


1.9 TDI скъсване на ангренажен ремък?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 05 сеп 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
1.9 TDI скъсване на ангренажен ремък?
Има ли защита на клапаните при скъсването на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
Не си го и помисляй даже!!!То на моя "простак" няма,та на TDI.Дано вече не се е случила белята 

-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: перник
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
лошо
няма защита



- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
Това е лошото при тея ТДИ, че ако скъсаш ангренаж трябва да сменяш направо мотора или друга кола
затова ангренажа е желателно да се сменя 5 000 или 10 000 км по-рано да няма инфекции

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 05 сеп 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
Ремъкът е на 5000 км и е GOODYEAR, до дни ще разбера какво е станало.
Последна промяна от niki_tsvetkov на Пон 06 сеп 2010 19:10, променено общо 1 път.
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
А някой знае ли какви са симптомите на разбити обтяжни ролки на ангренажа ако изобщо има такива.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
the_tupan написа:А някой знае ли какви са симптомите на разбити обтяжни ролки на ангренажа ако изобщо има такива.
Шум,като от калпав лагер,вибрация на ремъка и силно износване на "гърба " на ремъка.Махни горния капак(мисля да може и при тебе) и го разгледай как се върти.При мен имаше една вибрация,която сякаш се генерираше от жабката на обороти 1800 до 2000,дали от ремък или ролка-но след смяната изчезна.Ама смених 2 ролки за един ден ,докато ми хареса как се "центрова" ремъка на зъбните колела(бягаше малко на края и ролките видимо биеха,става въпрос за обтяжната)
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
emo-gar написа:the_tupan написа:А някой знае ли какви са симптомите на разбити обтяжни ролки на ангренажа ако изобщо има такива.
Шум,като от калпав лагер,вибрация на ремъка и силно износване на "гърба " на ремъка.Махни горния капак(мисля да може и при тебе) и го разгледай как се върти.При мен имаше една вибрация,която сякаш се генерираше от жабката на обороти 1800 до 2000,дали от ремък или ролка-но след смяната изчезна.Ама смених 2 ролки за един ден ,докато ми хареса как се "центрова" ремъка на зъбните колела(бягаше малко на края и ролките видимо биеха,става въпрос за обтяжната)

- filipov75
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 19 апр 2010 7:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
niki_tsvetkov написа:Ремъкът е на 5000 км и е GOODYEAR, до дни ще разбера какво е станало.
Тоя ремък се къса със зъби абсолютно менте.Даже много е изкарал.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
filipov75 написа:niki_tsvetkov написа:Ремъкът е на 5000 км и е GOODYEAR, до дни ще разбера какво е станало.
Тоя ремък се къса със зъби абсолютно менте.Даже много е изкарал.
Абе като напишете така , човек ще си помисли , че аха-а-а и ще кажете кои са най-истинските ама-а-а ... не .

Аз скъсах навремето с Голфето ремък Гейтс - сигурно и те се късат със зъби ?
И какво без ремъци ли да караме ?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
Всеки уважаващ колата си собственик е добре 2-3 пъти в годината да си поглежда ангренажния ремък независимо от марката (все пак живеем в България). Гледа се за износване, окръгляване, зачупване по зъбите, почнали да се разплитат въжета, напуквания и т.н. и при констатация на някакъв дефет - смяна без оглед на километри!
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
Нямат защита при късане на ремък, а доколкото знам дори да прескочи пак нямат защита.
Освен скъсан ремък друг проблем може да е разбита шпонка на зъбното колело на коляновия вал. Тогава и с най-оригиналния ремък да си няма спасение.
Пиши за резултата колега.
Освен скъсан ремък друг проблем може да е разбита шпонка на зъбното колело на коляновия вал. Тогава и с най-оригиналния ремък да си няма спасение.
Пиши за резултата колега.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
И най - окаяното менте ще кара поне 20к. Виждали ли сте ремък за Таврия? Все едно, че съм со лепил от изолирбанд, тоя с текстилната основа. И кара.
За скъсване на ремък почти винаги има външна причина. Даже съм свидетел на окъртени зъби, вследствие на попадане на парче кабел под ангренажния капак.
Та огледай добре какво е натоварило системата.

За скъсване на ремък почти винаги има външна причина. Даже съм свидетел на окъртени зъби, вследствие на попадане на парче кабел под ангренажния капак.
Та огледай добре какво е натоварило системата.

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Скъсване на ангренажен ремък на 1.9 TDI?
genata82 написа:Нямат защита при късане на ремък, а доколкото знам дори да прескочи пак нямат защита.
Освен скъсан ремък друг проблем може да е разбита шпонка на зъбното колело на коляновия вал. Тогава и с най-оригиналния ремък да си няма спасение.
Пиши за резултата колега.
тая шпонка колега е при ТD, при TDI няма шпонка и тоя проблем е отстранен
само за протокола да спомена, ангренажен ремък на точно 60 000 го свалих, беше като чисто нов, нито износвания нито пукнатини, дори гърба му беше много запазен, можеше поне до 100 000 да изкара. Същото беше положението и с обтяжната ролка. Леко прекалявате с тея паранои за честата смяна, а колата е карана 95%градско и на уволнение постоянно, първа кола ми е, какво е видяла ако можеше да говории,, мен ме е срам да кажа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта