

nikson85 написа:Това май не е от датчика на таблото и стрелката си отчита правилно щом перката работи нон-стоп.
nikson85 написа:Моета също е 1.4 моно подържа ги 88-90 градуса, перката се вкючва най често на място или като и дам жеги на място
На място до 6200 оборота и перката би трябвало да работи
mityomk написа:1.Перката трябва да взима въздух от предницата на колата, решетката и да духа назат към двигателя(задницата)както е по време на движение
2.Датчиците за температура при теб трябва да са 4 като тези за стрелката и перката са различни и се намират на различни места
3.Най-лесния начин е с електронен мултицет със сонда за температура да измериш работната температурата на двигателя или да закачиш колата на диагностика и да сравниш температурите.Ако в един от двата случая има разлика с показанието на стрелката значи е за смяна датчика на стрелката, ако няма значи датчика на перката е за смяна
ahhi написа:вземи дя я обърнеш иначе няма да спира въобще... буксата имам предвид.иначе всичко може да е наред аз онзи ден мих двигателя и след това перката се включи на 110гр, и реших че 1ва степен е изгоряла или датчика нещо не е както трябва,но от следващия ден стрелката стой на 70гр и като мръдне съвсем малко се включва перката.така че всичко си ми е наред просто съм намокрил някой датчик,който показва на таблото 70 и се чудя кой ли е-предполагам при теб е същото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта