Petko_91 написа:затова сам против слагането на тези лайсни на веждите над гумите просто след време кат ги махнеш под тях вече няма да е останало нищо
...Но могат да послужат за да скриеш ръжди с тях.
Petko_91 написа:затова сам против слагането на тези лайсни на веждите над гумите просто след време кат ги махнеш под тях вече няма да е останало нищо
Ljubon написа:Petko_91 написа:затова сам против слагането на тези лайсни на веждите над гумите просто след време кат ги махнеш под тях вече няма да е останало нищо
...Но могат да послужат за да скриеш ръжди с тях.
vwg3 написа:Колеги имим питане за съвет,доста изчетох,но немога да реша..
При смяна на калник,отвътре с какво да го намажа боди някакво 910 или 930 или антикор?
Калника е втора употреба,няма ръжди,просто искам да го запазя за по-дълго време
doaiena написа:Не съм съгласен със това което споделят някои колеги относно калниците не 5 а 10 мин да миеш отворите файда никаква, ако фабрично не са намазани с восък/силикон който е свалял и виждал оригинален калник знае за какво говоря, поради инциденти имах честа да смена няколко пъти калници на колата и съм се нагледал на какво ли не по моргите, по принцип подложени на гнилоч са колите от серията голф 3 от 95 до 97 самите калници са по леки по некачествена изработка говорим за оригинални калници не турски ламаринки, освен, че са по леки не са намазани целите с това лепкавото което прилича на восък/силикон, а само до там от където почва лайсната на калника, демек на няй критичното място, за да се предпазите от ръждата е нужно да се свали калника да се зашкури, да се намаже с ръждообразователи и тем подобни химии и след това обилно намазване с боди/битум, също е хубаво да се намаже и прага там където ляга калника!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: dragnev1, pa4o_ivanov61 и 89 госта