Къде е проблемът....?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Къде е проблемът....?

Мнениеот CrazyTop » Съб 17 юни 2006 7:06


Здравейте,
имам два проблема за които мога да предполагам в кое се състои недоразумението.

Направихме ремонт(сегменти) на двигателя на моята машинка WV 1300, и след запалването и донастройването му се оказва:

1. Има страшно голям разход на гориво! Преди такова нещо не съм имал. Направих му една система за да го измеря и при загряване на двигателя 400-500 гр бензин ги няма за нищо.

Дали причината не е в неправилната центровка на двигателя?

2. При потегляне в нагорнище колата в четири от пет случая гасне поради липсата на мощност! Двигателя губи сила и започва да се дави!

Това също ме доведа до мисълта за неправилна центровка но не съм сигурен.

И за последно: Колко трябва да е разстоянието между кобилиците и клапаните на този модел и при студен двигател ли се прави реглажа или при загрял? :oops:




kaci
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 21:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kaci » Съб 17 юни 2006 7:28


Хлабината на клапаните трябва да е 0.15мм(на студено).При мен имаше същия проблем и се оказа пробит поплавък.Колата изразходва 20литра до Банкя а и нямаше мощност.Нивото на маслото се бе увеличило значително и това ме насочи към карбуратора.Центровката ти трябва да е 7.5градуса преди ГМТ ако си с кодове на мотора-F,E,AB,AR а ако си с код AC-5градуса след ГМТ.Успех.


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Съб 17 юни 2006 9:53


за големия разход на студено:
има една лостова система, която при влкючен смукач и отваряне на дроселовата клапа оваря и въздушната. Това отваряне зависи от вакуума под въздушната клапа и се управлява от една мембранка, която най-вероятно е скъсана. Аз я разкапсуловах и изрязах нова от няк'ва друга. Играчка е, ама няма как.
Карам много из София и често гася колата, а после смукача се включва дори и при топъл мотор, затова при мен разходът се намали чувствително, а нивото на маслото спадна до нормалното след 200 км - явно бензина се е изпарил. Дерзай.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 17 юни 2006 10:44


Когато свалиш карбуратора сложи капака му на някое стъкло и виж дали не е крив, ако е крив взима въздух и не може да подкачи достатъчно гориво, намали му малко и нивото с една шайба под жигльора, който е на капака, провери и дали ти пръска ускорителната помпа. Центровката най-добре става на ухо, понеже не се знае, нито карбуратор, нито делко дали са оригинални, почти няма двигател с неизносен разпределител и горивата, които ползваме са доста различни от тези за, които производителя е дал центровка... :да: :wink:


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот CrazyTop » Съб 17 юни 2006 22:41


Благодаря Ви за инфото момчета!

Вдругиден ще се опитам да открия проблема!

Лека вечер на всички! :D


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот CrazyTop » Съб 17 юни 2006 23:35


Извинявам се, но имам отново питане!

Как мога да разбера за градусите за да направя центровката? Има ли белези някъде по шайбата или къде...?

Имам и фиат ритмо, но при него си има градуси и точки означаващи някъкви белези та за това иде дума?

:roll:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 18 юни 2006 10:15


Когато изкараш на 1-ви или 3-ти цил. свеща и с една отверка разбереш къде е наи-горната точка в, която застава буталото, на ремъчната шайба ще видиш белег за горна-мъртва точка(накой нямат), белега трябва да сочи там където е средата на блока, в ляво на шайбата трябва да има друг белег който ти центровката, но работата е там, че не се знае дали си с твойта си щайба и белезите са за теб... Има и друг начин, според мен най-сигурен, отиваш на стенд и ти правят центровката след 2500-3000 оборота на 28-30 - градуса, така си идва после на ниски и средни обороти сама... :wink:


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот CrazyTop » Нед 18 юни 2006 10:18


Много ти благодаря! Ще записвам съветите и ще започваме центровка ако стане! :D


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Къде е проблемът....?

Мнениеот CrazyTop » Нед 21 юни 2009 1:56


Ето ме отново по почти същата тема... за горивото. Дали може да ми препоръчате човек който да не отказва центровка на карбуратори на бръмбърите? Дайте някакъв адрес ако може? Предварително благодаря!


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Къде е проблемът....?

Мнениеот sastezatelya » Пон 22 юни 2009 12:40


Свържи се с Асен мисля,че може да ти помогне по твоя въпрос :да: :wink:


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Къде е проблемът....?

Мнениеот CrazyTop » Вто 30 юни 2009 19:06


Благодаря! :)


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Къде е проблемът....?

Мнениеот sastezatelya » Пет 03 юли 2009 0:42


Какво стана с количката колега :?: Нагласихте ли всичко както си трябва или още имаш проблеми :? :roll:


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Къде е проблемът....?

Мнениеот CrazyTop » Пет 03 юли 2009 8:31


Да, оправих го. Изпаднаха ми едни калници и ще видя дали ще станат дупките на старите.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта