Въпрос за запалване

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Въпрос за запалване

Мнениеот LiRiX » Нед 29 авг 2010 13:05


Здравейте колеги, от известно време ме гложди една мисъл...

Значи по принцип като отворя шофьорската врата се чува някакъв шум, не знам, но ми прилича на бензинова помпа 1-2 секунди и спира. След като дам ключа на положение контакт се чува същия звук, ако запаля в рамките на шума или 1-2 секунди след него колата пали от 1/4 оборот.

Обаче, ако изчакам малко повече да кажем 1 минута на контакт и после завъртя ключа колата пали доста по-трудно.
Това на какво се дължи? :beer




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот bobocamaro » Нед 29 авг 2010 14:41


LiRiX написа: Това на какво се дължи? :beer

На спадане на налягането в бензинопрпвода.Оставена на контакт,без да палиш помпата не работи.И защо "експериментираш" стоене на контакт 1 минута без палене?Някои МК4(не знам твоята коя платформа е) при отваряне на вратата активират и помпата,заедно с плафоните. :screwy


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот LiRiX » Нед 29 авг 2010 14:49


bobocamaro написа:
LiRiX написа: Това на какво се дължи? :beer

На спадане на налягането в бензинопрпвода.Оставена на контакт,без да палиш помпата не работи.И защо "експериментираш" стоене на контакт 1 минута без палене?Някои МК4(не знам твоята коя платформа е) при отваряне на вратата активират и помпата,заедно с плафоните. :screwy

Ами случвало ми се е да постоя малко по-дълго на контакт в момента не се сещам защо, но се получава така. Така ли си мисля или при другите коли го няма този номер?

От както си оправих датчика на бравата почна да се включва помпата - да. От тогава мога да си паля без да чакам лапичките да спрат да мигат, преди да оправя датчика трябваше задължително да чакам иначе пали трудно. Това малко странно ми се вижда, да не би пък да е само при инжекционите?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот bobocamaro » Нед 29 авг 2010 14:57


LiRiX написа:Това малко странно ми се вижда, да не би пък да е само при инжекционите?

Колега колата ти е в ред.При инжекционите,ако помпата е читава налягането в бензинопровода се запазва.И да намалее,на контакт се възстановява.Никога не докосвай нещо работещо! :drunk



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pietrokaja и 42 госта