VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 13 юни 2006 13:54


Здравейте!

От около 2 седмици, демек, откакто е по-влажно, нещо започна да пали доста трудно Пасата. След това колата почти няма мощност.
Като постои няколко часа за да се възбуди акумулатора, пали и работи добре, но след около 20-тина минутки гасне и след това пали трудно и край с мощността.
Пробвахме с друг акумулатор, мерихме тока на алтернатора - изглежда всичко там е наред.

А, и още нещо. Без ключ, хеле пък без контакт, екранчетата на таблото си дават показания, което преди не го правеше.

Моля, дайте някакви съвети!
Благодаря предварително! :wink:




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!

Мнениеот Geleto » Вто 13 юни 2006 14:21


ChimeyJimmey написа:....
А, и още нещо. Без ключ, хеле пък без контакт, екранчетата на таблото си дават показания, което преди не го правеше.


Благодаря предварително! :wink:


На мен подобен проблем ми правеше алармата!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 13 юни 2006 14:33


Някои от хипотезите включват точно имобилайзера, за който обаче се твърди, че не действа.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 13 юни 2006 14:41


На мен проблема го правеше аларма която не работеше и е монтирана друга, а старата уж беше откачена! :D


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 13 юни 2006 14:46


Geleto написа:На мен проблема го правеше аларма която не работеше и е монтирана друга, а старата уж беше откачена! :D
Случаят при мен е идентичен. Съвсем наскоро смених старата аларма (която най-вероятно беше слагана в Германия) с нова като е използвано старото окабеляване.
Я сподели къде точно се оказа проблема, моля те!


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 13 юни 2006 14:51


Ами нали ти казах. Извадихме старата аларма заедно с кабелите които бяха останали. От тогава нямам проблеми!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 14 юни 2006 22:45


Да, ама се оказа, че по метода на изключването причината не е в алармата.
Други предположения? :?


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Сря 14 юни 2006 23:38


Как точно пали по-трудно: не може да завърти електромотора или все едно няма бензин или искра не стига до свещите. Как точно се мъчи да запали, че може да е от десетки причини.
Щом казваш, че не е до акумулатора, защо не отидеш на една диагностика.
Аз се сещам за може би замърсена дроселна клапа или въздушен филтър


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19700
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!

Мнениеот radotom » Чет 15 юни 2006 0:04


ChimeyJimmey написа:Здравейте!
Като постои няколко часа за да се възбуди акумулатора, пали и работи добре, но след около 20-тина минутки гасне и след това пали трудно и край с мощността.
...мерихме тока на алтернатора - изглежда всичко там е наред.


Аз пък се хващам за тази част. Разбирас се, всичко зависи колко точно си го описал!
Преди няколко дни карах една сутрин без табло и както после потвърди и Vaskoto, при това положение не ми зареждаше генератора. След около 15 минути каране, вярно, с включени къси, но и със сравнително нов акумулатор, изведнъж почна да ми губи мощност, аха-аха да изгасне даже! Тъй като без табло нямах други светлинни индикатори, видях само, че лампата на ABS-а светна. В следващия момент бях изгасил всичко и искочил да разкачам големите кабели, защото реших, че някъде има късо, но.. не би! Личеше си, че точно от това няма как да се плаша! Хрумна ми, че може да е от зареждането и то да е свързано с таблото, монтирах си го и всичко с оправи! Също като при теб, малко се замисли, като завъртях ключа, но.. запали, тръгна си, вървеше си идеално!
Казваш, че си мерил тока на заряд, ама.. 100% ли си убеден, че е премерено правилно? Твърде много напомня на моите симптоми, та затова!
Бях твърде многословен, но се старах да обясня защо и какво
ме съмнява мен.
Я, да ти е чиста съвестта.. пробвай дали зарежда и колко АМПЕРА, не волта зарежда генератора.

Допълнение, че току що ми хрумна:
Може да ти е заминал акумулатора и да има 'кал'. Тогава генератора може да ти зарежда като за световно, но саморазряда да е като за две! Я потърси една друга батерийка назаем за пробата...


Потребителски аватар
redOne
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот redOne » Чет 15 юни 2006 1:04


radotom написа:Я, да ти е чиста съвестта.. пробвай дали зарежда и колко АМПЕРА, не волта зарежда генератора.




Нещо такова

http://play.evrocom.net:4/incoming/redOne/temporary/test.bmp

Предупреждавам - схемата не е за Пасат! Направи си сверка с електрическата схема на двигателя за твоя конкретен модел. Просто ти давам пример за какво говори колегата.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 15 юни 2006 8:36


Мерихме генератора и с мултиметър, и с амперметър.
Пробвано беше и със съвсем друг, надежден и изпитан акумулатор.
Таблото си ми работи и не е спирало.
Въздушен филтър и горивен филтър съм сменял зимата.

Явно трябва да се ходи на компютърна диагностика, а и за инжекциона, та по-добре препоръчайте къде да ида.
Благодаря ви! :wink:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 03 юли 2006 10:15


Нови сведения по въпроса...
Обръщам се към потребители, които имат достъп до части.
Трябва ми "датчик за обороти на колянов вал"; № 06A906433C.
След моите бегли търсения, оказва се, че нямало такъв в България.
Съвети?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19700
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 03 юли 2006 10:26


ChimeyJimmey написа:Трябва ми "датчик за обороти на колянов вал"; № 06A906433C.


Че то ако не работи датчика, как въобще ще запали това животно!?! :shock :shock

С поръчка от Юнито няма ли да стане?


Поправкааааа... Сетих се за датчика на Хол! Макар, че си мислех, че това е едно и също! Ако при теб има отделен датчик за оборотите на коляновия вал... ми може! Ама от къв к.. ще има отделен датчик, пък!?!

Последна промяна от radotom на Пон 03 юли 2006 11:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пон 03 юли 2006 10:43


ChimeyJimmey написа:Нови сведения по въпроса...
....
Съвети?


датчик може да се намери от Юнито - аз се сблъсках с тоя проблем
но не е от него проблема
ако не работи - няма да палиш
а той или работи или не
нема средно положение
случайно бобина да си проверявал


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 03 юли 2006 10:46


E, това е.
В "ЮВЕ - Бош" казаха, че така било и само тази грешка показва компютъра.
На по-новите двигатели системата успявала да го шунтира някак и може да запалиш и да си караш. На старите двигатели - нъцки.
И наистина, със-без него (т.е. включен куплунг - изключен куплунг) - все така работи колата. :shock



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 109 госта