VW Vento 1.9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Arkus
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 12 юни 2006 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

VW Vento 1.9 TDI

Мнениеот Arkus » Сря 14 юни 2006 21:57


Ощте съм нов в този форум и искам да ви попитам-ще ходяя гледам едно венто 1.9 тди кажете какво основно да гледам по него.Каде са му слабите места
mod edit: DragoGT
местя темата в голф форума (голф джета венто бора рабит)

па ти да я беше по добре преместил в дизелите-там най вероятно да се получи отговор! mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 14 юни 2006 23:30


колега в Търсачката горе има 2 страници теми.поне 5-6 от тях са по точно твоя въпрос току що гледах.пиши Венто 1.9 избери да търси сички думи и си готов.и вече като се насочиш към нещо по конкретно тогава питай.че така е много общо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 юни 2006 1:07


Иди до сервиз на Бош и и направи проверка на компютър,ама искаи ако межи и да се качат с лаптопчето в движение.Ще си изпее сичко(тука внимаваи за турбото(поне 1200 лв. и за дебитомер 300 лв.).Искаи да ти измерят компресията(по каталог дават маи че не трябва да е под 19)-ако не издържи този тест може да е от гумички на клапани та до основен ремонт тъи че не се набутваи да зимаш такава.Наи-добре иди покараи няколко такива по обяви включително някоя която не ти е по джоба та да видиш разликата(ако имаш малко шофъорски стаж и усет за техника веднага ще усетиш субективно дали си заслужава).Навиии волана на място от краино ляво до краино дясно.Вклячи всички предавки вклячително и задна.Гледаи интериора да е запазен(волан колан седалки и гумички на педалите)-ако погледаш повече коли от тук можеш да си направиш основни заключения!за собственика на колата преди теб и житеиския и път.Поогледаи и как е с ръждата щото тя си е проблем за G/V III.Виж дали са хубави гумите(освен че шти спести преждевреминни 400лв. показват и дали предишния собственик или тарговеца е марляч и измамник).Спри рязко да осетиш спирачките и евентуални проблими в ABS.Основно си я покараи ако колата е читава търговеца не би трябвало да има вазражения.Питаи за маслото иремака въпреки че за тази информация или няма да се зане или ще бъдеш излъган.На ходовата част не се вживяваи много щото по наште пътища така или иначе ще си я ремонтираш :cry: Виж на паветата доколко тропа вътре в салона.Поизрежи я и виж дали пуши.Сложи си пръста на аспуха и като се намарси пръста го разтрии с ръка ако се изчисти е само изгоряла нафта но ако не мже без да се измие начи е масло!Успех с покупката да пуснеш снимки.Ако живееш близо до студентски се обади някои викенд да разгледаме зверчето :lol: Дано да сам ти полезен при покупката.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 юни 2006 1:09


А и като я вземеш смени масло,ремък(всички видове),ролки и фълтър( също всички видове)-ОБЕЗАТЕЛНО.Та остави си 200-300 лв. поне в резерв.Успех с покупката!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 15 юни 2006 19:55


Турбодизеловите двигатели на VW са склонни към прегряване/не поради вина на двигателите,а на шофьорите/и пукане на главата-затова виж дали в разширителния съд за охладителната течност има масло-ако има.... :не: :олелеее



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта