Здравейте колеги,колата ми е ПасатБ5 1.9TDI 110к.с AFN и днес докато си я настъпвах по магистралата при около 160км\ч изгуби мощност и в последствие установих,че над 2000об\m турбината не работи.
Има си го характерният звук на турбината в ниски обороти,но колата няма мощност.
И ако ми е заминала турбината мога ли да си карам колата защото ми се налага да пътувам около 100км извън София,дали няма да скапя двигателя или нещо подобно.



Проблем с турбина на пасат Б5
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбина на пасат Б5
Най - добре направи един лог на ВАГ КОМ и ще си каже болката - няма смисъл да гадаеш и да експериментираш с колата щото после... Иначе причини за загубата на мощност много - из форума има адски много писано по темата - потърси ако искаш 

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Проблем с турбина на пасат Б5
Залагам на спукана тръба или маркуч за високото налягане. Има доста гумени маркучи за снадки и разни такива и залагам, че някъде някой е цъфнал. Аз сега слизам да сменям едно парче дето вчера установих, че е цъфнало ама като рязано с нож. Иначе турбото си свири, ама колата пуши като дърт чавдар и не върви грам.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с турбина на пасат Б5
bangobango написа:Залагам на спукана тръба или маркуч за високото налягане. Има доста гумени маркучи за снадки и разни такива и залагам, че някъде някой е цъфнал. Аз сега слизам да сменям едно парче дето вчера установих, че е цъфнало ама като рязано с нож. Иначе турбото си свири, ама колата пуши като дърт чавдар и не върви грам.
Колегата никъде не казва ,че колата му пуши,значи не е спукан маркуч!!!

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с турбина на пасат Б5
Аз пък залагам на влизане в сервизен режим, а от там пък залаганията са доста, затова най-добре тест с ваг.
Re: Проблем с турбина на пасат Б5
mili 75 написа:Аз пък залагам на влизане в сервизен режим, а от там пък залаганията са доста, затова най-добре тест с ваг.

Re: Проблем с турбина на пасат Б5
След почти месец се разбра,че проблема с турбината е всъщност проблем със скъсана гарнитура и от там влизане на колата в сервизен режим и изключване на турбото.
P.S Благодаря на всички колеги който писаха по темата и обърнаха внимание на описаният по горе проблем!
P.S Благодаря на всички колеги който писаха по темата и обърнаха внимание на описаният по горе проблем!
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с турбина на пасат Б5
HALFORD написа:След почти месец се разбра,че проблема с турбината е всъщност проблем със скъсана гарнитура и от там влизане на колата в сервизен режим и изключване на турбото.
P.S Благодаря на всички колеги който писаха по темата и обърнаха внимание на описаният по горе проблем!
За каква гарнитура става въпрос - къде се намира?Забиването няма много общо с гарнитури!?

- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с турбина на пасат Б5
HALFORD написа:...че проблема с турбината е всъщност проблем със скъсана гарнитура и от там влизане на колата в сервизен режим и изключване на турбото.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта