смяна хидравлична с механична рейка
смяна хидравлична с механична рейка
хидравличната ми рейка се прецака реших направо да копувам втора употреба но си казах,да взема да я разглобя и да взема един ремонтен комплект и да сменя всичко вътре,обаче се оказа че моята е някаква американска и няма ремонтни комплекти за нея,реших да си сложа механична и да разкарам хидравликата,та да попитам освен че волана ми е по малък,не ми е ясно с какъв ремък да сменя стария който върти водната помпа и хидравликата и дали има още нещо специфично при смяната,разлика в накрайниците дали мога да ползвам моите или трябва да сменям.Порових с търсачката обаче не намерих никаде никой да е споменал за ремъка.Мерси предварително.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: смяна хидравлична с механична рейка
Сменя се шайбата на водната помпа, за да се изнесе в равнината с шайбата на генератора, тогава се слага друг ремък, най - лесно е пред магазина и мерене кой ще стане!
Изхвърляш помпата, рейката, маркучите и казанчето, слагаш по - големия волан, минаваш на реглаж на предния мост и си в джаза!
Изхвърляш помпата, рейката, маркучите и казанчето, слагаш по - големия волан, минаваш на реглаж на предния мост и си в джаза!
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: смяна хидравлична с механична рейка
Ами при механичните рейки е само един ремък,който върти/колянов вал водна помпа алтернатор/Сеага доколкото знам шайбата на водната помпа трябва да е такава от пасат без хидравлика/различно са изнесени в пространството/Мисля е другите две шайби на алтернатора и на коляновия вал ще ти свършат работа без да ги сменяш.
Предполагам че при тебе едната връзка е външен канал на шайба на колянов вал ,шайба на водна и хидрвлична помпа./1-ви ремък.
Втората връзка е шайба колянов вал -шайба алтернатор/2ри ремъл/.
Това ако си без климатик-троник,компресори г60.
Тебе целта ти е да използваш връзка колянов вал-водна помпа-генератор,и всички шайби да са в една равнина.Най-вероятно трябва да ползваш вътрешния канал на шайбата на коляновия вал,където и сега ти минава ремъка предаващ на шайбата на генератора,но елиминирайки първата връзка/ремък/,ще е необходимо да имаш шайбата от водната помпа за пасат без хидравлика/да ги размениш с твоята /, тъй като твоята е изнесена много навън,а ти трябва да я прибереш навътре в една равнина с коляновия вал и генератора.
За накрайниците съм чувал че за механична и хидравлична рейка са различни,така че като купуваш рейката гледаш с тях да я вземеш и ги гледаш да са читави пари за това поне да не даваш.Отделно карето дето се захваща пиньона на рейката към кормилния прът е различно,начи зимаш рейката и с каренцата/те са две/.В повечето случаи колегите ги продават комплект с рейката,ноо гледай кво взимаш.
Воланите са ефтини по 10-15лв големите.
Все си мисля че ще е по-лесно да си вземеш хидравлична рейка 2ра ръка .По 60-80лв вървят във форума.
ПП размера на ремъка който ще ти трябва е 10х950
Предполагам че при тебе едната връзка е външен канал на шайба на колянов вал ,шайба на водна и хидрвлична помпа./1-ви ремък.
Втората връзка е шайба колянов вал -шайба алтернатор/2ри ремъл/.
Това ако си без климатик-троник,компресори г60.
Тебе целта ти е да използваш връзка колянов вал-водна помпа-генератор,и всички шайби да са в една равнина.Най-вероятно трябва да ползваш вътрешния канал на шайбата на коляновия вал,където и сега ти минава ремъка предаващ на шайбата на генератора,но елиминирайки първата връзка/ремък/,ще е необходимо да имаш шайбата от водната помпа за пасат без хидравлика/да ги размениш с твоята /, тъй като твоята е изнесена много навън,а ти трябва да я прибереш навътре в една равнина с коляновия вал и генератора.
За накрайниците съм чувал че за механична и хидравлична рейка са различни,така че като купуваш рейката гледаш с тях да я вземеш и ги гледаш да са читави пари за това поне да не даваш.Отделно карето дето се захваща пиньона на рейката към кормилния прът е различно,начи зимаш рейката и с каренцата/те са две/.В повечето случаи колегите ги продават комплект с рейката,ноо гледай кво взимаш.
Воланите са ефтини по 10-15лв големите.
Все си мисля че ще е по-лесно да си вземеш хидравлична рейка 2ра ръка .По 60-80лв вървят във форума.
ПП размера на ремъка който ще ти трябва е 10х950
- f1ka
- Мнения: 501
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: смяна хидравлична с механична рейка
lambi написа:хидравличната ми рейка се прецака реших направо да копувам втора употреба но си казах,да взема да я разглобя и да взема един ремонтен комплект и да сменя всичко вътре,обаче се оказа че моята е някаква американска и няма ремонтни комплекти за нея,реших да си сложа механична и да разкарам хидравликата,та да попитам освен че волана ми е по малък,не ми е ясно с какъв ремък да сменя стария който върти водната помпа и хидравликата и дали има още нещо специфично при смяната,разлика в накрайниците дали мога да ползвам моите или трябва да сменям.Порових с търсачката обаче не намерих никаде никой да е споменал за ремъка.Мерси предварително.
ако не си развалил всичко драсни ми имам всичко за теб рейки хидравлични помпи всичко .. от 1.8 abs

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 33 госта