автомобил. Но просто с времето материала от който са направени старее, променя си качествата и се чупи. Те и за това ако питаш повечето хора дето са чупили нитове, ще качат че не са счупени по време на подаването на мръсна газ.
Относно материала на нитовете съм съгласен,но не е задължително да са счупени при боксуване,брат ми си пази колата и вече е на години за да прави ралита по улиците и трите пъти когато се чупиха скоростите беше при съвсем нормално каране.
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
точно това е по интересното-как се чупят:има ли някаква причина(в смисъл по спортно душманско каране, над 4000-5000 оборота) или си се чупят съвсем хаотично и неизбирателно?
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Ами незнам дали се чупят при душманско каране или при кротко каране,но аз карам Golf 3 1.6-101коня и счупих скоростите преди около 2-3 месеца,коато ги отворих останах изненадан че нитовете са здрави и непокътната а очаквах да ги видя на парчета,беше се счупил пиньона на диференциала.
- van405975
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
От вчера вече не съм пешеходец.Скоростите влизат с един пръст.Лоста не се тресе.Равносметката е:
Скоростна кутия - 600лв.
Ремонтен комплект - 152лв.
Масло - 40лв.
Семеринг- 8-10лв.
Лягер на вторичния вал - 15лв.
Труд - 150лв.
И така до тук: 967лв.,такситата до сервиза не съм ги смятал.Надявам се повече да не чувам за скорости.
Не правете мойта грешка.
Смеяйте нитовете докато е време 250лв.сега иначе после са 1000 и нагоре.
Скоростна кутия - 600лв.
Ремонтен комплект - 152лв.
Масло - 40лв.
Семеринг- 8-10лв.
Лягер на вторичния вал - 15лв.
Труд - 150лв.
И така до тук: 967лв.,такситата до сервиза не съм ги смятал.Надявам се повече да не чувам за скорости.
Не правете мойта грешка.

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
van405975 написа:От вчера вече не съм пешеходец.Скоростите влизат с един пръст.Лоста не се тресе.Равносметката е:
Скоростна кутия - 600лв.
Ремонтен комплект - 152лв.
Масло - 40лв.
Семеринг- 8-10лв.
Лягер на вторичния вал - 15лв.
Труд - 150лв.
И така до тук: 967лв.,такситата до сервиза не съм ги смятал.Надявам се повече да не чувам за скорости.
Не правете мойта грешка.Смеяйте нитовете докато е време 250лв.сега иначе после са 1000 и нагоре.
какво е маслото за 40 лева, марка вискозитет и т.н?
- van405975
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
hitman0013 написа:van405975 написа:От вчера вече не съм пешеходец.Скоростите влизат с един пръст.Лоста не се тресе.Равносметката е:
Скоростна кутия - 600лв.
Ремонтен комплект - 152лв.
Масло - 40лв.
Семеринг- 8-10лв.
Лягер на вторичния вал - 15лв.
Труд - 150лв.
И така до тук: 967лв.,такситата до сервиза не съм ги смятал.Надявам се повече да не чувам за скорости.
Не правете мойта грешка.Смеяйте нитовете докато е време 250лв.сега иначе после са 1000 и нагоре.
какво е маслото за 40 лева, марка вискозитет и т.н?
75-90 Кастрол тав-Х нещо такова беше.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта