изчетох темите за центровка на делко , но не намирам подобен проблем като моя , та да си питам

Значи правих основен ремонт на двигателя (Пасат 1,8mi, ABS, '92) , обаче палеца на делкото не съвпадаше с белега , а сочеше примерно към 3-ти цилиндър. Врътнах го малко обратно на часовниковата стрелка , колкото да запаля колата и да я закарам на майстор. Закарах я , прегледахме , всички ремъци са зацепени както трябва, НО когато я светнахме със стробоскопа на маховика (при скоростната кутия) и я нагласихме на точните градуси колата държи над 1000 оборота. Въртим делкото да нормализираме оборотите но тогава се получава закъснение на запалването.
Дано съм го обяснил добре.
В момента е нагласена на 910 оборота което дава закъснение на запалването. Колата няма мощност, едвам върви.
Та питането ми е къде ми е проблема в центровката на това делко ?
Възможно ли е да се бърка от това , че делкото е въртяно без да е вкаран компа в сервизен режим ? Четох , че за АБС-ите сервизен режим се пуска само през vag-com , това вярно ли е ?
Благодаря предварително.