Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 14 авг 2010 2:11


Аз карах около седмица с напомпено гориво, но не усетих да загрява.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот juve » Съб 14 авг 2010 9:00


оффтопик: Аз пък не карах с напомпено гориво, даже карам леко и меко , но рано или късно стигаш до зъбното колело на коляновия вал :evil: Добре, че го хванахме навреме - сега само ново "Зъбно", нов болт и гаааз..... интересното е че демфера не биеше.... та внимавайте :012:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот don hose » Съб 14 авг 2010 9:06


Без кулър и то добър повече нафта само вреди.Колата загрява осезаемо пробвано е.Ако искаш истински резултати имама много неща които трябва да направиш.А в интерес на истината при увеличаване на горивото се вдига и леко буста на тубината без да се върти каквото и да е.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот didodi » Съб 14 авг 2010 13:15


Нормално е , все пак изгорелите газове са повече и те развъртат турбината все пак.Кулера е добра идея, особенно сега лятото.Преди ми умираше мотора в големи жеги, а сега е О.К.Зъбното колело трябва да се преправи като на ТДИ-то за да е здраво, иначе си е нормално да се скъса :Mr Green Fun


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот freezone » Сря 18 авг 2010 13:52


Моята турбина е ABI тя може ли да се надува и как точно става това,може ли човек сам да го направи или си трябва специалист?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот don hose » Съб 21 авг 2010 19:01


Живот и здраве понеделник почвам да правя моя голф и ще пусна отделна тема какво точно трябва да се направи за да тръгне колата сравнително безопасно.


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот tremendous » Нед 22 авг 2010 8:14


A на турбина garrett на ааз от къде се пипа да надува повече? От wastegate -a ли или само от помпата с повече нафта :?:


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот ShoGo_GTI » Пон 23 авг 2010 9:27


tremendous написа:A на турбина garrett на ааз от къде се пипа да надува повече? От wastegate -a ли или само от помпата с повече нафта :?:

на турбината се пипа wastegte-а за да надува повече, но трябва и да пипнеш малко помпата, защото само турбото ще вкарва повече въздух но като няма гориво кел файда


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот tremendous » Пон 23 авг 2010 14:04


Lov4o написа:
tremendous написа:A на турбина garrett на ааз от къде се пипа да надува повече? От wastegate -a ли или само от помпата с повече нафта :?:

на турбината се пипа wastegte-а за да надува повече, но трябва и да пипнеш малко помпата, защото само турбото ще вкарва повече въздух но като няма гориво кел файда


Какво по-точно трябва да му се направи ако може да обясниш :) и нормално ли е след около 3000 оборота чак тогава като стисна маркуча на колектора да усещам надуване. Не трябва ли по-отрано да надува - примерно към 2000-2500.


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот freezone » Пон 13 сеп 2010 10:50


don hose написа:Живот и здраве понеделник почвам да правя моя голф и ще пусна отделна тема какво точно трябва да се направи за да тръгне колата сравнително безопасно.

Колега кажи постигна ли нещо ?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот don hose » Пон 13 сеп 2010 17:58


Да колега всичко вече е сложено.Колата в момента е на около 0,8-0,9бара.С леко подадено гориво.Смея да твърдя че има доста добър ефект.Има още някои неща да донаправя.Трябва да махна фабрични ограничител който редуцира нафтата във оборотите след 2500.Само искам да добавя, че съм с права генерация без гърнета за тези които се притесняват че ще бучи казвам, че няма проблеми.Сега като дам гас след 2500 звучи като старо порше :D


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот freezone » Нед 19 сеп 2010 20:20


don hose написа:Да колега всичко вече е сложено.Колата в момента е на около 0,8-0,9бара.С леко подадено гориво.Смея да твърдя че има доста добър ефект.Има още някои неща да донаправя.Трябва да махна фабрични ограничител който редуцира нафтата във оборотите след 2500.Само искам да добавя, че съм с права генерация без гърнета за тези които се притесняват че ще бучи казвам, че няма проблеми.Сега като дам гас след 2500 звучи като старо порше :D

Колко повече гориво подаваш,защото знам че въздуха в турбото треа да влиза в пропорция с горивото.Мисълта ми е от първия път ли усети резултата защото е възможно да се пипне малко по добре.Пиши на ЛС колега.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот didodi » Нед 19 сеп 2010 21:27


tremendous написа:A на турбина garrett на ааз от къде се пипа да надува повече? От wastegate -a ли или само от помпата с повече нафта :?:

Натяга се гейта за да дигнеш надува, а трябва да осетиш надува още след 2000об.
Кажи каква ти е целта ?
don hose -ти с кой мотор си и кво му правиш ? на 0,8/0,9 се осеща разлика осезаемо ако преди е надувала до 0,7 само :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот don hose » Нед 19 сеп 2010 22:06


В момента карам на 1бар максимум.Имам подадено гориво само от LDA не съм развивал болта на помпата.За мен това е начина да не чупим мотора.Другата седмица ще махна ограничителя на помпата така че горивото да нараства пропорционално с оборотите и съответно с буста.Има още неща които трябва да се изпипат.
Аз съм с двигател JR.
За колегите които са с ккк14 турбини е нормално да имат налягане на 2000 оборота.
За Т2 на Гарет буста идва на около 2600-2800 оборота.


Потребителски аватар
shrekvt
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 06 юни 2009 1:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот shrekvt » Нед 12 дек 2010 19:53


колеги аз имам голф 2 TDI JR мотора какво да бутна да тръгне още повече турбината мисля чее ккк14 с водно охлаждане мерси предварително



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта