Pasat B5 окачване
Pasat B5 окачване
Колеги въпроса ми е колко е опасно да се кара с разбит горен носач.Налага ми се да пътувам около 250 клм извънградско но единия ми носач тропа доста. Колко е опасно да се пътува , защото нямам пари сега да го сменям ! Благодаря !
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Pasat B5 окачване
Колега аз навъртях близо 1200 км с разбити носачи от лявата страна.Карай малко по внимателно и мисля че няма да имаш проблеми.Но е хубаво при първа възможност да ги смениш.
Re: Pasat B5 окачване
Благодаря колега ! Питах защото много плашещо тропа отляво. Не знам какъв е риска за това питах.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Pasat B5 окачване
Зависи колко тропа,като минеш през дупка,ако ти се разресе колицата,така,че да те хване страх-недей кара,но ако само тропа-карай до откат
Re: Pasat B5 окачване
абе риска е да ти падне колелото грубо казано. зависи колко тропа, по принцип може да караш и 10 000 с тропащ шарнир, може и 1000, зависи колко си глух
внимателно не може да се кара, кво ще кара с 50 и ще очаква да му се кривне гумата ли? късали сме носач, направо носач с лада, кофти е, приятел със 124-ка доста време му трропа тропа и по едно време падне на пътя шарнира. та накратко, зависи колко тропа, добре е да можеш да прецениш.

Re: Pasat B5 окачване
Абе за тресене несе тресе през дупките само си тропа.Но ми бие волана като спирам с повисока скорост и мисля че е от него защото преди да се прецака носача не биеше. мисля че е горен вътрешен но не съм много сигурен.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Pasat B5 окачване
Биенето е от накрайник и не е хич добре да я караш.
Re: Pasat B5 окачване
Ами и аз така предполагах затова питах дали е опасно.По добре да взема 100лв назаем и да я оправя отколкото да си убия семейството някъде .
Re: Pasat B5 окачване
биенето си е съвсем отделен проблем и са криви дисковете. тропането си е тропане, но не съм достатъчно запознат с окачването на пасата и не знам какво точно става ако падне някой си горен носач
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Pasat B5 окачване
Мнооооого тъпо е измислено с тия носачи....много....и въобще не прави колата по стабилна направена по този начин...само паричките за обслужването са повече иначе ефекта е никакъв...даже е по-зле.
....Правя съпоставка с окачването на Б3. В момента карам и двете и да ви кажа Б3-ката се държи много по добре на пътя

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Pasat B5 окачване
diduli написа:Колеги въпроса ми е колко е опасно да се кара с разбит горен носач.Налага ми се да пътувам около 250 клм извънградско но единия ми носач тропа доста. Колко е опасно да се пътува , защото нямам пари сега да го сменям ! Благодаря !
За мен не е опасно, но за теб не съм много сигурен! Сигурен ли си, че е горен? Ами ако е и долен?
Как мислиш, кой би поел отговорност да те съветва? Май трябва отговорността да си я поемеш сам!
Инак, след Москвич 408 и 412, това е следващият автомобил, на който се вадят болтовете в движение. И тогава, ако не се претрепеш, ще пишеш поредната тема: Олеле, жив ме одраха Пътна помощ и в сервиза!
Извинявам се за острият тон...
Re: Pasat B5 окачване
muns61 написа:diduli написа:Колеги въпроса ми е колко е опасно да се кара с разбит горен носач.Налага ми се да пътувам около 250 клм извънградско но единия ми носач тропа доста. Колко е опасно да се пътува , защото нямам пари сега да го сменям ! Благодаря !
За мен не е опасно, но за теб не съм много сигурен! Сигурен ли си, че е горен? Ами ако е и долен?
Как мислиш, кой би поел отговорност да те съветва? Май трябва отговорността да си я поемеш сам!
Инак, след Москвич 408 и 412, това е следващият автомобил, на който се вадят болтовете в движение. И тогава, ако не се претрепеш, ще пишеш поредната тема: Олеле, жив ме одраха Пътна помощ и в сервиза!
Извинявам се за острият тон...
само една забележка- на всички им се вадят в движение, шарнирите. лично аз мога да преценя дали ще падне, ако се разхлопа днес и трябва да мина 500 знам, че няма проблем, но ако хлопа от 3 месеца и трябва да мина 500, няма как да прецени човек
Re: Pasat B5 окачване
Носача е горен със сигурност.Аз не искам някой да поеме отговорност за собствения ми живот.Просто питах дали някой му се е случвало нещо подобно.Иначе отговорносста си е лично моя. А за диска да е крив не съм сигурен защото почна да бие със тропането на носача. Носача тропа от 200 клм насам.Иначе едно време и аз карах Шкода 120л която според мен вози малко по добре от този пасат който карам сега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта