ангренажна верига vs.ангренажен ремък vs.зъбчатки?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 12 юни 2006 8:51


kris11 написа: като старите руски трактори ЮМЗ и МТЗ са със эъбни таркалета то сигурно те са най-удачния вариант при машини с високи натоварвания при ниско обороти и висок вартящ момент.

Също такива са и локомотивните и корабните двигатели.Но повечето са с долен разпределителен вал.Има и конструкции с горен разпределителен вал като за междинна предавка се ползва вертикален с конусни зъбни колелета.Освен че конструкцията става по тежка,също е и доста по шумна,каквато е и разликата между верига и ремък.




Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Пон 12 юни 2006 11:36


teo_ss написа:
rudolf написа:
bobcho написа:За ремъка при моторите - да съгласен съм.Обаче, при моторите ремъка минава само през две шайби, а не през 3,4 или повече и съответно е по-дебел.При автомобилите е по тънък за да може "да прави завоите" около шайбите и ролките.


ти май повече говориш за ремък за алтернатор,водна помпа,хидравлики,а не за ангренажен??

Точно за ангренажния ремък става въпрос . Твоята водна помпа например на полото как се задвижва?


ми с пет-канален ремък ,който никога не е виждал разпределителен вал...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 12 юни 2006 12:45


rudolf - точно за ангренажния ремък говоря.Поне при мен на Пасата е следното :

Върти се от коляновия вал -> паразитен вал, който върти делко и маслена помла -> разпределителен вал -> ролка за опъване на ремъка.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Пон 12 юни 2006 15:20


bobcho написа:rudolf - точно за ангренажния ремък говоря.Поне при мен на Пасата е следното :

Върти се от коляновия вал -> паразитен вал, който върти делко и маслена помла -> разпределителен вал -> ролка за опъване на ремъка.


не си ли с два ремъка?? алтернатора и серво помпата не са ли ти с отделен ремък?? много страно мис е вижда всичко да са извъртяли на един,,


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Пон 12 юни 2006 15:37


при мен пък ангренажния ремък върти и водното помпа която пък играе ролята и на обтяжка


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Пон 12 юни 2006 22:21


ми най добре значи е ангренажен ремък,,върти всичко и нищо не може да го спре :drive


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 13 юни 2006 20:35


Опа какво е това архаично наименование "делко" ? Като отворя капака не намирам такова нещо.

Опс забравих , че не трябва да пиша :(


provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот provigo » Вто 13 юни 2006 22:16


Ми ти може да не си с делко бе приятел. То не е задължително да го има на всяка кола. Ако си с инжекцион, или дизел, не знам какво караш, нормално е да не виждаш туй изобретение под капака :)


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Сря 14 юни 2006 0:07


provigo написа:Ми ти може да не си с делко бе приятел. То не е задължително да го има на всяка кола. Ако си с инжекцион, или дизел, не знам какво караш, нормално е да не виждаш туй изобретение под капака :)


то един колега беше използвал делко вместо алтернатор,,,поне аз така си помислих,,но няма значение в случея


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 14 юни 2006 11:52


provigo написа:Ми ти може да не си с делко бе приятел. То не е задължително да го има на всяка кола. Ако си с инжекцион, или дизел, не знам какво караш, нормално е да не виждаш туй изобретение под капака :)


Няма токова нещо колега. Знам много добре какво е делкото , но този модел няма делко :) И пълна инжекция е ама няма .

Извинявам се за закачката, но наистина тази кола делко няма . Има само 8 свещи - по 2 на цилиндър и 2 двойни бубини. / за да не откаже някоя свещ и да не вземе да изпревари колата някой :D /.От всяка излизат 4 кабела към свещите.Датчика е на коляновият вал. :D


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 15 юни 2006 19:16


Колеги не се ебавайте с ремъка на ангренажа !! Никаква икономия !!
Мой познат изгоря с АBF мотор на 100м преди тунела на Витиня. Голфчето на което бах поснал снимки , че се продава. Ремъка аут, съответно 4 клапанчета , усуква се хубаво и обтяжната ролка .
Сега се ремонти в София до 14 часа днес 1100лв , ама после има обаждане, ч и бобината е сдала багажа.
Икономията е майка на мизерията !!.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта