


смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Колеги,бихте ли описали как да си сменя маслото и филтрите?Имам голям мерак сам да го направя!Благодаря!
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Намираш си канал.Сваляш кората под мотора ако има, развиваш пробката на картера и източваш маслото.След това махаш старият маслен филтър и слагаш нов.Наливаш новото масло, като следиш нивото със щеката. Въздушният е ясно как - вадиш и слагаш 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Не забравяй, че преди да източиш маслото - то трябва да е загряло.
Горивния филтър се намира пред задна дясна гума, прикрит с един пластмасов капак, захванат с 3 винта.
Горивния филтър се намира пред задна дясна гума, прикрит с един пластмасов капак, захванат с 3 винта.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
radotom написа:Не забравяй, че преди да източиш маслото - то трябва да е загряло.
Защо трябва а е загряло? И колко трябва да е загряло

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Според мен за да е по рядко и да изтече по-бързо 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Точно!
А трябва да си е загряло до нормална работна температура - демек - да си е загряла нормално колата

А трябва да си е загряло до нормална работна температура - демек - да си е загряла нормално колата

- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Има една медна дивтунга на пробката на маслото, която се сменя винаги.
- avanto
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
И преди да навиеш новият маслен филтър, намажи гуменото му уплътнение с малко масло. Така ще се навие без проблем. Иначе има вероятност да се усуче гумата и да ти тече от там.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Ако има кора под двигателя, не е нужно нейното премахване.
В кората под двигателя има изрязана част под картера.

В кората под двигателя има изрязана част под картера.
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Искам само да питам на колко километра се сменят филтрите(всички видиве филтри)?
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
3115 написа:Искам само да питам на колко километра се сменят филтрите(всички видиве филтри)?
Масленият и въздушният на 10000.Горивният мисля, че е на 2 смени на масло, но аз го сменявам с другите.Както и този на купето

Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Ами филтъра на купето от къде и как се сменя?И горе долу каква ли муе цената?Ами филтъра на климатика друг ли е?
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Един и същ е филтъра на климатика и на купето. Филтъра се намира под пластмасата на предната дясна чистачка. Струва около 25 лева, тази цена е на филтър с активен въглен. Продават се филтри и без активен въглен и струват по-евтино, обаче не почистват толкова качествено въздуха.
Re: смяна масло на ГОЛФ 3 ГТИ 115
Здравейте, ще може ли да обобщите в каква последователност се извършва смяната на маслото, горивния филтър, въздушния филтър.
Голфа ми е на малко над 200 000 км, сега е с масло Vaico 10W40 (полисинтетика). Какво масло да му взема за смяната?Голфа е бензин/газ 1.6 75 коня, без климатик.
Карам го примерно 70% на газ и 30% на бензин, около 5 часа седмично.
Разбрах това:
1. Колата трябва да е загряла в работна температура (при мен е около 74 градуса);
- трябва ли да я покарам или е достатъчно да поработи на място двигатела?
2. Развивам пропката и източвам маслото, като колкото повече изчаквам, толкова повече ще изтече и по-малко от старото масло ще остане.Някакъв трик за да изтече максимално количество от старото масло.Пропката веднага ли се затяга?
3. Започвам да наливам новото масло, като към 3-тия литър проверявам със шиша нивото му.4. Свалям горивния филтър и слагам новия, като го обмазвам за да влезе по-плътно;
5. Сменям въздушния филтър.
6. Кога да включа двигателя след това, трябва ли да изчакам час-два или е готов да работи?
7. В началото по-шумно ли ще работи с новото масло?
8. А някакви добавки добре ли е да се сложат (идва зима)?
9. Какво друго е добре да се смени заедно с маслото и филтрите, за да си знам и да ги сменям всичките неща вече по едно и също време?
Много ще съм благодарен, ако някой отговори на въпросите ми.
Голфа ми е на малко над 200 000 км, сега е с масло Vaico 10W40 (полисинтетика). Какво масло да му взема за смяната?Голфа е бензин/газ 1.6 75 коня, без климатик.
Карам го примерно 70% на газ и 30% на бензин, около 5 часа седмично.
Разбрах това:
1. Колата трябва да е загряла в работна температура (при мен е около 74 градуса);
- трябва ли да я покарам или е достатъчно да поработи на място двигатела?
2. Развивам пропката и източвам маслото, като колкото повече изчаквам, толкова повече ще изтече и по-малко от старото масло ще остане.Някакъв трик за да изтече максимално количество от старото масло.Пропката веднага ли се затяга?
3. Започвам да наливам новото масло, като към 3-тия литър проверявам със шиша нивото му.4. Свалям горивния филтър и слагам новия, като го обмазвам за да влезе по-плътно;
5. Сменям въздушния филтър.
6. Кога да включа двигателя след това, трябва ли да изчакам час-два или е готов да работи?
7. В началото по-шумно ли ще работи с новото масло?
8. А някакви добавки добре ли е да се сложат (идва зима)?
9. Какво друго е добре да се смени заедно с маслото и филтрите, за да си знам и да ги сменям всичките неща вече по едно и също време?
Много ще съм благодарен, ако някой отговори на въпросите ми.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта