


зацепване на 1,9 тд ?
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: зацепване на 1,9 тд ?
аз също не свалям /избивам/ зъбното колело, но ако е избито по лесно се монтира ремъка.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 31 яну 2010 11:35
- Автомобил: DAS AUTO
- Двигател: 1Z-1996
- Местоположение: ruseto
Re: зацепване на 1,9 тд ?
благодаря за мненията 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: зацепване на 1,9 тд ?
emo-gar написа:Защото при натягане на ремъка се получава така,че се измества центровката или на помпата ,или на разпр.вал.Когато колелото е охлабено-има възможност то да поеме "компенсацията",без да се измести вала.Просто от технологична гледна точка,зъбните колела в ангренажния механизъм при ,производството и първоначална сглобка, бягат от точните ценрти.Малко тъпо обяснявам,но това не е моя измишльотина!Изместването важи най-вече за "прикачния инвентар"-ГНП,то не са конзоли,то не са фланци-е,има някакви допуски в монтажа.
И си задайте въпроса :защо няма шпонки на тия зъбни колела!?И не се дръжте по "селски",това не ви прави нито "по-тарикати",нито по-умни.Просто прочетете,проверете при съмнение,ако ви изнася-правете го,ако ли не-ваш избор.
Браво колега -много точно обяснение

Re: зацепване на 1,9 тд ?
muns61 написа:danii написа:muns61 написа:За сваляне и качване на ремъка не е нужно да развиваш и сваляш колелото. Само ако ще сменяш семеринг на разпр. вал.
По принцип става и без да развиваш колелото,но не е правилно и си е селяния.
Обясни, ако обичаш, кое налага свалянето на ангренажното колело на разпред. вал на мотор с обтяжна ролка?
Че ние на село пропускаме да го махаме и правим капитална грешка.
Предварително благодаря!
Сам ще си обясниш след време колега особенно при TDI-тата,които ще стигнат до теб след дъъълги години!!!


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: artyom, Bing [Bot] и 87 госта