актуатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

актуатор

Мнениеот dishata » Вто 10 авг 2010 13:28


колата ми е голф 1.9 тди 1z .искам да питам този актуатор може ли да се раздвижи по-някакъв начин .защотонес видях същия двигател но свален от кола и това чудо беше клеясало жестоко.на мен колата ми забива на 3та на 4000об на 4та на 3500 на 5та на 3000.почистил съм колекторите н75 работи проверил съм всички маркучета на вакомите почистен дебитомер и махнат катализатор .мисля че само този актуатор остана.




Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: актуатор

Мнениеот Supawiza » Вто 10 авг 2010 18:33


Не виждам какво има да му чистиш на актуатора :roll: той работи или не работи средно положение няма.
По скоро си почисти турбото :wink: .
Бутни го на ръка трябва да прави около 10мм ход ако не прави значи зацапано турбо.
Ако пък се движи и всички други работи са в ред според теб може да е заминал актуатора.
Долу-горе симтома е че над 120 колата забива муцуна казано на жаргон.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: актуатор

Мнениеот bobitur » Вто 10 авг 2010 19:30


Supawiza написа:Не виждам какво има да му чистиш на актуатора :roll: той работи или не работи средно положение няма.
По скоро си почисти турбото :wink: .
Бутни го на ръка трябва да прави около 10мм ход ако не прави значи зацапано турбо.
Ако пък се движи и всички други работи са в ред според теб може да е заминал актуатора.
Долу-горе симтома е че над 120 колата забива муцуна казано на жаргон.


Кое на 1з трябва да прави 10 мм. ход. Да не везираш променлива геометрия.


Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: актуатор

Мнениеот dishata » Вто 10 авг 2010 20:00


забравих да кажа че я карах на маистор и ми каза че е раздвижил този актуатор защото не можел да се разгрьща или движи по остта си до краи.наи интересното е че колата не забива всеки път.като тръгна на път пьрвия път когато реша да вдигна повече от 130 не става но като го ръчкам повече по петрохан и след това на прибиране от софия нямам ядове.а турбото не знам как да го чистя като мотора е 1z= :beer


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: актуатор

Мнениеот vaskog » Вто 10 авг 2010 20:05


Така като чета най - вероятно си за чистене на турбото :!:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: актуатор

Мнениеот milmar » Вто 10 авг 2010 20:33


vaskog написа:Така като чета най - вероятно си за чистене на турбото :!:


Това е защото малко четеш :idea: .
Турбото няма кой знае какво да му се чисти . Колегата каза - трябва да се почисти гейта .Това турбо няма раздвижни заслонки (пром. геометрия) :idea: , а байпасен клапан - гейт .


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: актуатор

Мнениеот vaskog » Вто 10 авг 2010 20:43


milmar написа:
vaskog написа:Така като чета най - вероятно си за чистене на турбото :!:


Това е защото малко четеш :idea: .
Турбото няма кой знае какво да му се чисти . Колегата каза - трябва да се почисти гейта .Това турбо няма раздвижни заслонки (пром. геометрия) :idea: , а байпасен клапан - гейт .


Опа :Mr Green Fun пропуснал съм да видя, че е 1Z - той е с уест гейт ...


Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: актуатор

Мнениеот dishata » Вто 10 авг 2010 21:14


колеги мисълта ми е че маистора ми каза че го е раздвижил без да разглабя маркучи турбо колектори и т.н.а е свалил кората под двигателя и е деиствал на място и затова се съмнявам че не е дал всичко от себе си.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: актуатор

Мнениеот vaskog » Вто 10 авг 2010 21:19


Без разглобяване и основно почистване е само временно решение на проблема, не че не е дал всичко от себе си (пък може и да не е). Най - добре е да се разглоби и да се почисти :!:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта