
ABV или ААА
- digenchev
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
ABV или ААА
Кой мотор според вас е по-добрия 2.8-2.9 единия е 174 а др 190к.с. Като говорим за вървеж, икономичност, пъргавина.Кой е по-подходящ за ежедневно каране ?


- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: ABV или ААА
Като е гарга да е рошава!
ABV.
Въпроса за ежедневие и разход на гориво май е офф топик за тая тема........

ABV.
Въпроса за ежедневие и разход на гориво май е офф топик за тая тема........


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: ABV или ААА
Няма никаква разлика, а и ААА с малки модове си докарва мощността на ABV.
АBV са редки и повечето са синхро, което е хем хубаво, хем пък тежи.
Да не си тръгнал да си търсиш?
Да ти дам моя? 
АBV са редки и повечето са синхро, което е хем хубаво, хем пък тежи.
Да не си тръгнал да си търсиш?


Re: ABV или ААА
Vento написа:Няма никаква разлика, а и ААА с малки модове си докарва мощността на ABV.
АBV са редки и повечето са синхро, което е хем хубаво, хем пък тежи.
Да не си тръгнал да си търсиш?Да ти дам моя?


AAA (US) - 172 HP (128 kW)
Capacity - in liters / cubic cm 2.8 / 2792
Bore / stroke - in mm 81.0 / 90.3
Compression 10.0:1
ABV (EU) - 190 HP (140 kW)
Capacity - in liters / cubic cm 2.9 / 2861
Bore / stroke - in mm 82.0 / 90.3
Compression 10.0:1
Както и всмукателните колектори

Венто какъв ABV имаш за продаване

Вместо да пускам нова тема ...Чудя се кое би било най-удачния вариант за доразвиване на ААА... по големи бутала?!24В глава?!Или направо 2.8 3.2 24в!?Тези мотори са доста потенцилани и има какво ли не за доразвиване


Преди времи ми изпадна р32 комплект със скоростна кутия+доста чарколяци даваха ми го за 4500лв ,но за една седмца го изпуснах(явно е било за добро)
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: ABV или ААА
Нямам още за продаване, не съм му се нарадвал.
Ако е бил на Голф 5 тоя R32, значи сега е в Пловдив и се тунингова в друго купе...
Иначе VR6 двигателите имат доста недостатъци и предимства и човек трябва да е много наясно с всичко това, преди да си купи. И поддръжката е доста скъпа в сравнение с 4-цилиндровите - двойно, тройно и нагоре.
Но е вярно, че има много потенциал за тунинг. Само се дразня, че е 12 клапана, тъпо решение... После са се светнали и след Голф 3 вече е 24V...
Ако е бил на Голф 5 тоя R32, значи сега е в Пловдив и се тунингова в друго купе...
Иначе VR6 двигателите имат доста недостатъци и предимства и човек трябва да е много наясно с всичко това, преди да си купи. И поддръжката е доста скъпа в сравнение с 4-цилиндровите - двойно, тройно и нагоре.
Но е вярно, че има много потенциал за тунинг. Само се дразня, че е 12 клапана, тъпо решение... После са се светнали и след Голф 3 вече е 24V...
Re: ABV или ААА
Нормално е шестака да е с по-високи ценички.Но пък и удоволствието от самото шофиране е много по-голямо.Като разход абв и ааа са идентични,зависи кое как се кара..
И на мен винаги ми е странно как може най-бързата кола в Бг да е 12в
Венто абв-то в какво купе си го насъдил?
р32- беше туко що внесено от англия отзад беше ''леко''блъснато
Vento написа:Но е вярно, че има много потенциал за тунинг. Само се дразня, че е 12 клапана, тъпо решение... После са се светнали и след Голф 3 вече е 24V...
И на мен винаги ми е странно как може най-бързата кола в Бг да е 12в





Венто абв-то в какво купе си го насъдил?

р32- беше туко що внесено от англия отзад беше ''леко''блъснато
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot], Ник никишето и 86 госта