Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 ---Готов

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот mirogti1983 » Вто 03 авг 2010 17:19


бъди 100 процента сигурен че като не ти работи вакуум регулатора на делкото на ниските обороти няма мошност и както ти каза при рязко подаване на газ забива . но по важното е че си го усетил и предполагам отстранил проблемчето . честито за успшната трансплантация на сърце :beer




ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ji4kata » Сря 04 авг 2010 17:57


Не съм отстанил проблема с вакуума още ,днес обиколих доста магазини в Бургас ,но неможах да намеря ново .Дори и по каталозите не излиза тази част като резервна да се продава ,затова ми препоръчаха да си търся втора употреба , но тогава пък в моргите никой няма да се съгласи да ми даде само вакуумчето ще изкат да взема цялото делко . Ако някои колега има като моето делко с вакуум регулатор на части да свирка.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот golfmk1 » Сря 04 авг 2010 22:08


цяло си купих за 25 лева :wink:


ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ji4kata » Нед 08 авг 2010 19:54


Днес реших проблема с вакуума . Вчера имах работа във Варна и от там от една морга си го купих за скромната сума от 5лв :) . Днес след като го монтирах като запалих оборотите при загрят двигател с закачен вакуум се вдигнаха малко и стоят на 1000об/мин, а като го откача и си се нормализират пак на 900 . Та пак да питам проблем ли ще е ако е карам така или ще трябва да ходя на елкон за центровка?Иначе сега има голяма разлика като работи регулатора ,гадното прехълцване и забиване в ниските обороти вече го няма .Сега веднага отлепя при рязко подаване на газ само кадето ми даржи малко по високи обороти .


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот Vento » Нед 08 авг 2010 20:15


Оборотите може да са ти от неправилен аванс на делкото, иди на елкон.


ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ji4kata » Чет 19 авг 2010 0:46


Vento написа:Оборотите може да са ти от неправилен аванс на делкото, иди на елкон.

Точно това излезе, но и не само това .Чак днес вече отидох в сервиз да ми направят центровката на делкото, но се оказа че и друго има неправилно . Първо маистора ми каза ,че на празен ход предварението трябва да е от 6 до 8 градуса за този мотор и мембраната на делкото не трябвало да бъде под постоянен вакуум а вакуума се управлявал от стъпковия мотор ,тук малко се изненадах като ми го каза това но наистиана се уверих че е така ,вакуума се управлявал от стъпковия мотор чрез едно клапанче което в моя случай беше затапено и изключено електрически още докато мотора си беше в аудито и аз така си го оставих и в голфа мислех че е за нещо друго .Но след като се установи това маистора пренареди мъркучетата за вакуума и свърза вакуума на делкото през клапана и всичко тругна както трябва . Центровката преди това и тя имаше доста отклонение беше на 15 градуса на празен ход сега маистора е остави на 7 градуса и сега колата като чели тръгна още по добре и изчезна гадното чукане на аванса което се чуваше между 2500 и 3000об/мин когато делкото беше под постоянен вакуум преди да се направи както трябва. Така вече се отървах и от този проблем . Остана последно вече да си сменя генерацията на цяло да е на 50мм . Сега съм с права тръба на 50мм до средното гърне и там е редуктирана на 42мм за да мога да си ползвам временно гърнетата от 1.3 мотора, но се усеща че си се мъчи мотора с тези гърнета и ще се сменят и те в най скоро време .


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот Vento » Чет 19 авг 2010 8:21


И аз имах такъв проблем като си правех Голфа 1,8. Това клапанче ми беше откачено от буксата (незнайно защо!) и моторът не се развърташе бързо при подаване на газ и невървеше добре във високите и при рязко подаване на газ. Закачих го, смених всички вакуумни маркучлета и заспа!
Успех!


ludau
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхoво

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ludau » Пет 20 авг 2010 13:26


Здравей!
Да попитам,понеже скоростната ти кутия е от тези с обратните съединители-демек 020,ти си ги сменил.Или по-точно искам да попитам защо си сменил механизъма за превключване,ако си оставил същата скоростна кутия?Също да попитам,защо смени конзолата на масления филтър,да не би да опира в лапите на двигателя-за захващането му?
Иначе браво за майсторлъка,който си вложил!
Поздрави!


gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот gti--- » Пет 20 авг 2010 14:17


извинявам се за въпроса,но какво ще рече центровка на елкон, демек на газ анализатор ли ?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот Vento » Пет 20 авг 2010 14:19


Предварение на запалването, диагностика на свещи, кабели, бобина и делко.


ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ji4kata » Съб 21 авг 2010 1:51


ludau написа:Здравей!
Да попитам,понеже скоростната ти кутия е от тези с обратните съединители-демек 020,ти си ги сменил.Или по-точно искам да попитам защо си сменил механизъма за превключване,ако си оставил същата скоростна кутия?Също да попитам,защо смени конзолата на масления филтър,да не би да опира в лапите на двигателя-за захващането му?
Иначе браво за майсторлъка,който си вложил!
Поздрави!

Скоростната кутия на 1.3 нестава на 1.8 , на 1.3 е тип 085 а за 1.6/1.8 е тип 020.Двете кутий нямат нищо общо и кутията на 1.3 тип 085 няма механизам за превключване (лостовата система с щангичките която е има тип 020).А конзолата на масления филтър се сменя защото опира на предната лапа на мотора ,понеже при голфа тази лапа идва вече зад конзолата и филтъра опира в лапата а на аудито лапата стои пред конзолата затова и така е извартян назад филтъра при аудитата за да не опира пак в лапата филтъра.


ludau
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхoво

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ludau » Съб 21 авг 2010 3:26


Благодаря и за двата отговора,така и предположих за конзолата на масления филтър.А скоростната кутия 020 е от тези с оста,която минава през първичния вал-обратна работа.
Поздрави!


ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ji4kata » Съб 21 авг 2010 11:37


ludau написа:Благодаря и за двата отговора,така и предположих за конзолата на масления филтър.А скоростната кутия 020 е от тези с оста,която минава през първичния вал-обратна работа.
Поздрави!

Да точно така е при 020 съединителя е обратен и една тънка ос минава през първичния вал,тя натиска паничката на притискателя .


ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ji4kata » Пет 27 авг 2010 21:55


Вече и генерацията е сменена ,днес се занимавах с нея . Сега вече всичко от двигателя до отзад е на 50мм и вече на мотора му е по леко промени се мн динамиката само кадето генерацията която сложих е от TDI и на първия тест доста майни изядах от тези които караха зад мен :lol: голямо кадене и яко изхвърляне на сажди беше зад мен докато не се изчистиха гарнетата напулно от саждите . :)


ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: Проект смяна на двигател Golf2 от 1.3 към 1.8 моно---Готов

Мнениеот ji4kata » Нед 05 сеп 2010 9:56


Да ви питам колеги нещо пак .Вчера ми се отвори един проблем ,значи както си карам колата стрелката на километража започна да трепти мн гандно и дразнещо и в един момент се чу нещо да изчатка и кимометража спря на цяло .Първо си помислих,че жилото се е скъсало , но като го извадих от скоростната кутия установих че нищо му няма а пластмасовото приводче което е вътре в кутията и го задвижва по някаква причина е паднало в кутията и го нямаше на мястото си. Бръкнах с една тел да видя дали не е на дъното но уви кои знае каде из кутията е отишло ,та това ме притеснява сега тая пластмаса кадето е вътре да не направи някои сериозен проблем ,че да се наложи после сваляне на кутията или да е карам така а пластмасата ше се натроши според мен вътре и дано да няма проблем след тва .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта