


актуатор
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
актуатор
колата ми е голф 1.9 тди 1z .искам да питам този актуатор може ли да се раздвижи по-някакъв начин .защотонес видях същия двигател но свален от кола и това чудо беше клеясало жестоко.на мен колата ми забива на 3та на 4000об на 4та на 3500 на 5та на 3000.почистил съм колекторите н75 работи проверил съм всички маркучета на вакомите почистен дебитомер и махнат катализатор .мисля че само този актуатор остана.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: актуатор
Не виждам какво има да му чистиш на актуатора
той работи или не работи средно положение няма.
По скоро си почисти турбото
.
Бутни го на ръка трябва да прави около 10мм ход ако не прави значи зацапано турбо.
Ако пък се движи и всички други работи са в ред според теб може да е заминал актуатора.
Долу-горе симтома е че над 120 колата забива муцуна казано на жаргон.

По скоро си почисти турбото

Бутни го на ръка трябва да прави около 10мм ход ако не прави значи зацапано турбо.
Ако пък се движи и всички други работи са в ред според теб може да е заминал актуатора.
Долу-горе симтома е че над 120 колата забива муцуна казано на жаргон.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: актуатор
Supawiza написа:Не виждам какво има да му чистиш на актуаторатой работи или не работи средно положение няма.
По скоро си почисти турбото.
Бутни го на ръка трябва да прави около 10мм ход ако не прави значи зацапано турбо.
Ако пък се движи и всички други работи са в ред според теб може да е заминал актуатора.
Долу-горе симтома е че над 120 колата забива муцуна казано на жаргон.
Кое на 1з трябва да прави 10 мм. ход. Да не везираш променлива геометрия.
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: актуатор
забравих да кажа че я карах на маистор и ми каза че е раздвижил този актуатор защото не можел да се разгрьща или движи по остта си до краи.наи интересното е че колата не забива всеки път.като тръгна на път пьрвия път когато реша да вдигна повече от 130 не става но като го ръчкам повече по петрохан и след това на прибиране от софия нямам ядове.а турбото не знам как да го чистя като мотора е 1z= 

- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: актуатор
Така като чета най - вероятно си за чистене на турбото 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: актуатор
vaskog написа:Така като чета най - вероятно си за чистене на турбото
Това е защото малко четеш

Турбото няма кой знае какво да му се чисти . Колегата каза - трябва да се почисти гейта .Това турбо няма раздвижни заслонки (пром. геометрия)

- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: актуатор
milmar написа:vaskog написа:Така като чета най - вероятно си за чистене на турбото
Това е защото малко четеш.
Турбото няма кой знае какво да му се чисти . Колегата каза - трябва да се почисти гейта .Това турбо няма раздвижни заслонки (пром. геометрия), а байпасен клапан - гейт .
Опа

- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: актуатор
колеги мисълта ми е че маистора ми каза че го е раздвижил без да разглабя маркучи турбо колектори и т.н.а е свалил кората под двигателя и е деиствал на място и затова се съмнявам че не е дал всичко от себе си.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: актуатор
Без разглобяване и основно почистване е само временно решение на проблема, не че не е дал всичко от себе си (пък може и да не е). Най - добре е да се разглоби и да се почисти 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта