


Търсехме кола с климатик и намерихме една, която има точно 4 екстри: Чупещ волан, хидравлика, фарове за мъгла и климатик

Автомобила е започнал живота си през далечната 1994 година като Golf III Variant CL 1,9 TD AAZ.
Още от първия ден стана ясно, че горката колица "нищо хубаво не я чака".
Първо се почна със специалитета ми - аудиото
Колата нямаше никаква инсталация във вратите и италянеца карал колата преди мен беше импровизирал


Благодарение на batetoni67 бързо бяха набавени оригиналните букси и маншони и чифт Hertz ESK 165 запя като предна линия


и 2 броя DS300 захранвани от малък Rockford Fostgate ги подпират в ниските.
Оказа се, че поради липсата на шумоизолация колата е голям кантилник и се захванах




Използвах битумна лента и първоначално не ми се стори толкова голяма разликата докато не се качих на едно венто със съшия мотор и разбрах колко тихо всъщност е в моята кола

Дойде ред и на външния вид в, който ако щете вярвайте най-голяма заигравка бяха фаровете. Прожекционен тип (демек с леща) и "ангелски очи" Junian или на кратко - егати боклука.
Бяха им сменени резисторите и диодите на "ангелските очи" за да не горят през седмица и след като плексигласовите им "стъкла" почнаха да се разтопяват си взех стъклени:

И тайванчетата изгубиха част от евтиния си вид

Едно ксенонче набързо

Оригинален 4-точков волан, бели бленди, бели мигачи преден спойлер от GTI, джанти VW Estoril и стигнахме до тук:

В гаража ми се мотаеше един заден мост от GT с дискове, апарати, почти нови накладки Bosch и жилата, но все не ми оставаше време да ги метна на колата. Един красив ден си говорихме с Люси (vit_autosofia) му споменах и той каза: - Ще ги сложа докато си изпиеш кафето. и...


Заради ей тази пластинка пихме няколко кафета:

На моста на хечбека се защипва но тук трябваше да играе електрожен (аз се чудех защо комбито GT Yachting е с барабани)
Скоро ще сменям предните дискове с вентилирани и ше и инсталирам един ABS. Дисковете, които сложихме на задния мост са с гривни.
При едно от свалянията на кората под мотора забелязах, че дунапрена по нея се разпада и почнаха да ми се въртят лоши мисли из главата за един Dynaliner. Дойде заплатата и покрай кората:

го отнесе и капака:

В момента е свален тавана и май утре ще го правят черен.
За сега толкоз, а това, което следва до края на годината е:



