
Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Колега, като търсиш виж и В5, как се движат цените. Не се заковавй само на В3 и В4. По възможност виж да е внос от Швейцария, а не само от Италия, където сервизната дейност не е добра. Аз като карах В3 внос от Италия, на предната лява главина бяха завили на оста гайка от ФИАТ и малко остана да се развие и да катастрофирам. Затова си взех кола от Германия. Колкото за подръжката - всичко е късмет, как е била поддържана до момента, но комфорта на В% е много добър, както и пространството в колата. УСПЕХ !!! 

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
vpetrovbg написа:Колега, не се заяждам, ама въобще това Ауди 80 не може да стъпи на малкия пръст на Пасат по отношение на вътрешно пространство и багажник - сапунерка!А по отношение на А6 - това е друга бира - доста по-скъпа, по-висок клас, но и с по-малък багажник от този на Пасат-а, а пък за разхода нищо не казваш
!
Я виж, на колегата не му се дават пари за Пасат, пък ти ги качи на А6!
Не бе, споко, не го приемам като заяждане - говорим си.

Ауди 80 седан наистина е много тясно и според мен. Комбито, обаче е много прилично. Не е Пасат наистина, ама не е и крайно зле. Едно Б4 (Ауди, че става двусмислие


А6 не е толкова по-скъпа и според мен изобщо не е с по-малък багажник от Пасат. Разхода ми се вижда напълно нормален. 2.0 16V - 140 к.с. (прочутото АСЕ


Похарчва си повече от 1.8 Моно, но пък и по отношение на вървеж е на друга планета. Пак е въпрос на вкус и възможности.

За икономия бих търсил такава с 1.8 20V без турбо и газов инжекцион.
Просто цялостното впечатление от самият автомобил е коренно различно. Много по-солиден, по-комфортен... абе както каза и ти - друг клас!

Всеки си прави сметката. Тук не пречи да си споделим мненията просто.

- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
escrime написа:vpetrovbg написа:Колега, не се заяждам, ама въобще това Ауди 80 не може да стъпи на малкия пръст на Пасат по отношение на вътрешно пространство и багажник - сапунерка!А по отношение на А6 - това е друга бира - доста по-скъпа, по-висок клас, но и с по-малък багажник от този на Пасат-а, а пък за разхода нищо не казваш
!
Я виж, на колегата не му се дават пари за Пасат, пък ти ги качи на А6!
Не бе, споко, не го приемам като заяждане - говорим си.
Ауди 80 седан наистина е много тясно и според мен. Комбито, обаче е много прилично. Не е Пасат наистина, ама не е и крайно зле. Едно Б4 (Ауди, че става двусмислие) от последните години ще е много по-тихо вътре. Много по-рядко се чуват пластмасите. Разходите му са като на Пасат. На практика няма разлика. Въпросът е дали някой би заменил големината на Пасата с премиум изпълнението на Ауди - въпрос на вкус.
А6 не е толкова по-скъпа и според мен изобщо не е с по-малък багажник от Пасат. Разхода ми се вижда напълно нормален. 2.0 16V - 140 к.с. (прочутото АСЕ) на газ харчи 13-15 в изключително тежък и неприятен градски трафик и между 9 и 10 извън града с нон-стоп климатроник. Карал съм и 2.5 TDI (старото, здравото с 5 цилиндъра редови, а не V6) - също е много хубав мотор. 2.6 V6 бензин на практика харчи същото като 2.0 16V. Бих продължил и с по-големите мотори ама сигурно рискувам публичен линч...
![]()
Похарчва си повече от 1.8 Моно, но пък и по отношение на вървеж е на друга планета. Пак е въпрос на вкус и възможности.
За икономия бих търсил такава с 1.8 20V без турбо и газов инжекцион.
Просто цялостното впечатление от самият автомобил е коренно различно. Много по-солиден, по-комфортен... абе както каза и ти - друг клас!
Всеки си прави сметката. Тук не пречи да си споделим мненията просто.
Ех..., днес гледах едно А6, ми то отзад, като седнах и коленете ми опират в предната облегалка!


- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
При пасата свен че разстоянието между предната и задната седалка е повече и самата задна седалка е по-висока 

- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Winner25 написа:При пасата свен че разстоянието между предната и задната седалка е повече и самата задна седалка е по-висока
Е затова, това е последният хубав Пасат за мен! Място много, данък 25,00 лева, и на който му поскърцват пластмасите да дойде да чуе тишината при мен! Само за обезшумяването имам забележки...

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
А за "вървенето" при 25лв данък какво ще кажеш .. има ли някой на педала (тц, няма)...
- Ivajlo82
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Колега търси си дизелче. И на други колеги изправени пред такава дилема съм го давал този съвет. Аз съм с пасат Б4 комби карам го на бензин вече 4години и като си дръпна чертата с този пробег дето го правя на година ми то от разликата в разхода на 100км за година давам по около 400-500лв повече затова, че е на бензин, а не дизел.Горе-долу по 5 кинта на 100км в полза на дизела. 1.9ТДИ 90к.с./202нМ върт.момент за мен най-добрия дизелов двигател на ФВ еластичен, икономичен,здрав. В крайна сметка всичко си е късмет, но една дигностика преди покупка до голяма степен ще ти покаже на какво дередже е дизеловия двигател - дюзи, параметри на турбото и т.н. Упех при намирането на твоя пасат Б4! 

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
dj_tuhla написа:А за "вървенето" при 25лв данък какво ще кажеш .. има ли някой на педала (тц, няма)...
Ами вървенето си е като за 25лв

Предимството на този мотор е точно в това - евтин за обслужване, нисък данък, лесно се газифицира.
Естесвено не е от "най вървежните", но ако не се товари стабилно, става за нормално каране

- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
dj_tuhla написа:А за "вървенето" при 25лв данък какво ще кажеш .. има ли някой на педала (тц, няма)...
За какво "вървене" може да става дума при положение, че максималната разрешена скорост извън града е 90 км/ч, а на магистрала е 130 км/ч.

Да зад педала си има достатъчно! едно време с лади и москвичи, защо нямаше такива катастрофи и черни статистики? Това е напълно нормален семеен автомобил с нормално вървене и ускорение! Карам си го на 5-та в града със 60 км/ч и двигателя мърка! Извън града също си ускорява нормално, защото това не са състезателни писти!
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
vpetrovbg написа:dj_tuhla написа:А за "вървенето" при 25лв данък какво ще кажеш .. има ли някой на педала (тц, няма)...
За какво "вървене" може да става дума при положение, че максималната разрешена скорост извън града е 90 км/ч, а на магистрала е 130 км/ч.![]()
Да зад педала си има достатъчно! едно време с лади и москвичи, защо нямаше такива катастрофи и черни статистики? Това е напълно нормален семеен автомобил с нормално вървене и ускорение! Карам си го на 5-та в града със 60 км/ч и двигателя мърка! Извън града също си ускорява нормално, защото това не са състезателни писти!
Не съм хич съгласен. И аз съм с RP, което си е еквивалент на ABS.
Да, става. За нормално движение от т. А до т. Б е напълно приемлив. И това е. Няма други суперлативи освен, че е евтин и приемлив като разход.
Не можеш да кажеш, че има достатъчно под педала за автомобил с ускорение от 0 до 100 около 12 секунди и максимална скорост около 170 км/ч - 180 км/ч (това са му заводските данни).
Всъщност черната статистика е плод на нещо съвсем различно... Много ще се радвам някой да извади статистика за отношението между броя на загиналите и броя на регистрираните автомобили.

От там идва изкривяването в бройката.

Напълно съм съгласен с теб, че пътищата не са писти. Не трябва и да бъдат. И аз се стремя да бъда в ограниченията. Помисли върху нещо друго... бързата кола можеш да я караш бавно, но бавната бързо - НЕ!

Мощният автомобил е много по-сигурен по простата причина, че ти дава възможност да се изнесеш от рискова ситуация бързо. Освен това в общият случаи големите мотори са комплект с по-сериозни спирачки, повече въздушни възглавници и т.н.

Та 1.8 моно си е като за 25 лв. наистина... Евтино е. И толкова.
П.П.: Колега, от задната седалка ли шофираш ти?


Вътрешното пространство при Пасат си е уникално... от педалите до задната облегалка са около 2 метра.


Въпреки това аз не бих отказал да се возя в една "много тясна" шестица...

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Да бе хора, поддържа 90-110-120 спокойно (макар че ако влезеш в баира с 80 трудно ще ги направиш повече от 100 до горе), обаче именно на наклон нагоре (дори и лек) ако трябва бързо да се изпревари пъплещ примерно със 70 камион с дърва да речем, далеч не е лесно и бързо и именно за това не е и сигурно. Това имам предвид като искам да "има някой на педала", не да карам със 180 дори да може ... и това го казвам от личен 3год. опит с Б3 АБС мотор (който автомобил много си харесвах като цяло и оставам с добри спомени)... със сегашната ми кола не карам по-бързо от преди, обаче изпреварванията са далеч по-лесно осъществими да го наречем, приключват за по-кратко време и това за мен значи по-висока сигурност. Дано ме разбирате правилно, не го казвам да се заяждам, а да обърна внимание че има и тази гледна точка и това за мен на 1.8 RP/ABS поставен в Б3/4 не му достига. Виж с 2Е вече е по-поносимо...
P.S. С 60 на 5-а освен да си правиш нагар, гориво не пестиш, нали си наясно ?
P.S. С 60 на 5-а освен да си правиш нагар, гориво не пестиш, нали си наясно ?
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
С това, което пиша по-надолу, нямам намерение да нападам никого, нито да се заяждам!
Ами аз не шофирам на задната седалка, ама като седне някой отзад и ме бута с колената в гърба се изнервям много! Пътувал съм на дълъг път в такава ситуация на задна седалка и никак не е комфорно! Така, че не бих се качил в А6, където ще ми е тясно и тегаво!
А пък за рисковите изпреварвания не говорим, защото всичко зависи от задкормилното устройство! Преди 17 години, когато карах шофьорския курс, ни учеха да правим сигурни маневри с достъчно видимост и адекватна преценка на ситуацията, което смятам, че съм овладял много добре, така, че рискови изпреварвания няма, а има рискуващи шофьори, на които им трябват повече коне, я за да избият комплекси или пък защото не могат да събразят дадена ситуация! Ти като се стремиш да караш в ограниченията, за какво ми цитираш ускорението от 0 до 100 км/ч.?
Не знам къде са конете на твоята кола колега, ама аз с натоварен автомобил на 5-та скорост от 90 км/ч си ускорявам доста добре на изкчване, и то до над 100км/ч.
И не на последно място е данъка, защото е безмислено да плащаш данък колкото още една застраховка гражданска отговорност!
Това за нагара са празни приказки! Баща ми като кара така вече 10 години, неговата трябваше да се е затлачила от нагар
, ама не е и сигурно рядко се среща такава кола като неговата, нищо че е на 21 години, като нямам само в предвид външния й вид!
Аз приключвам до тук, защото темата се измести много, пък и колегата, който я пусна, не се включва - може вече да си е купил автомобил, пък ние си говорим празни приказки!
Ами аз не шофирам на задната седалка, ама като седне някой отзад и ме бута с колената в гърба се изнервям много! Пътувал съм на дълъг път в такава ситуация на задна седалка и никак не е комфорно! Така, че не бих се качил в А6, където ще ми е тясно и тегаво!
А пък за рисковите изпреварвания не говорим, защото всичко зависи от задкормилното устройство! Преди 17 години, когато карах шофьорския курс, ни учеха да правим сигурни маневри с достъчно видимост и адекватна преценка на ситуацията, което смятам, че съм овладял много добре, така, че рискови изпреварвания няма, а има рискуващи шофьори, на които им трябват повече коне, я за да избият комплекси или пък защото не могат да събразят дадена ситуация! Ти като се стремиш да караш в ограниченията, за какво ми цитираш ускорението от 0 до 100 км/ч.?
Не знам къде са конете на твоята кола колега, ама аз с натоварен автомобил на 5-та скорост от 90 км/ч си ускорявам доста добре на изкчване, и то до над 100км/ч.
И не на последно място е данъка, защото е безмислено да плащаш данък колкото още една застраховка гражданска отговорност!
Това за нагара са празни приказки! Баща ми като кара така вече 10 години, неговата трябваше да се е затлачила от нагар


Аз приключвам до тук, защото темата се измести много, пък и колегата, който я пусна, не се включва - може вече да си е купил автомобил, пък ние си говорим празни приказки!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
vpetrovbg написа:...
Ами аз не шофирам на задната седалка, ама като седне някой отзад и ме бута с колената в гърба се изнервям много! ...
При 124-ката този проблем е решен като облегалката е от ламарина

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
vpetrovbg, хубаво е, че не се заяждаш, ама не е лошо да погледнеш нещата от повече от една гледна точка.
1. Моята кола си е моята. Остави ме да си се притеснявам аз за нея. Ако някой иска да я купува ще му разкажа и за кътните ѝ зъби. До тогава не ме мислете.
2. На ясно съм колко са 90 к.с., колко са 190 и как вървят едни коли и как други. Пасат с мотор 1.8 моно става за возене, не и за здраво каране и е доста спряла кола. Хайде кажи сега, че здраво каране не се налага никога.
3. Защо мислиш, че като цитирам ускорение се правя на състезател? Много разочароващо заключение, особено като се има предвид, че не се познаваме. Аз бих мислил така - като знам, че автомобилът ускорява за около 12 секунди до 100 веднага си правя извод и колко бързо бих се изнесъл от ситуация, в която най-доброто решение е газ до ламарината... не особено бързо...
4. Очевидно е, че имаш голям стаж като шофьор. Поздравления и моето уважение към това. Дано натрупаш още много километри безаварийно.
Все пак не мисли, че аз примерно, правя неразчетени изпреварвания. Въпросът в случая е как ти се отразява на нервите каране в трафик и чакане зад всеки ТИР по 10-15 минути, докато видиш наистина дълга, права, свободна отсечка, в която да направиш въпросното изпреварване? А когато колата е пълна? А когато си на изкачване (трябва да вметна, че и с подготвянето за изпреварване съм на ясно)? Когато караш в колона и е твой ред зад един камион просто трябва да превключиш на по-ниска предавка и да тръгнеш. Пасатите не тръгват кой знае как. Особено пък като не си сам в колата.
5. Аз си мисля, че обсъждаме темата като големи хора. Аз комплекси май нямам за избиване. Не знам защо си с друго впечатление...
6. Пасатът разполага с 2000 мм вътрешно пространство за краката. А6 разполага с 1997 мм. Това са заводски данни по стандарт. А6 изобщо не е малък или тесен автомобил! Дори размерите му го доказват.
Според мен нещо не сте измерили както трябва. За да опират коленете на пасажера зад теб трябва ти да си твърдо над 180 см. и пасажера да е поне 190. Дори в такъв случай не става въпрос за зверско подпиране. Да не говорим, че седалките на Ауди са много по-удобни.
Баща ми кара А6 и ежедневно ги виждам двете коли. Пасатът е по-голям, но разликата не е толкова съществена, колкото ти се струва на теб. Според мен е направо пренебрежителна.
7. Най-евтиното не е най-хубаво. Не ми казвай, че ти лично не би минал един клас на горе, въпреки цените на ГО и каско. Освен това данък се плаща веднъж годишно, а после невървяща кола се кара цяла година.
8. Пасат изобщо не е най-хубавата, най-икономичната, най-здравата и най-удобната колата, въпреки, че ТИ и аз имаме такива. Пасат е вероятно най-добрият компромисен вариант, когато премиум автомобилите са непостижими по една или друга причина.
9. Недей се сърди, че не са всички съгласни с теб. Всеки си има мнение и във форум се спори. Много рядко един казва нещо и всички кимат след него. На мен ми е приятно да си говоря и споря с интелигентни хора, които правят информирани изказвания.
10. Можем просто да се съгласим, че не сме съгласни. Авторът сам ще си направи изводите. Няма нужда всичко да се окачествява като 100% правилно или 100% неправилно и все да сме наопаки спрямо другия, нали?!
П.П.: Winner25, хубав лаф за 124-та! При 190-та е долу-горе пак така...

1. Моята кола си е моята. Остави ме да си се притеснявам аз за нея. Ако някой иска да я купува ще му разкажа и за кътните ѝ зъби. До тогава не ме мислете.
2. На ясно съм колко са 90 к.с., колко са 190 и как вървят едни коли и как други. Пасат с мотор 1.8 моно става за возене, не и за здраво каране и е доста спряла кола. Хайде кажи сега, че здраво каране не се налага никога.
3. Защо мислиш, че като цитирам ускорение се правя на състезател? Много разочароващо заключение, особено като се има предвид, че не се познаваме. Аз бих мислил така - като знам, че автомобилът ускорява за около 12 секунди до 100 веднага си правя извод и колко бързо бих се изнесъл от ситуация, в която най-доброто решение е газ до ламарината... не особено бързо...
4. Очевидно е, че имаш голям стаж като шофьор. Поздравления и моето уважение към това. Дано натрупаш още много километри безаварийно.
Все пак не мисли, че аз примерно, правя неразчетени изпреварвания. Въпросът в случая е как ти се отразява на нервите каране в трафик и чакане зад всеки ТИР по 10-15 минути, докато видиш наистина дълга, права, свободна отсечка, в която да направиш въпросното изпреварване? А когато колата е пълна? А когато си на изкачване (трябва да вметна, че и с подготвянето за изпреварване съм на ясно)? Когато караш в колона и е твой ред зад един камион просто трябва да превключиш на по-ниска предавка и да тръгнеш. Пасатите не тръгват кой знае как. Особено пък като не си сам в колата.
5. Аз си мисля, че обсъждаме темата като големи хора. Аз комплекси май нямам за избиване. Не знам защо си с друго впечатление...
6. Пасатът разполага с 2000 мм вътрешно пространство за краката. А6 разполага с 1997 мм. Това са заводски данни по стандарт. А6 изобщо не е малък или тесен автомобил! Дори размерите му го доказват.
Според мен нещо не сте измерили както трябва. За да опират коленете на пасажера зад теб трябва ти да си твърдо над 180 см. и пасажера да е поне 190. Дори в такъв случай не става въпрос за зверско подпиране. Да не говорим, че седалките на Ауди са много по-удобни.
Баща ми кара А6 и ежедневно ги виждам двете коли. Пасатът е по-голям, но разликата не е толкова съществена, колкото ти се струва на теб. Според мен е направо пренебрежителна.
7. Най-евтиното не е най-хубаво. Не ми казвай, че ти лично не би минал един клас на горе, въпреки цените на ГО и каско. Освен това данък се плаща веднъж годишно, а после невървяща кола се кара цяла година.
8. Пасат изобщо не е най-хубавата, най-икономичната, най-здравата и най-удобната колата, въпреки, че ТИ и аз имаме такива. Пасат е вероятно най-добрият компромисен вариант, когато премиум автомобилите са непостижими по една или друга причина.
9. Недей се сърди, че не са всички съгласни с теб. Всеки си има мнение и във форум се спори. Много рядко един казва нещо и всички кимат след него. На мен ми е приятно да си говоря и споря с интелигентни хора, които правят информирани изказвания.
10. Можем просто да се съгласим, че не сме съгласни. Авторът сам ще си направи изводите. Няма нужда всичко да се окачествява като 100% правилно или 100% неправилно и все да сме наопаки спрямо другия, нали?!
П.П.: Winner25, хубав лаф за 124-та! При 190-та е долу-горе пак така...

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Човека пита за Пасат, отговаряйте по темата!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта