зацепване на 1,9 тд ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: зацепване на 1,9 тд ?

Мнениеот kiko946 » Вто 06 юли 2010 8:14


аз също не свалям /избивам/ зъбното колело, но ако е избито по лесно се монтира ремъка.




strigaca
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 11:35
Автомобил: DAS AUTO
Двигател: 1Z-1996
Местоположение: ruseto

Re: зацепване на 1,9 тд ?

Мнениеот strigaca » Вто 24 авг 2010 1:00


благодаря за мненията 8)


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: зацепване на 1,9 тд ?

Мнениеот gancho » Вто 24 авг 2010 11:39


emo-gar написа:Защото при натягане на ремъка се получава така,че се измества центровката или на помпата ,или на разпр.вал.Когато колелото е охлабено-има възможност то да поеме "компенсацията",без да се измести вала.Просто от технологична гледна точка,зъбните колела в ангренажния механизъм при ,производството и първоначална сглобка, бягат от точните ценрти.Малко тъпо обяснявам,но това не е моя измишльотина!Изместването важи най-вече за "прикачния инвентар"-ГНП,то не са конзоли,то не са фланци-е,има някакви допуски в монтажа.
И си задайте въпроса :защо няма шпонки на тия зъбни колела!?И не се дръжте по "селски",това не ви прави нито "по-тарикати",нито по-умни.Просто прочетете,проверете при съмнение,ако ви изнася-правете го,ако ли не-ваш избор.

Браво колега -много точно обяснение :beer


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: зацепване на 1,9 тд ?

Мнениеот danii » Пет 24 сеп 2010 1:07


muns61 написа:
danii написа:
muns61 написа:За сваляне и качване на ремъка не е нужно да развиваш и сваляш колелото. Само ако ще сменяш семеринг на разпр. вал. :beer

По принцип става и без да развиваш колелото,но не е правилно и си е селяния. :да:

Обясни, ако обичаш, кое налага свалянето на ангренажното колело на разпред. вал на мотор с обтяжна ролка?
Че ние на село пропускаме да го махаме и правим капитална грешка.
Предварително благодаря!

Сам ще си обясниш след време колега особенно при TDI-тата,които ще стигнат до теб след дъъълги години!!! :applause: :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, Bing [Bot] и 87 госта