Така, положението продължава да е "Лопе де Вега" или както вика един колега, "абе незнам какво значи, ама ми звучи като Е*ло си е майката...".
По проекта има развитие. Купихме нов блоу-офф (рециркулационен), стария беше китайско менте, и като изключа от скорост при висока скорост, гаснеше в движение.
Поне научих нещо от цялата работа! На 1.8Т моторите се слагат, само двубутални или рециркулациони блоу-офф клапани! И с тях неможете да правите компромиси!
Всички турбо пътища са преправени и направени доста по компактно от преди. Кулера е вдигнат нагоре. Трябва само един нож да си купя и да си залепя решетките на бронята и ще сме невидими

Доколкото може разбира се!
Главата на мотора е свалена. Картера също, нямате си представа за какво нещо идва реч в при главата! Такава грес и такива лайна не съм виждал дори на 25-годишен фирмен бус, който виси в двора! Маслото е станало на шупли, топчета, много гадна работа. Добре че отворихме мотора, да се види за какво става въпрос, защото ако нещо такова попадне в турбото...

.
Всичко ще се разглобява и почиства. Главата ще се ревизира. Все още се чудя дали след цялата тази работа да не направим още един ремап, но това не е на преден план за сега.
През тези дни докато доста познати ме ебаваха, че нямам кола, взех едно решение

Ако искам кола да се возя ще си купя кола за 1000-1200лв, и ще се возя! Тази кола ще си я направя мераклийската, както си трябва без да жаля средства! Тази година трябва да приключим със всичко по мотора. Остана съединител, който е за смяна на 100% и евентуално маслен радиоатор. Колата ще се кара само на писта и отвреме на време за кеф по Бояна

. Скоро ще реша какво точно окачване, спирачки, джанти и гуми ще ползва. Те ще останат за следващата година. Голф-а ще претърпи и промяна в задвижването

Знам как наивно звучи, но ако всичко е наред, след година ще си давам газ по пистите
