Проблем след смяна на крушки табло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем след смяна на крушки табло

Мнениеот Bob.Baev » Сря 14 юни 2006 8:22


Здравейте колеги!
Вчера си смених двете крушки на таблото, защото едната беше изгоряла, а другата беше тръгнала и тя да гори. цялата работа стана за не повече от 10-15 минути. Обаче.
Тръгвам аз (вече вечер) и какво мислите - мигачите ми не работят. Всъщност, предните работят без проблем, обаче при задните е следното: пускам ляв мигач - мигат двата стопа и десния мигач; пускам десен мига - мигат двата стопа и левия мигач. По едно време спряха въобще да включват :shock :shock :shock След това пък всичко се оправи и нямах никакви проблеми :?: После пак не включват... А, забравих да кажа, че проблема е само като съм с включени светлини.
хайде, добри хора, помогнете на човека в беда!
Благодаря предварително!
Колата е Голф 3, ABD двигателя, 1993 г., таблото е с големия часовник.




Потребителски аватар
CBET
Мнения: 65
Регистриран на: Пет 19 май 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот CBET » Сря 14 юни 2006 8:55


И аз имах същия проблем. Според мен не е от смяната на крушките на таблото. Отвори си задните светлини и виж масата да не се е окислила или няма добра връзка, и от него взема маса за другия - проследи нещата. При мен беше така като пусна фаровете и отзад става цветомузика като пусна мигач, масата на единия стоп беше нагоряла и окислила изчистих го и тръгна нормално - с предните мигачи и аз нямах никъкъв проблем.

Успех!


kosta65
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 17 май 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kosta65 » Сря 14 юни 2006 9:51


И аз мисля ,че проблема не е в таблото. Най-вероятно са окислени масите в задните светлини и не се знае през къде се затваря веригата. Свали ги и ги почисти добре. Можеш да използваш и спрей от типа на WD40. Освен, че смазва той почиства и предпазва от корозия.
Успех!


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 14 юни 2006 9:58


благодаря ви! Ще пробвам след работа.
странно е, обаче, че проблема се появи след смяна на крушките... просто съвпадение ли е било?


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 14 юни 2006 13:31


:arrow:


Потребителски аватар
hop
Мнения: 100
Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
Автомобил: VW Touran 2005
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hop » Сря 14 юни 2006 13:36


Яааа... кажи лесно ли се сменят тия крушки на таблото? Нали за онези двете отгоре, дето осветяват километража и обототомера става въпрос? За 15 мин. викаш и си готов!?
При мен едната нещо гасне от време на време и всеки път трябва да чукна по таблото за да светне ама все си мислех, че работата е, като "завиване на терсене гайка на терсене място - 8 часа" :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 14 юни 2006 13:44


След като си свалял таблото има голяма вероятност някъде да те се оплели жици от долу под него.Примерно сега си мисля че се е допрял кабела от алармата с 2-та диода на мигачите към бутона за спирачките,защото не пише като натиснеш спирачките кой от двата мигача работи.Провери също така всики останали кабели как са подключени към буксите им.Като си подключвал кабел към цолъл да е изкочил някой кабел от буксата му.Или да си забравил нещо?


Ще се налага пак да отваряш.
Повторението майка на знанието и баща на затъпяването!


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 14 юни 2006 13:58


@hop
да, за тези крушки става въпрос, на мен по същия начин ми гаснеше едната, беше се размърдала в гнездото си. иначе много лесно се сваля таблото. довечера или тези дни ако имам време ще снимам. общо четири болта се развиват: два на пластмасата около таблото и два за самото табло.
@vasseto
оф, вече експерт по сваляне на табло станах. вчера поне 3 или 4 пъти го свалях... сигурно е нещо дребно, а глей къф проблем ми отвори... :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 54 госта