Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот dj_tuhla » Пет 20 авг 2010 20:41


Обсъждането на динамичните качества на 1.8 Б3/4 е съвсем по темата. Напълно съм съгласен с написаното от escrime. Общо взето и аз исках да кажа същото, но той се е изразил много по-добре. А с продължително каране под 2000 оборота (60 на 5-а) СИ правиш нагар и по никакъв начин не пестиш гориво - ако имаш някой ден кола с борд компютър, сам ще се увериш.




rosen_wlasev
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 19 яну 2009 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Генерал Тошево

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот rosen_wlasev » Пет 20 авг 2010 23:17


здрасти колега,аз карам Пасат В3 от 2000година,мога да ти кажа само,че е желязна машина,моят е 2000 куб.16в. на газ.Поддържам си го и не го давам за много от новите модели,проста инжекция и много евтина поддръжка,е в сравнение с новите де.Градско извънградско 10л.газ,има си климатик, ел.стъкла ,АВС,виж като си поддържаш колата тя си върви нормално,ако се мъчиш да я побългарваш ще имаш ядове.Аз лично ще си я карам още някоя година иначе трябва да я подаря на някой да и се радва,а аз да дам 10-15000лв за по нова.Ако я продам пак ще е Пасат и то пак бензин и сигурно ще е над 140 коня.


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот brad4edat » Нед 22 авг 2010 10:00


Ако си намериш задоволяваща Б4 си взимай нея а не Б3, все пак 3-4 години от датата на производство са си 3-4 години, вие що не се ожеихте за някоя по стара приятелка примерно :wink: Б4 е здрав като Б3!!! малко по скъп е за потдръжка но малко а и части бол за него, стават и от б3 някоу а и от golf също има подобни части.
Моята кошница е B4/1.8mono/90коня/abs мотора
Градско 9-10
извънградско с скорост 90-110 пада на 5-5.5литра :shock (Вчера се върнах от Гърция, за около 470км съм изкорял 25-28литра някъде, а колата на отиване беше пълна с доста багаж и много-много вода за пиене :lol: )
карал сам с 90-110 с бензин от Petrol( само с него карам) и колата си летеше и набираше идеално на 5-та през цялото време, изпреварва си спокойно нищо че е малко кончета, важен е бензина :wink:
А за мястото на задите седалки, то не е голямо, TO E ОГРОМНO и не е за сметка на предните :wink: багажника на комбито побира цял катун багаж и един оркестър :lol:

Зимай b4 комби!!! ако смяташ и да се жениш в близките годинки, това е перфектия семеен автомобил за теб, ще го помниш цял живот с добро да знеш, не се чуди хич и не си зимай дизел само да ти щрака и пълни главата с колапането си. На тези години и километри няма хубав дизел, тва са само митове. Лично аз на моя не мисля и да салагам газ понеже колата и така е срамно икономична за размерите си и не си заслужава да си разбазикам идеалния двигател.

Ако си спокоен шофиор то тази модификация с този бензинов двигател е иедеалния случай на:
Елеметарно устроен моно двигател.
Здрав-много здрав.
Икономичен.
Варви си идеално( с добър бензин)
Огромно вътрешно пространство(комбио)


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот vpetrovbg » Нед 22 авг 2010 16:16


brad4edat написа:Ако си намериш задоволяваща Б4 си взимай нея а не Б3, все пак 3-4 години от датата на производство са си 3-4 години, вие що не се ожеихте за някоя по стара приятелка примерно :wink: Б4 е здрав като Б3!!! малко по скъп е за потдръжка но малко а и части бол за него, стават и от б3 някоу а и от golf също има подобни части.
Моята кошница е B4/1.8mono/90коня/abs мотора
Градско 9-10
извънградско с скорост 90-110 пада на 5-5.5литра :shock (Вчера се върнах от Гърция, за около 470км съм изкорял 25-28литра някъде, а колата на отиване беше пълна с доста багаж и много-много вода за пиене :lol: )
карал сам с 90-110 с бензин от Petrol( само с него карам) и колата си летеше и набираше идеално на 5-та през цялото време, изпреварва си спокойно нищо че е малко кончета, важен е бензина :wink:
А за мястото на задите седалки, то не е голямо, TO E ОГРОМНO и не е за сметка на предните :wink: багажника на комбито побира цял катун багаж и един оркестър :lol:

Зимай b4 комби!!! ако смяташ и да се жениш в близките годинки, това е перфектия семеен автомобил за теб, ще го помниш цял живот с добро да знеш, не се чуди хич и не си зимай дизел само да ти щрака и пълни главата с колапането си. На тези години и километри няма хубав дизел, тва са само митове. Лично аз на моя не мисля и да салагам газ понеже колата и така е срамно икономична за размерите си и не си заслужава да си разбазикам идеалния двигател.

Ако си спокоен шофиор то тази модификация с този бензинов двигател е иедеалния случай на:
Елеметарно устроен моно двигател.
Здрав-много здрав.
Икономичен.
Варви си идеално( с добър бензин)
Огромно вътрешно пространство(комбио)

:да:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот Iavor » Нед 22 авг 2010 17:18


Зависи си от конкретната машина.На мен, специално, повече ми харесва Б3, на външен вид. Все пак трябва да те кефи и как изглежда. Понеже сравнявате колите с жените, аз бих предпочел Кортни Кокс пред Бритни Спиърс, например. Или - Катрин Зита Джоунс, пред някоя,по-млада, не толкова привлекателна. :drunk
Hough!


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот Emo » Пон 23 авг 2010 17:29


Колега да те 'светна', в случай, че си купуваш кола, за да я караш, т'ва 7-10 хил. км на година са за неделните шофьори (без да се обиждат колегите).
Аз имам В3, 93-та, ABS мотор 1.8 Mi, от 7-8 години сега е поне на 250 000 км, вероятно са и свалили около 100-120 хил. км преди да я купя. Мотора е в добро състояние все още, без основен ремонт.

През последните 7-8 месеца не съм падал под 1000 км на седмица, налага ми се да пътувам доста (автомобила ми се връзва сега по около 400-450 на месец - повечето е гориво, но ми предстои влизане в 'бокса'). За най-здравия автомобил въобще не може да се говори, всичко заминава със страшна сила, направо главоломно, частите са евтини, но са боклуци, мит е, че има 'оригинални', единствено заводски вложените са качествени. Започнат ли смените - амииии започваш смените честичко. Какво съм сменил, повечето собственоръчно, един списък на това, за което се сещам на първо четене.

- водни съединения - почри всички с изключение на двата тлъсти мъркуча към радиатора;
- датчик за температура - 2 пъти;
- тройници на главата - 3 пъти;
- термостат - 2 пъти, сега съм с трети (бер-томпсън уж);
- преден тампон на двигателя - 2 пъти;
- гарнитура на глава - 1 път;
- пълен ремонт на глава, клапани, водачи и ала бала - 1 път;
- ангренажен ремък и ролка 3 пъти (един път го изроних и превъртя, матора оживя, имал съм късмет - Никси да е жив и здрав, често се сещам за него, сега ги сменям съвсем начесто);
- всички амортесьори и квото еимаше по предницата за смяна - 1 път;
- обслужване на стартера - преди вдсяка зима;
- накладки предни и задни - 2-3 пъти (не не мога да им 'фана края);
- дискове предни - 1 път (сега са си за смяна);
- цилиндри на задните спирачки, и двата - един път;
- ремъци, всички - един път;
- дистрибуторна капачка - 1 път;
- кюнци (изходна генерация) - редовен съм, направо абонат пред 4-5-6 месеца нещо изпушва;
- оостаналите два тампона на двигателя (не предния) - 1 път;
- семеринг на разпределеителния вал - 1 път (то затва и превъртя ангренажа, инак сигур щях да карам с един ремък над 90 000, абе аз съм си крив);
- платка на задния стоп - 2 пъти (има нещо по инсталацията, накрая аз лично го 'оправих' и 'заспа', инак светлините дискотека);
- свещи - 2-3 пъти (триелектродни NGK - както си пише);
- шарнири на носачите - 2 пъти и двата;
- накрайници на на рейката и към хебела, сичкото и от двете страни - 1 път;
- маншони на каретата, ама сички карета - 1 път, и още два пъти на външните карета;
- ляво каре - 1 път;
- задни лагери - 1 път;
- съдинител, комплект - 1 път;
- радиаторче на парното - 1 път;
- някакъв ел. блок на алтернатора - 1 път;
- ипзрител - 2 пъти;
- ремонт на таблото - 2-3 пъти;
- хидравлична помпа - 1 път;
- задните тампони на носачите - 3 пъти;
- машинка на задното стъкло - 1 път;

А сега какво е за смяна:
- маншон на външното каре се е зацепил, но на дясното;
- тампони на заден мост са заминали;
- задни накладки са заминали;
- преден ляв фар се овлажнява отвътре - заминал (за смяна, втора употреба);
- тампони на макферсоните са чао;
- прашници на задните амортесьори са на парцали вече (аз лично ги смених, като сменях амортесьорите);
- счупена пружина на вилката за задния ход (хърка като старо куче на първа), трабва да се сваля кутията;
- лявото каре гори (така де обажда се вече), това е сменяното, 'новото' каре;
- вентилатора на радиатора ('обслужвам' го редовно), но е за смяна беше блокирала бронзовата втулка във вала, превъртя в леглото и е за смяна отвсякъде;
- гърнето след резонатора е довижданката (катализатора си замина преди години), само го чакам да се 'обади по-силно;
- гарнитурата на капака на главата попротече;
- бензиновата помпа е мъртвец, налага се смяна преди зимата, тя пали безотказно на газ, но не си е работа;
- стъпковото моторче на празния ход е позаминало;
- друго, другооо, като я погледна 'ше се сетя;

Консумативи, гуми, масло и секакви други телесни течности, огледала, пласмаси, стъкла, филтри и други дребни консумативи не се броят, те са функция на пробега.

Но истината е, че автомобила не ме е оставял за 7-8 години, надеждан е, перка със 100 и 5 60 спокойно, начи може да се бърза с него, събирам децата, кучето и цялата къща в него и заминаваме където си искаме (Софето - Резово, през Родопите, наопаки и пак отново, около 4-5000 през почивката не са проблем) , а и се връщаме. За мен е чудесен, добитък страшен е, при тоя темп на каране, някоя друга кола щеше да ми струва доста повече, но (голямо НО) не се заблуждавай, че това е некакъв неръкотворно здрав автомобил в моманта на покупката му, да бил е някога, но ресурса му е 'чао', 93-94-95-96-та са дараци на 17-14 години с изфъщял ресурс и искат доста търпение и познания, за да ги караш, но пък зат'ва е и този форум. Аз моя автомобил го обичам повече от жената, но по-малко от кучето :).

Успех.

п.п. Според мен повече от 2.2 - 2.5 кинта не си струва да даваш, не страдай от заблудата, че по-високата цена има връзка с остатъчния ресурс на автомобила - глупости от сорта, че това или онова му е сменено са безпочвени (сменените парчоляци 'ше думнат още на втората година), тази кола има толкова части, че ако я задържиш повече от 3-4 години има голям шанс да се запознаеш с цените и функцията на повечето от тях. Ако взимаш първа кола, още повече не си струва да се изфърляш над 2.5 кила, предвид и това, че след 1-2 години, когато искаш да я смениш с друга (от същата марка естествено), по-нова, тя пак 'ше си струва около 2 - 2.5. Както и да е - успех и късмет при избора.

--------
Ами забравих, естествено. Бензиновата помпа е също мъртва от 1-2 месеца.

Последна промяна от Emo на Вто 24 авг 2010 13:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот Ivajlo82 » Пон 23 авг 2010 19:57


brad4edat написа:и не си зимай дизел само да ти щрака и пълни главата с колапането си. На тези години и километри няма хубав дизел, тва са само митове.

Колега щрака и клопа 2,5ТДИ или двигател без масло преди да блокира. Ти изобщо чувал ли си 1з двигател /изправен технически/ как работи? Надявам се да не съм те обидил с предния ми въпрос към теб! Поздравявам те за перфектния разход на дълъг път който си докарал /5-5,5л/100км/. Моя е 1.6 комби съм го свалял до 6л/100км без клима, но само двама без никакъв багаж /800км с 47-48литра приблизително Кюстенидил - Сливен - Карлово - Ихтиман - Самоков - Кюстендил/


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот brad4edat » Пон 23 авг 2010 22:58


Не не си ме обидил, аз до сега дизел да не клопа не сам виждал, дори сам се качвал в такива хвалени дизели да чуя как е и пак си клопат нищо че ми ги хвалят, за мен не могат да се равнят с бензина по тишина и вибрации въобще, поне старите дизели над 6-7 години. Може пък аз да съм мого капризен в тва отношение:).
Иначе моя е 1.8 90 коня бензин и в упътването н аколата си го дават извънградско 5.5 но на няколко пъти го хващам че и до 5 слиза разхода :screwy mhihi


Потребителски аватар
stoqn_stoqnoff
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 11 апр 2010 18:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот stoqn_stoqnoff » Съб 28 авг 2010 21:21


Колега аз карам б3и няма по хубава за мен.През какви места сам я карал и какво е видяла тази кола само тя си знае.Частите са евтини и ако си малко в час с техниката много работи можеш сам да си сменяш.Взимай някойпо запазена б3 92-93 година и си свиркаи,паки за парва кола не е лоша.Моята е 88г германка,ударих я и пак няма ръжда много яка и зимата нямах проблеми при -20 на газ паля и тръгвам,а на много по нови :bishop, така че незнам това е просто мнение и ти си решаваш.Двигателя ми е 1.8рп 90 кс и ми е достатъчен,10 -12 газ до120км.Колата вътре е огромна поне за мен,защото съм 175 см. и който седне зад мен му е много комфортно.Виж в Продава един колега от Бургас продава б3 г60 много изгодно,пак и ще върви mhihi


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот angel1223 » Нед 12 сеп 2010 5:02


7. Най-евтиното не е най-хубаво. Не ми казвай, че ти лично не би минал един клас на горе, въпреки цените на ГО и каско. Освен това данък се плаща веднъж годишно, а после невървяща кола се кара цяла година.

8. Пасат изобщо не е най-хубавата, най-икономичната, най-здравата и най-удобната колата, въпреки, че ТИ и аз имаме такива. Пасат е вероятно най-добрият компромисен вариант, когато премиум автомобилите са непостижими по една или друга причина. :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown .Точно така е .Най точния отговор на цялата тема.


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот Ivaile » Нед 12 сеп 2010 9:02


Когато купуваш кола на старо, всичко е въпрос на късмет! Просто си отваряй очите....


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот velinsl » Нед 12 сеп 2010 10:16


Защо при сравнението на автомобили всичко опира до състезателни амбиции?
Годините са си важни (дори и при покупката), но Б3 наистина иглежда по-добре от Б4!

Пиши какво си решил!


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.

Мнениеот vpetrovbg » Пон 13 сеп 2010 19:25


velinsl написа:...но Б3 наистина иглежда по-добре от Б4!

Пиши какво си решил!

Това някакво официално изявление от централата на VW ли е?
Редно е да кажеш, че според ТЕБ, Б3 изглежда по-добре от Б4, защото според мен е точно обратното, особено погледнато от зад!
А иначе тук продължаваме да си спорим "на кой лайното е по-миризливо", при положение, че автора на темата не е влизал близо месец във форума и сигурно е забравил вече за дилемата, пред която е стоял! mhihi mhihi mhihi
Сигурно сега е най-активният потребител на някой друг форум!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 46 госта