
Много странен проблем на Пассат
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Много странен проблем на Пассат
Масло менте.Може да не е лоша марката,а конкретно това,което си взел или са ти сипали.Случвало ми се е подобно нещо на друга кола с малко Тотал...същия случай.А вместо да експериментираш с маслата,можеш да си караш с препоръчваноото за нашите каручки - Мотул 15W50 4100 Power полусинтетика.Аз карам с такова от 3 години и един път не го бях сменял 21 000км понеже пропуснах смяната...нито имаше липси от количеството,нито му се промени качеството (зумера не е пищял,а колата се кара доста яко в обороти понякога).Цената е малко над 7-8лв за литър ама...поне знаеш с какво караш.


- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Много странен проблем на Пассат
Вчера разглобявахме едно поло със същият проблем. Над 100км/ч почва да загрява, под 100 е идеално. Причина-термостат. Беше на полуотворено положение, при по-голямо натоварване на мотора дебита на водата не стига да охлади.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Много странен проблем на Пассат
При мен смяната на термостата е голяма процедура. Болтовете са му скрити зад серво помпата и не мога да го свала. Колата се оправи няма нужда да го сменям. Даже температурата не прехвърля 85 при скорост 170км.
- dimobg77
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 9:29
- Автомобил: PASAT
- Двигател: BLS
- Местоположение: Бургас
Re: Много странен проблем на Пассат
колега аз карам с арал 15W40 вече 200000 км мотора е чук.пробвай го.за мене проблема е или в радиатора или в помпата.пиши какво е станало 

- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Много странен проблем на Пассат
Аз съм с В4 1,8 моно 90 к.с. Карал съм до сега с Mobill S или Mobill S 2000 10W-40 и не съм имал проблеми. Като го сипа 4 л точно ми изкарва 10000 км до другата смяна без да се налага да доливам.
Преди няколко месеца мой приятел тираджия ми донесе от Париж Total ACTIVA 7000 10W-40. И след като ходих на море до Гърция от Сандански и обратно през Кулата, като в гръцко никаде не съм падал под 130 км/ч, а имаше и 150 по едно време, забелязах, че маслото е спаднало на пръчката с 1/3. Това нормално ли е при положение, че не е пипал почти маслото до сега, след сипването на найстина доказано качествено масло за 280 км да ми смъкне покрай 0,5 л. на пръчката???
Дали скороста е причината или си е до качеството на маслото? Май нашия турски Mobill, къде го има по наще търговски вериги по му допада на този двигател?
Преди няколко месеца мой приятел тираджия ми донесе от Париж Total ACTIVA 7000 10W-40. И след като ходих на море до Гърция от Сандански и обратно през Кулата, като в гръцко никаде не съм падал под 130 км/ч, а имаше и 150 по едно време, забелязах, че маслото е спаднало на пръчката с 1/3. Това нормално ли е при положение, че не е пипал почти маслото до сега, след сипването на найстина доказано качествено масло за 280 км да ми смъкне покрай 0,5 л. на пръчката???
Дали скороста е причината или си е до качеството на маслото? Май нашия турски Mobill, къде го има по наще търговски вериги по му допада на този двигател?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта