Здравейте, имам Поло 1996г. - 1,4
След смяна на ангренажния ремък в сервиз се оказа, че ремъка не е обтегнат и след 100км. колата спря.Въпроса ми е - Има ли защита този модел и ще мина само с ангренажния ремък или ще се наложи да сменям и клапани? Благодаря
Защита след превъртане на ангренажния ремък?
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: Защита след превъртане на ангренажния ремък?
Ако кода на двигателя е AEX,значи е освободен тоест нищо нее станало.
Почти съм убеден,че с тази година и кубатура си с такъв код.Споко,но после иди до сервиза и
Почти съм убеден,че с тази година и кубатура си с такъв код.Споко,но после иди до сервиза и

- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защита след превъртане на ангренажния ремък?
Колегата който е пуснал темата малко е объркал раздела, нищо лично, но все си мисля че ако се премести в раздел техническа информация за Поло, колегата ще намери по лесно и по бързо отговор на свойте въпроси.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Защита след превъртане на ангренажния ремък?
Аз съм чел, че няма такава кола която да не удари. 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Защита след превъртане на ангренажния ремък?
е има коли дето и не удрят, по принцип производителя трябва да е помислил за такъв вариант
преди 20 дена на една джета 1.6 ез двигател беше скъсала ремъка,само сложих новия и мотора мъркаше
преди време имах една лада самара пак беше превъртял ремъка,понаместих го и нямаше проблем
зависи колко нагар имаш върху буталата
преди 20 дена на една джета 1.6 ез двигател беше скъсала ремъка,само сложих новия и мотора мъркаше
преди време имах една лада самара пак беше превъртял ремъка,понаместих го и нямаше проблем
зависи колко нагар имаш върху буталата

- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защита след превъртане на ангренажния ремък?
з съм чел, че няма такава кола която да не удари.
може да си чел, ама не е достатъчно
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Защита след превъртане на ангренажния ремък?
Щом казваш...
viewtopic.php?f=5&t=13002
vaskoto1 написа:webdude написа:Да твоя мотор има защита ... щото няма ремък ами е с верига
тва кво пише под аватара на даскала и ква е всъщност работата са различни понятия...
даскала се лигави-явно само ти не го знаеш. 1.4 АБД с верига не съм виждал още...
а за руснаците-ти тая работа я зае&и. лично съм отървавал НЗ от зверски превъртял ремък-поне 9 зъба, дето пишат там че гъне 100/100. но докато се усетя и аз какво става-повъртях малко. отделно дето собственика я въртял до посиняване после я теглили 100 часа абе-трагедия...
смених ремък и помпа, прекръстихме се и колата запали на четвърт все едно не е мляла допреди малко в несвяст...
както съм писал по горе преди 2 години-въпроса е на късмет. бутала и клапани удрят на абсолютно всеки мотор на ФВ а както е писал един руснак-дали се гънат си е тяхна лична работа...
viewtopic.php?f=5&t=13002
Последна промяна от kaiser666 на Пон 09 авг 2010 22:16, променено общо 3 пъти.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта