колеги може ли да ми помогнете за този вид мотор АЕХ - на голф3 1.4 мотор с пълна инжекция с 60 коня 1996г.- ако някой може да ми каже малко подробности за колата като плюсове и минуси - много ще съм ви благодарен защото при колкото и майстори да ходих - почти никой не успя да познае, че колата е пълна инжекция - а и така като чета по форумите никъде не мога да намеря накаква по-подробна информация за моделите.
много ще се радвам за подробна информация
Относно голф 3 1.4 пълна инжекция
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ам чи честито на новият член с пластмасови смукателни колектори.
да кажа - газификация =на мин 1200 лв и нагоре.
Няма да се плашиш споко бензина е евтин.
Мотора се води MPI слагат го на Фабиите. Системата за управление на инжекциите е Магнет Марели.
Имаш кръгъл въздушен филтър , който се снема гадно / блокирали винтове в пластмасовата кутия. Ако са с заоблен вътрешен шестограм отново честито- ножовка - лента и правиш нарез за плоска отвертка време -загубващо мероприятие. Свещите са с малък шестограм и доста навътре наврени, закриват се от кутията на филтъра.
Като модел е новост - MPI навлиза и в френските коли вече. за вървене колата върви много повече от старото 1,4 Ми.
Кофти е положението , ако решиш да слагаш спортен филтър - трябва да се смени и капака на възд. филтър.
Има инфо в руските сайтове за мотора. Аз съм с АЕЕ / 1,6л/ и на него също се гледа като на непознато устройство.
При мен няма филтър бензинов под задно дясно колело , а е сложена на културно място -преден десен калник под фара.
да кажа - газификация =на мин 1200 лв и нагоре.
Няма да се плашиш споко бензина е евтин.
Мотора се води MPI слагат го на Фабиите. Системата за управление на инжекциите е Магнет Марели.
Имаш кръгъл въздушен филтър , който се снема гадно / блокирали винтове в пластмасовата кутия. Ако са с заоблен вътрешен шестограм отново честито- ножовка - лента и правиш нарез за плоска отвертка време -загубващо мероприятие. Свещите са с малък шестограм и доста навътре наврени, закриват се от кутията на филтъра.
Като модел е новост - MPI навлиза и в френските коли вече. за вървене колата върви много повече от старото 1,4 Ми.
Кофти е положението , ако решиш да слагаш спортен филтър - трябва да се смени и капака на възд. филтър.
Има инфо в руските сайтове за мотора. Аз съм с АЕЕ / 1,6л/ и на него също се гледа като на непознато устройство.
При мен няма филтър бензинов под задно дясно колело , а е сложена на културно място -преден десен калник под фара.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
re
благодаря за инфото - капака на въздушния филтър се свали много лесно - винтовете бяха като за обикновена кръстата отверка и се отвиха без проблем - като свалих целия този филтър, видях че колата е пълна инжекция, до тогава всички казваха че е моно. пък като гледам и цената на ремъците и ролката е една такава хубава - та не мога да разбера кое му е толкова евтино на този голф като цяло.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и аз съм със 1.6л пълна инжекция АЕЕ но съм карал и АЕX 1.4 и чесно казано е доста по-пъргаво от старите 1.4 моно, но и подръжката сякаш му е потрудна като съдя по мойта или поне поскъпа.... хубавото е че двигателите са понова генерация, но пък засметка натова тука маисторите го гледат като полезно изкопаемо така че внимаваи къде го водиш на диагностика ...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: re
lolo_popo написа:като свалих целия този филтър, видях че колата е пълна инжекция, до тогава всички казваха че е моно. пък като гледам и цената на ремъците и ролката е една такава хубава - та не мога да разбера кое му е толкова евтино на този голф като цяло.
E нова генерация мотор. Имаш ли въздушни възглавници?
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: re
kris11 написа:E нова генерация мотор. Имаш ли въздушни възглавници?
това какво общо има с инжекциона?

- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз имах точно 1996 1.4 АЕХ
нямах възглавници нямах и серво
но пък имах ел.пакет
за съжаление газовата си е риск
може с кихалки ама ако "кихне" лошо после лошо
а някой части са доста по скъпи от другите двигатели
термостат например е 2.5 пъти по-скъп...
п.п. на мен никой свестен газаджия не искаше да ми слага газова...
та така и не сложих
нямах възглавници нямах и серво
но пък имах ел.пакет
за съжаление газовата си е риск
може с кихалки ама ако "кихне" лошо после лошо
а някой части са доста по скъпи от другите двигатели
термостат например е 2.5 пъти по-скъп...
п.п. на мен никой свестен газаджия не искаше да ми слага газова...
та така и не сложих
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
airbags
има два броя възглавници, и хидравлика и серво и имобилайзер на ключа- други екстри няма - като цяло колата е много добра - само ме притеснява това че може би частите са по-скъпи отколкото на другите голфове - пример - ремъка ми е 44лв на гейтс- при друг около 25
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
отново
а забравих и фаровете не са ми двусекционни - а са като обикновенните - въпреки че колата е 96 - може някой да ги е сменил
Re: отново
lolo_popo написа:а забравих и фаровете не са ми двусекционни - а са като обикновенните - въпреки че колата е 96 - може някой да ги е сменил
ми аз съм виждал и 92 с двуцекционни фарове и така си е излязла от завода.не са сменяни
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: отново
alonso написа:...ми аз съм виждал и 92 с двуцекционни фарове и така си е излязла от завода.не са сменяни...
това не ми се вярва, грешиш

ама вие какво се чудите,за екстрите, те са поръчкови почти всичките...
аз имам 2бр air bag, климатик,ABS, рекаро салон,централно,хидравлика,ел стъкла,двусекционни фарове, тъмни стопове, бели километражи....
обаче пък нямам ел огледала, и не се подграяват, и регулируеми фарове нямам......а по-стари коли от мойта ги имат.....
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
ре
колата е пълна инжекция - няма майтап - и аз останах много учуден, но е така - а пък как върви само за толко малко коне - не е за вярване - само не знам разхода на гориво как ще е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта