направи си евтино гориво

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Мнениеот ludmil » Вто 13 юни 2006 9:13


One написа:Колегата jurry от мазда форума обеща за 10,06,06 да е готов с устройството монтирано на MAZDA 626
очаквам с нетърпение да сподели впечатления.....

Tова устройство е особено ефективно при дизелови двигатели, там икономията стига до 50% и няма никакъв пушек и сажди.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 13 юни 2006 10:19


ludmil написа:
One написа:Колегата jurry от мазда форума обеща за 10,06,06 да е готов с устройството монтирано на MAZDA 626
очаквам с нетърпение да сподели впечатления.....

Tова устройство е особено ефективно при дизелови двигатели, там икономията стига до 50% и няма никакъв пушек и сажди.


ludmil написа:Когато изпарилите се частици на какъвто и да е въглеводород минават през реакторната тръба, те се разпадат в горивен водороден газ. Ефикасността на тази реакция се подобрява с увеличаване на температурата на реактора и магнитното състояние на стоманената пръчка, ориентирана Север/Юг при първото разработване.

Епа браво.. вие открихте студеният синтез...!
Малииии колко имам да уча по физика.

Само едно не ми е ясно.. как ще накараш да се отделят водородните атоми, и те да станат на молекули, чрез просто прекарване на флуиде през тънък процеп...
По спомени, това може да стане и чрез минаване през горивният филтър...?

Ако някой го подкрепи това с една разумна теория, а не с предположението като горното .. ще се замисля да повярвам..


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Мнениеот ludmil » Вто 13 юни 2006 14:24


wili98 написа:
ludmil написа:
One написа:Колегата jurry от мазда форума обеща за 10,06,06 да е готов с устройството монтирано на MAZDA 626
очаквам с нетърпение да сподели впечатления.....

Tова устройство е особено ефективно при дизелови двигатели, там икономията стига до 50% и няма никакъв пушек и сажди.


ludmil написа:Когато изпарилите се частици на какъвто и да е въглеводород минават през реакторната тръба, те се разпадат в горивен водороден газ. Ефикасността на тази реакция се подобрява с увеличаване на температурата на реактора и магнитното състояние на стоманената пръчка, ориентирана Север/Юг при първото разработване.

Епа браво.. вие открихте студеният синтез...!
Малииии колко имам да уча по физика.

Само едно не ми е ясно.. как ще накараш да се отделят водородните атоми, и те да станат на молекули, чрез просто прекарване на флуиде през тънък процеп...
По спомени, това може да стане и чрез минаване през горивният филтър...?

Ако някой го подкрепи това с една разумна теория, а не с предположението като горното .. ще се замисля да повярвам..

на тази страница е обяснено как водната пара създава магнитно поле, което намагнитва пръчката. И тя прави чудесата:

"Да видим какво става с една единствена микрокапчица въглеводород или вода, която циркулира с голяма скорост в тясното пространство между оста и тръбата на реактора.

Имайки предвид дължината на реактора, ще настъпи момент, когато тази микрокапчица ще се "отърка" о оста или о вътрешната стена на тръбата. Ако горните три условия са изпълнени, тази микрокапчица ще получи негативен или позитивен електрически заряд, обратен на този на оста или тръбата. Едва що получен, този заряд ще промени своята полярност, било от нов контакт с оста или тръбата, към които е привлечен, понеже с противоположна полярност, било от контакт със съседна микрокапчица, която за момента също е с противоположна полярност.

Както вече казах, всички тези заряди и разряди произвеждат микро-искрици, които повишават температурата на реактора повече от тази , получена от отработените газове.

Искриците предизвикват раздробяването на микрокапчиците до напълно разлагане на молекули, даже и атоми, и всичко това в ситуация на пред-горене със всичко което може да произтече. "


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 14 юни 2006 23:30


Отново ни затрупа с полезна информация - благодарско колега :bowdown, съжалявам, че са те изгонили от Офроуд форума, там и на мен нещо не ми се нравят някой, но си трая за да пиша евентуално в твоята тема, пък и съм чувал, че като обръщаш внимание на глупака ставаш по-голям глупак от него. :wink:
Сега по същество, понеже си доста по-навътре в материята от мен, да си кажеш мнението - какво ти говори снимката на монтираната система, цената на готовият комлект... , може би ще кажеш нещо за диаметър, дължина и вид на тръбите. Аз мога да кажа само, че мотора на снимката най-вероятно е 1300-44коня, снимката по долу е на мотора в оригинален вид... :) :wink:
Изображение


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 15 юни 2006 19:01


това не е ли прословутия заз?


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Чет 15 юни 2006 21:20


Людмиле, попрочетох доста неща които сте превели, но никъде до сега ненамерих да са дадени някакви размери на генератора в зависимост от това за каква кубатура става на въпрос. Говорисе за рзтояние от порядъка на 1.5-2.0мм м/у оста и тръбата - то нетрябва ли да е строго определено? Каква трябва да е дължината на металната ос? И още ено въпросче - това сечение около 2 мм м/у тръбата и оста достатъчно ли е да захранидвигателя, няма ли при по-големи двигатели да се получи по-голямо съпротивление?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 15 юни 2006 22:33


имам кола за проба!
шкода 105L (Лукс mhihi)
някой сръчен може да се комбинираме


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 15 юни 2006 22:55


Ейй вие ме разбивате..
Някой да си е направил труда да прочете как се разграждат молекулни връзки ааа... особенно при Н2О>
Щяла да се отърка..?
Хората с ядрена реакцияне не могат да разградят водата.. тук със засилка и хоп..справка/как се охлаждат и контролира реакцията в АЕЦ не тоз в Чернобил де./

Еле па да не говорим, как се започва процедурата по ядрен синтез...
пък да не говорим как се контролира...

Всъщност синтез ли правим или разпад?
щото и двете реакции са много трудно контролируеми.. отделя се огромно количество енергия, и вервай ми ако успееш да направиш подобна реакция с 1 лтр вода, ще се отдели толкова енергия, че да стигнеш поне до луната.. може и да се върнеш с голфа...

та гледайки съветите и вакуми и магнити... ичудесии...само не ми е ясно защо го нагряват, вместо да го охлаждат де...

справка..:
http://www.geocities.com/bozhidar_stefa ... rators.htm


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 28 юни 2006 11:14


ludmil написа:Когато изпарилите се частици на какъвто и да е въглеводород минават през реакторната тръба, те се разпадат в горивен водороден газ. Ефикасността на тази реакция се подобрява с увеличаване на температурата на реактора и магнитното състояние на стоманената пръчка, ориентирана Север/Юг при първото разработване.


Случвало ми се е и по-големи глупости да чета, е вярно, не много често :D :D :D


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 01 авг 2006 14:14


Колега докъде стигна с проекта ????? какви са резултатита ?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 01 авг 2006 21:31


yossarian написа:Случвало ми се е и по-големи глупости да чета, е вярно, не много често :D :D :D

дааа ти поне имаш професионален поглед на нещата :)


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Чет 03 авг 2006 22:39


Аз пък се чудя,дали това не е от значение....:roll:

Също така внимавайте да няма
в близост до работещия мотор
банкови карти или видеокамери и др. подобни,
защото ще бъдат изтрити.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Първият пантон в България е факт!

Мнениеот ludmil » Съб 19 авг 2006 7:21


Подкарахме го, работи с двигател от автомобил, за сега не мога да ви дам подробна информация, но само ще кажа, че работи, точно, както е описано от Пол Пантон -- отработените газове излизат студени и без мирис, използваната смес е 80% вода, 20% бензин. Предстоят още тестове.

А за неверниците ето малко забавно четиво:

Александър Бел (изобретателят на телефона) е бил осъден за измама, когато се опитвал да събере средства за да започне производство на телефони. Обвинителите му твърдели, че пренасянето на глас по жица е невъзможно и никой в света няма нужда от такова устройство.

* * *

И ако си мислите, че правосъдието е научило нещо от това фиаско, сте далеч от истината. Няколко години по-късно, „DeForest е публикува във вестниците твърдението, че скоро ще станем свидетели на пренасяне на човешки глас по въздуха през Атлантическия океан. Подведени от тези абсурдни и заблудителни твърдения много честни граждани са закупили акции от компанията му.”

Това са думите на съдията, който осъжда Lee DeForest за продажба на акции „с помощта на измамни твърдения” за неговата Радио-Телефонна Компания (1913 г.)

* * *

Братята Раит (създали първият самолет) години наред са били третирани като измамници, дори след десетки демонстрации на полети. Репортерите, учените и критиците отказвали да присъстват на демонстрациите, защото знаели, че полет на машина по-тежка от въздуха е невъзможен.
Години по-късно Fred C. Kelly написва биография за двамата братя, в знак на извинение за това, че ги е смятал за измамници и че е отказвал да присъства на демонстрациите им.

* * *

Италианецът Галилео безуспешно се опитва да накара един от най-изтъкнатите учени за времето Цезаре Креминино да погледне през телескопа и да се увери, че Луната не е идеална сфера без планини. Учените по онова време са знаели, че Луната и всички небесни тела са идеални сфери, така, както е било утвърдено от Аристотел. Креминино отговорил, че ако види планини то ще е защото телескопа го е заблудил (омагьосал).
В крайна сметка Галилео трябвало да се откаже от твърденията си за да не бъде изгорен жив.

* * *

Джордано Бруно бив изгорен жив, защото отказва да се отрече от твърденията си, че Земята се върти около Слънцето и че Земята не е център на Вселената.

* * *

Дори най-известните учени са слепи за новото и различното:
„Няма дори и най-малката възможност атомната енергия някога да бъде използваема.”
-- Алберт Айнщайн

„Кой ще опита да открадне фонографа? Той няма никаква комерсиална стойност”
-- Том Едисон

„Да заблуждаваш хората относно променливото напрежение си е губене на време. Никой, никога няма да го използва”
-- Том Едисон, 1889

„Ренгеновите лъчи са измама”
-- Лорд Келвин, инженер и физик, 1900 г.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Първият пантон в България е факт!

Мнениеот One » Пон 21 авг 2006 8:57


ludmil написа:Подкарахме го, работи с двигател от автомобил, за сега не мога да ви дам подробна информация, но само ще кажа, че работи, точно, както е описано от Пол Пантон -- отработените газове излизат студени и без мирис, използваната смес е 80% вода, 20% бензин. Предстоят още тестове.

А за неверниците ето малко забавно четиво:


Браво колега за успеха, дай когато е възможно повече информация


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Първият пантон в България е факт!

Мнениеот ludmil » Пон 21 авг 2006 11:48


One написа:
ludmil написа:Подкарахме го, работи с двигател от автомобил, за сега не мога да ви дам подробна информация, но само ще кажа, че работи, точно, както е описано от Пол Пантон -- отработените газове излизат студени и без мирис, използваната смес е 80% вода, 20% бензин. Предстоят още тестове.

А за неверниците ето малко забавно четиво:


Браво колега за успеха, дай когато е възможно повече информация

Щом имаме снимки и по-подробни тестове ще ги публикувам на BEINSA.INFO



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта